اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تغییر سیاست‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: در انجام امور محوله چهاراصل شامل قانون‌گرایی، تعاملات با دستگاه‌ها، پیگیری مطالبات مردمی و رهنمود‌های رهبری مدنظر است. طبق قانون، وظایف ستاد نیز بر پایه آموزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی و آموزش تشکل‌های مردمی که در برابر منکر بی‌تفاوت نباشند، تقویت عفاف و حجاب و پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه‌های اجرایی استوار شده است.
منابع لبنانی از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در روز دوشنبه آینده خبر دادند که طی آن به آخرین تحولات لبنان و منطقه خواهد پرداخت.
با پیشنهاد مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و موافقت اعضای هیئت رئیسه ، علی حدادگر به عنوان دبیر کل فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد.
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به شباهت‌های قیام عاشورای ۶۱ هجری با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: واقعه عاشورا با هدف برپایی امر به معروف و نهی از منکر به وقوع پیوسته است؛ امروز نیز که در حال گذار از تحریم ها، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ... هستیم به تعبیری انقلاب درحال تصفیه شدن است؛ برای پیروزی نهایی نیازمند حضور نیروهای مخلص در میدان هستیم.
مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی در نشستی با حضور دبیر و مدیران ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی بررسی شد.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
جشن مدیران تولید از رویدادهای معتبر صنفی است که در دوره های گذشته با حضور پرشمار سینماگران، هنرمندان و مسئولین برگزار گردیده است.
دبیر هیات تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در خصوص مدارک واگذاری خودرو به دولت گفت: پیشنهاد می کنیم برای بررسی واگذاری خارج از نوبت خودرو در قوه مجریه، به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه ها و مدیران دولتی و یا احتمالاً خانواده مدیران دولتی، کمیته ای تشکیل شود و در ادامه مجلس تصمیم خواهد گرفت با استفاده از کدام ابزار نظارتی با آن برخورد کند.
فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
دبیر رویداد بین‌المللی الفتا گفت: برآنیم که ایده‌های کلان مدرسه‌داری را که بعضاً برخی مدیران در مدارس تحت مدیریت خود دنبال کرده‌اند، پس از بررسی منتشر کنیم تا سایرین هم از آن استفاده کنند.
هم‌میهن نوشت: تامین امنیت دانش‌آموزان تنها دغدغه مدیران نیست. معلمان هم نگرانند. خانم «ک»، دبیر ریاضی یکی از مدارس منطقه ۳ آموزش‌وپرورش است. او می‌گوید که صبح روز شنبه، معاون و مدیر با دبیران جلسه گذاشتند و درباره اتفاقات احتمالی توضیحاتی دادند. البته این را هم تاکید کردند که به‌هیچ‌وجه با خبرنگاری مصاحبه انجام نشود. به گفته او روز شنبه تعداد زیادی از دانش‌آموزان غیبت داشتند، به‌طوری‌که تنها در کلاسی که او معلمش است، ۶ نفر غیبت داشتند.
دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی با اشاره به اعلام برندگان این دوره از جشنواره در روز ۲۴ بهمن ، گفت: برای تحول در اقتصاد کشور باید به مدیران دولتی که جسارت و شهامت پا نهاد
نشریه میرر امروز ادعا کرد که مدیران منچستریونایتد معتقدند که دیر یا زود باید هفت بازیکن حال حاضر تیم به صورت قرضی یا دائمی به باشگاهی دیگر منتقل شوند.
دبیر کل حزب مردم سالاری در برنامه شیوه گفت: رقابت احزاب در اروپا جدی است؛ شوخی نیست. او در ادامه به برخی تصمیمات هم ایراد گرفت و در کنایه گفت: «پدر این مقطع حساس بسوزد که همیشه هست!»
در حالی که قرار است امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود ظاهراً ساعاتی پس از این جلسه مدیرعامل باشگاه به اتفاق یکی از مدیران باشگاه عازم کشور امارات خواهد شد.
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره کنار گذاشتن شهرخودرو از جدول لیگ آزادگان و سرنوشت مشابه تیم‌های مشهدی صحبت کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: عمل بر اساس تقوا و صداقت باید سرلوحه مدیران و مسئولان شورای نگهبان قرار گیرد تا در انجام وظایف خود دچار سستی یا خروج‌ از مدار اخلاق، انصاف و عدالت نشوند.
دبیر شورای نگهبان گفت: عمل بر اساس تقوا و صداقت باید سرلوحه مدیران و مسئولان شورای نگهبان قرار گیرد تا در انجام وظایف خود دچار سستی یا خروج‌ از مدار اخلاق، انصاف و عدالت نشوند.
اگر در گذشته موضوع مهاجرت به خارج، مختص قشر دانشگاهی و نخبگان علمی بود، اخیراً این پدیده به جمع سرمایه‌گذاران داخلی، مدیران استارتاپ‌ها و نیز متخصصان حوزه فناوری و ارتباطات نیز رسیده است. از سویی اماراتی‌ها پس از راه‌اندازی شهر اینترنتی دبی و دبی سیلیکون واحه حالا ویزای طلایی برای متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته‌اند.
جلسه حرفه‌ای سازی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال، مدیر عامل و مدیران پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد.
حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال که برای دیدار با مدیران فیفا راهی زوریخ شده بود راهی اتریش شده است.
کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال که به زوریخ سفر کرده هم چنان در نشست با مدیران مختلف فیفا پیگیر مسئولیت هایی است که از سوی فدراسیون فوتبال به او تکلیف شده است.
ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انجمن کارفرمایی مدیران پایگاه های خبری، همزمان با میلاد نبی اعظم و موسس مکتب جعفری در محل دبیر خانه انجمن آغاز شد. همچنین کارفرمایان محترم می‌توانند در صورت داشتن شرایط قانونی، با تکمیل فرم ثبت‌نام برای عضویت در انجمن اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ