کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، رقابت انتخابی وزن ۷۲ کیلوگرم را با حضور سجاد ایمن‌طلب و دانیال سهرابی برگزار خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو از آزادسازی ۳ هکتار از اراضی زراعی و باغی و اعاده به وضع سابق در این شهرستان خبر داد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان برگزاری مسابقه انتخابی در 72 کیلوگرم را کاملاً طبق چرخه دانست و گفت تلاش می‌کند که شاهین بداغی هم به این انتخابی اضافه شود.
جالب است بدانیم این مدل کتانی کمتر از ۱۰ سال قبل به بازار آمده است. این نکته را احسان بداغی خبرنگار پارلمانی سابق روزنامه ایران توئیت کرده است.
هنوز هم در میان ساختمان‌های کوتاه و بلند می‌توان باغی مانده از گذشته را پیدا کرد؛ مثل باغ فراهانی در خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان گل سرخ، کوچه ملکی نسب.
روز اول کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی احدی، محسن‌نژاد، بوداغی، گرمسیری و اکبری به پایان رسید.
مدیر مرکز رشد موسسه تحقیقات علوم باغبانی با اشاره به مزایای اقتصادی سالم‌سازی ارقام بومی کشور در بخش باغبانی گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ رقم از ارقام بومی باغی سالم‌سازی شده است.
سازمان حفظ نباتات کشور آخرین مهلت ثبت‌ نام محصولات باغی در سامانه سماک را بیستم فروردین اعلام کرد.
سامانه نیاز آبی گیاهان زراعی و باغی کشور به عنوان سامانه مرجع نیاز آبی گیاهان تعیین شد
۱۱۵ رقم گیاهی و باغی جدید همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی، طی مراسمی با حضور رییس جمهوری در باغ گیاه شناسی ملی ایران رونمایی شد.
در دقایق پایانی نیمه اول دیدار سایپا و استقلال خوزستان، حاشیه‌ای عجیب کنار زمین رخ داد.
بداغی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر ۲ از سد کنستانتین استاس از بلغارستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.
مصطفی قیاسی و ارشک محبی در کشتی آزاد و شاهین بداغی در کشتی فرنگی راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند، اما امیرمحمد یزدانی از رسیدن به فینال بازماند.
مصطفی قیاسی و ارشک محبی در کشتی آزاد و شاهین بداغی در کشتی فرنگی راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند اما امیرمحمد یزدانی از رسیدن به فینال بازماند.
اگر بخواهی بدانی چقدر مسوولان از واقعیات جامعه بدورندسخنان امام جمعه مشهد را بخوانید.
سازمان حفظ نباتات کشور در خصوص آخرین مهلت ثبت نام محصولات باغی و جالیزی جهت اخذ کد شناسه در سامانه سماک اطلاعیه ای صادر کرد.
با اعمال تحریم علیه ایران ارتباط ما با کشورهای اروپایی با مشکلاتی مواجه شده است بنابراین هر فضایی که امکان هم افزایی بدهد باید با دید مثبت مورد ارزیابی قرار گیرد.
کتیبه‌ای سنگی و باستانی در تنگه بلاغی شهرستان پاسارگاد کشف شد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شهدای عزیز در کشور نبودند باغی در اروپا وجود نداشت.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
نیمی از ارزش دلاری صادرات محصولات باغی به پسته تعلق دارد ودر سال گذشته ارزش صادرات این محصول بالغ بر ۹۱۵ میلیون دلار بوده است.
این خیابان از وسط باغی به نام «نظامیه» می‌گذشت که بعدها به «مسعودیه» شهرت یافت و از بناهای مشهور آن هم «باغ مسعودیه» است. همچنین چند قرائت‌خانه تهران مانند ترقی کارگران، شرکت علمیه فرهنگ و مجمع دموکرات در خیابان اکباتان بودند.
ساری- پیش رس های باغی مازندران از راه رسید و قرار است امسال این نوبرانه ها و مرکبات شمال روانه بازی های جام جهانی و قطر شود.
ساری- پیش رس ها باغی مازندران از راه رسید و قرار است امسال این نوبرانه ها و مرکبات شمال روانه بازی های جام جهانی و قطر شود.
به عقیده برخی از کارشناسان، در عصر خوارزمشاهیان نیز بازسازی زیادی در حرم امام رضا (ع) صورت گرفت و مقدار زیادی از کاشی‌های زرین‌فام و سنجری حرم، متعلق به این دوران است. دو کتیبه مربوط به دوران خوارزمشاهیان بر دیوار شمالی گنبدخانه به نام «صفه شاه‌طهماسبی» جای دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ