رئیس سازمان خصوصی‌سازی مدعی شد بابت پرداخت بدهی باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی و دیگر بازیکنان و مربیان خارجی ۱۱۸ میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس این تقویم آزمونی، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ نیز همچون کنکور ۱۴۰۲ دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ در ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ با فاصله یک ماه از هم برگزار می‌شوند.
زمان بازی فولاد و تراکتور تغییر کرد
با اعلام سازمان لیگ، زمان چهار دیدار از مسابقات هفته های سوم و چهارم تغییر کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که فتح‌الله‌زاده باید درخصوص زمین کمپ تمرینی استقلال در شمال کشور توضیح بدهد.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
کریمی درباره تعدد مشاوران فتح‌الله‌زاده در ماه‌های حضورش در باشگاه استقلال این جمله را به زبان آورده است: «مشاوران باشگاه در اصل برای باشگاه مشکل ایجاد کردند؛ اگر همان موقع پول استراماچونی پرداخت می‌شد الان این مشکلات را نداشتیم.»
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را تا زمان برگزاری مجمع انتخاب کردند.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
از روزی که علی فتح‌الله‌زاده روی صندلی ریاست استقلال نشست، وعده‌های بی‌شماری را به زبان آورد که نصف آنها نیز هرگز عملی نشدند.
دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شد که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود 118 میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن 118م ، 93 م به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شد. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده
علی فتح‌الله‌زاده به درستی در زمان بازگشت به استقلال خودش را به عنوان بمب معرفی کرده بود. بمبی که این بار باشگاه را منفجر کرد.
علی فتح‌الله‌زاده گفت که نمی توان یک تنه مشکلات استقلال را حل کرد و طلب استراماچونی را پرداخت کرد و دولت باید کمک کند.
زمان زیادی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باقی نمانده و استقلال برخلاف وعده مدیرعامش، هنوز بازیکنی را جذب نکرده است.
استقلال در تلاش است تا با استفاده از بند عجیبی که در قرارداد ریکاردو آلوز وجود دارد، او را به خدمت بگیرد.
مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
مدیرعامل استقلال درباره زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بیان کرد: مشکلات هست، در تلاشیم که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنیم.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود؟! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود گفته است که زمان پذیرش این مسوولیت او را گول زدند و گفتند که ۳۰۰میلیارد در حساب باشگاه پول هست! اما وقتی او آمد یک ریال بود!! کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه‌ولد است با همین سوژه
علی فتح الله زاده حرف هایی که در گذشته درباره لیونل مسی بر زبان آورده بود را اینبار پیرامون کریس رونالدو به شکل دیگری تکرار کرد.
مدیرعامل استقلال از مشکلات مالی این تیم در مدت زمان حضورش در استقلال می‌گوید.
طبق پیگیری‌های انجام شده، این شکایت در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال مطرح شده است و ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان، مبلغ شکایت نامداری به دادگاه بوده است.
اصلی‌ترین چالش مدیرعامل استقلال در اولین روزهای فعالیت خود مواجه شدن با پرونده‌های مالی سنگین است؛ پرونده‌هایی که برای بستن آنها زمان زیادی وجود ندارد.
علی فتح‌الله زاده در گفتگو با "ورزش سه" به سوالات پیرامون حقوق نجومی محمدرضا ساکت پاسخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ