علی فتح‌الله زاده در گفتگو با "ورزش سه" به سوالات پیرامون حقوق نجومی محمدرضا ساکت پاسخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن جوان فصل گذشته آکادمی کیا با مس رفسنجان قرارداد بسته‌اند و کار خود را شروع کرده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش سوگوار شده است.
حفاری در منطقه «آهق» سازند مراغه که در مجاورت روستایی به همین نام قرار دارد، چندی قبل برای اولین‌بار کلید خورد و اکنون دیرینه‌شناسان و پژوهشگران به یک لایه فسیلی حاوی زرافه، کرگدن و فسیل‌های چندین گونه دیگر در این سایت دست یافته‌اند.
ساکت الهامی با جدیت تمام کارش را در مس رفسنجان جلو می‌برد؛ او مثل همیشه در کنار داشتن ستاره‌ها به بازیکنان جوان و بومی هم اهمیت می‌دهد.
تصاویری که از تمرینات مس رفسنجان منتشر می‌شود، انگیزه بالای ساکت الهامی را برای کسب موفقیتی دیگر در تیم جدید به خوبی نشان می‌دهد.
سرمربی نارنجی‌پوشان رفسنجان معتقد است دوره ای بودن مسابقات لیگ برتر باعث می‌شود که قرعه‌کشی رقابت‌ها چندان اهمیتی نداشته باشد.
سرمربی جدید مس رفسنجان از اهمیت این باشگاه برای مردم شهر رفسنجان آگاه است.
ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان شد
باشگاه مس رفسنجان به طور رسمی ساکت الهامی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خود معرفی کرد.
به نظر می رسد کار حضور ساکت الهامی در باشگاه مس رفسنجان به مراحل پایانی خود نزدیک شده و با تاییدیه نهایی مدیران صنایع مس، سرمربی فصل گذشته هوادار کارش را در رفسنجان آغاز خواهد کرد.
مذاکرات ساکت الهامی و مس رفسنجان متوقف شده و احتمال عدم حصول توافق نهایی زیاد است.
باشگاه استقلال طی دو هفته اخیر به طور جدی‌تر روند انتخاب سرمربی تیم را دنبال کرده است.
وزیر نیرو گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای از ارتفاع بسیار بالا وارد بستر رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد. این واقعه در پایین دست سد کرج اتفاق افتاد و ما ناگزیر بودیم مسیر ۳۰۰ متری را باز کنیم. بر این اساس، در حداقل زمان و در ۱۲ ساعت کانالی را حفاری کردند و ارتباط انتقال آب از دوشنبه انجام شد.
بغض ساکت الهامی، سرمربی هوادار، در مواجهه مجدد با هواداران نساجی ترکید.
هودار در یک بازی سحت استقلال ملاثانی را برد تا حریف پرسپولیس در نیمه‌نهای جام حذفی باشد.
ساخت نئوم جدول‌های زمانی بلندپروازانه‌ای دارد و بسیاری از پروژه‌ها تا سال ۲۰۳۰ ساخته می‌شوند. تصاویر هوایی جدید منتشر شده نشان می‌دهد حفاری برای فونداسیون کلان شهر ۴۴۰ میلیارد پوندی «لاین» عربستان سعودی آغاز شده و حفاران را در سایتی به طول ۱۷۰ کیلومتر نشان می‌دهد. در این فیلم، حفاری‌هایی دیده می‌شوند که در حال ایجاد زیربنای این شهر هستند و انتظار می‌رود که این حفاری پایه‌های شهر را در داخل خود نگه دارد.
برخی روزنامه‌های ورزشی از اختلاف پنج میلیاردی نوشته اند و چند سایت و خبرگزاری هم ماجرا را چهار میلیارد ارزیابی کرده اند.
دانشیار دانشگاه تهران از دستیابی به فناوری ساخت لایه‌های ابرجاذب نور در دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران خبر داد و برای تجاری‌سازی این دستاورد اعلام آمادگی کرد.
سرمربی تیم‌‌ فوتبال هوادار از کسب یک امتیاز تیمش‌ در ورزشگاه فولاد آره‌نا رضایت دارد.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، اظهار کرد: ساعت یک بامداد امروز جمعه دوم دی ماه، ۶ نفر (پسر۱۷ الی ۱۸ ساله) با ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ و با در دست داشتن اسلحه پلاستیکی (کلت و کلاشینکف) در منطقه ولنجک با حرکات نمایشی و لایی کشیدن و تیک آف زدن و... برای شهروندان این منطقه ایجاد مزاحمت کرده بودند که توسط عوامل کلانتری ۱۶۳ ولنجک دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
کارشناسان هواشناسی می‌‌‌گویند اینورژن در شرایط کاملا طبیعی بیش از چند ساعت دوام ندارد. اما پایداری آن بر فراز مناطق شهری و صنعتی بستگی به عوامل متعددی از قبیل قطر یا ارتفاع لایه هوای مهاجم، کاهش بار آلودگی، میزان وزش باد و بارندگی دارد.
وزیر امور خارجه ایران نوشت: این جنایت، نیات شوم مشوقان ترور و خشونت در ایران را کاملا روشن ساخت. اطلاعات موثقی موجود است که دشمنان، پروژه چند لایه ناامن سازی ایران را طراحی کرده‌اند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی ارز‌های دیجیتال در هفته آینده | کدام ارز بیشترین رشد را خواهد داشت؟،  قیمت دلار در آخرین روز هفته چقدر شد؟، لایو مجمع حفاری با اعتراضات تند یک سهامدار قطع شد! + فیلم، ۵ خبر پر حاشیه بورس در هفته‌ای که گذاشت! + فیلم، رد پای هکر‌های کره شمالی در ممنوعیت تورنادوکش!، بیت کوین همانند طلا و سکه کاهش یافت!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ