سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، از امداد رسانی به چهار حادثه رانندگی با پنج مصدوم طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: تروریست اصلی که اقدام به تیراندازی در حرم کرده و بلافاصله دستگیر شده بود، در اختیار بازپرس قرار گرفته و بازجویی و تحقیقات از او در حال انجام است.
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۴ فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم بررسی دقیق و کارشناسی موضوع آتش سوزی جنگل‌های شهرستان مریوان در جهت شناسایی مقصرین احتمالی این حادثه تاکید کرد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۴ استان کشور در سیل و آبگرفتگی ۵ روز گذشته، از شرکت ۱۰۱ امدادگر در این عملیات خبر داد.
زاهدان- تعداد شهدای حادثه تروریستی واحد گشتی در مسیر خاش - تفتان به چهار نفر افزایش یافت.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته این جمعیت به ۲۰ حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از مصدوم شدن ۴ شهروند در حادثه سقوط از پله برقی مترو در ایستگاه امام خمینی خبر داد.
مشهد ـ معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.
در حادثه امروز مترو تعدادی از مسافران به‌صورت سرپایی مداوا و ۷ نفر به بیمارستان‌های یاس و امام خمینی منتقل شده بودند که تاکنون ۳ نفر با مداوای سرپایی از بیمارستان یاس مرخص شدند.
این حادثه رانندگی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد در مسیر قائمیه نرسیده به تنگ بوالحیات استان فارس رخ داده است.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت: اعضای یک خانواده چهار نفره در حادثه رانندگی در جاده ازنا- اراک جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۱۸ نفر مصدوم شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته ۹ حادثه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: این حوادث منجر به جان باختن چهار نفر شده است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان از وقوع ۱۱ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز گذشته امدادگران به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان امدادرسانی لازم را کردند، گفت: در مجموع این حوادث پنج نفر مجروح شدند.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه سقوط از پل پژو پارس و تصادف کامیون و پراید در جاده‌های استان حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، گفت: چهار نفر طی این دوحادثه جان باختند.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
۴ نفر دیگر از مجروحان حادثه حریق زندان اوین درگذشتند
با احتساب فوت این ۴ نفر که متاسفانه به دلیل شدت وخامت حالشان در بیمارستان از دنیا رفتند، مجموع فوتی های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.
زاهدان- شمار شهدای حادثه تروریستی روز جمعه در زاهدان به ۴ نفر رسید.
دادستان بندر انزلی از دستگیری ۴ متهم در حادثه آتش سوزی تالاب بندر انزلی خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان، گفت: این حوادث سه کشته بر جای گذاشته است.
بر اثر این حادثه راننده و سه سرنشین خودروی ال ۹۰ به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ