معاون رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر لهستان در تماس تلفنی خود درباره جنگ در اوکراین و تولید برق از طریق انرژی هسته‌ای گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان محمود فکری در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از صفر، صفر دست پیدا نکردند.
مشاور فنی تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در دو هفته رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال باعث نگرانی کارشناسان و اهالی این رشته شده؛ آنهم در شرایطی که ایران از هشت مسابقه 6 بار شکست خورده است.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم ایران بهترین نتیجه ممکن را در دیدار با آلمان کسب کند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا دو هفته دیگر سرمربی تیم امید انتخاب می‌شود.
پیکان تهران در حساس‌ترین بازی هفته موفق به شکست لبنیات هراز آمل شد.
رئیس شرکت زیر ساخت در خصوص رونمایی از سرویس کاهش پینگ بازی های آنلاین گفت: این سرویس آماده است و امیدواریم در هفته جاری معرفی عمومی شود.
باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول داده این هفته پرداختی به آنها داشته باشد.
«اولین خودروهای وارداتی هفته آینده در گمرک خواهد بود» این وعده ای است که وزیر صمت داده است. این در حالی است که در روزهای اخیر خبرهایی پیرامون ممنوعیت ورود خودروهای فرانسوی به کشور و احتمال ممنوعیت خودروهای چینی، حاشیه ساز شده بود.
بازیکنان استقلال در انتظار تحقق وعده مدیرعامل باشگاه برای پرداخت پول قبل از دربی هستند.
متولیان حوزه سفر در هفته گردشگری، سخنرانیهای متعددی کردند بررسی این حرف ها گواه آن است که در حوزه گردشگری وعده های جدیدی داده شد که از حالا باید منتظر اجرایی شدنشان باشیم.
ماکرون می‌گوید عرضه سوخت به پمپ بنزین‌های فرانسه هفته آینده باز سر گرفته خواهد شد.
سرمربی صنعت نفت آبادان سعی دارد بازیکنان را از لحاظ روحی آماده دیدار با ملوان کند.
هفته های گردشگری در پنج سال اخیر مملو از طرح ها و وعده هایی بود که همگی در راستای رونق صنعت گردشگری ایران داده شدند اما خیلی از این وعده ها در سایه کرونا رنگ باخت یا فراموش شد.
وزیر کشور گفت: در کنار طرح آبرسانی کار دیگری صورت گرفته است که با گرفتن خط لوله دیگری، قبل از راه‌اندازی خط اصلی تالوار، به آبرسانی بهتر همدان کمک می‌شود.
قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: انگیزه بالایی برای کسب افتخار در رقابتهای جهانی دارم و تا زمانی که بتوانم به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال هستم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز‌های پایانی مردادماه از معافیت‌های مالیاتی صد درصدی بمناسبت هفته دولت خبر داد. اما این خبر خوش در یکی از بخش‌های مالیاتی، همچنان اجرا نمی‌شود و با گلایه مودیان روبرو شده است.
صادق درودگر می‌گوید این هفته تصمیم نهایی در مورد بدهی کارگزار استقلال گرفته خواهد شد.
دولت جدید کره جنوبی به ریاست «یون سوک یئول» ضمن انتقاد از دولت پیشین که فعالیت راکتورهای هسته‌ای را در این کشور به حاشیه برد، وعده داده است علاوه بر احیای راکتورهای هسته‌ای، حرکت تازه‌ای را برای تولید انرژی برق از طریق منابع تجدیدپذیر آغاز کند.
وعده ای برای ساماندهی تعطیلات و همه زمانی سفرها،برآورد خسارت سیل بعد از آواربرداری و اعلام شرایط سرمایه گذاری های گردشگری از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
شایعه پرداخت عیدی قربان به دلیل همزمانی این عید با زمان معمول پرداخت یارانه ماهانه از سوی دولت به وجود آمد. حالا هم به نظر می‌رسد که برخی به دلیل پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در هفته آتی، به شایعه پرداخت یارانه و عیدی غدیر دامن زده اند.
عامل ۲ جنایت مسلحانه وحشتناک اعتراف کرد
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ