«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز بامداد دوشنبه در واکنش به ورشکستگی و تعطیلی پی‌درپی دو بانک بزرگ در این کشور، گفت: «مردم و شرکت‌های آمریکایی باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنهازمانی که نیازشان دارند، در دسترس هستند».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس در کنفرانس فناوری ویوا در پاریس گفت: «برای جلوگیری از تبدیل‌شدن هوش مصنوعی به یک چیز غیرقابل کنترل، به یک سری قوانین در این خصوص احتیاج داریم. اگر این اتفاق رخ ندهد، عاقبتی فاجعه‌آمیز برای بشریت شکل خواهد گرفت.»
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تمهیدات و تصمیم‌های مؤثر در دولت مردمی سیزدهم تعداد قابل توجهی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به مرحله جدید تولید بازگشتند.
طی دو قرن گذشته و با تبدیل‌شدن فلسفه به یک رشتۀ دانشگاهی، ارتباط آن با خودیاری تا حد زیادی قطع شده است. هدف کتاب جدید کیرن ستیا، زندگی سخت است، این بوده که رسالت باستانی فلسفه، یعنی «یاری ما در یافتن راهمان» در مواجهه با تلاطم‌های زندگی، را احیا کند.
جمعیت میلیاردی چین، احتمال تبدیل‌شدن این کشور به قدرت بلامنازع جهان در حوزه‌های نظامی و اقتصادی تا سال ۲۰۵۰ در کنار نقش میانجی‌گرانه و افزایش وزن سیاسی پکن، لرزه بر اندام آمریکا انداخته‌است.
مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سی‌آی‌اِی) مدعی است که انزوای روزافزون روسیه از جهان، این کشور را در خطر «تبدیل شدن به مستعمره اقتصادی چین» قرار داده است.
گرچه برخی از دانشمندان این گفته را قبول ندارند که "هیچ دو دانه برفی شبیه هم نیستند" اما اغلب پژوهشگران با آن موافق هستند. یک دانه برف به صورت یک بلور به شکل منشور شش‌وجهی شروع به تشکیل‌شدن می‌کند.
به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین در راستای کاهش مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در تعدادی از استان‌های کشورمان تعطیل‌شده است یا فعالیت خود را با تأخیر آغاز خواهند کرد.
دیوید سداریس جستارنویس سرشناس آمریکایی، می‌گوید: شاید این روز‌ها دیدن جوانی که از مادرش فندک می‌گیرد شرم‌آور به نظر بیاید، اما سیگار همیشه مایۀ قضاوت دیگران نبوده است. سداریس در این جستار از حال‌وهوای روزگاری می‌گوید که آدم‌ها تقریباً در هر جایی که فکرش را بکنید، از بیمارستان و تلویزیون گرفته تا مدرسه و محل کار، آزادانه سیگار می‌کشیدن؛ ماجرای سیگاری‌شدن خودش را بازگو می‌کند؛ سرفه‌های سنگین و صدای نفس خشن مادرش را به یاد می‌آورد و نهایتاً از آخرین سیگاری می‌گوید که در یکی از کافه‌های فرودگاه شارل دوگول دود کرد و سیگار را برای همیشه ترک کرد.
موزه‌ها و اماکن تاریخی زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شش روز در سال تعطیل رسمی دارند که شامل ۲۱ رمضان شهادت امام علی (ع)، ۲۸ صفر رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن (ع)، تاسوعا و عاشورا، ۲۵ شوال شهادت امام جعفر صادق (ع) و ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) است.
چند ماه پیش و در زمستان سال ۱۴۰۰ نیز دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس، در گزارشی چالش‌های تقنینی و نظارتی ساماندهی کودکان زباله‌گرد در ایران را بررسی کرد که در بخشی از آن آمده است: «مدیریت پسماند به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان مدیریت شهری، پیش‌تر عمدتا موضوعی زیست‌محیطی و اقتصادی تلقی می‌شد، اما امروزه با تبدیل‌شدن به کانون و زمینه شکل‌گیری پدیده نابهنجار و آسیب‌زایی مانند زباله‌گردی کودکان، به‌مثابه مسئله اجتماعی و فرهنگی نیز رخ عیان کرده است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ