ترامپ می‌گوید اف‌بی‌آی پاسپورت‌هایش را پس داد، اما ماموران پلیس مانند جنایکاران با او رفتار کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که شرایط پیرامون جزیره تایوان به این دلیل تشدید شده است که چین، رئیس جمهور کنونی آمریکا را «نالایق» می‌داند.
پس از تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری دونالد ترامپ، وی به کمک هوش مصنوعی راهی زندان شد!. هوش مصنوعی تصاویری از دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ ایجاد کرده که در این تصاویر وی او را راهی زندان کرده است.
در ادامه واکنش‌ها به صدور حکم قضایی ضد ترامپ، طرفداران وی در ایالت فلوریدا در اعتراض به این حکم مقابل اقامتگاه ترامپ تجمع کردند. پلیس نیویورک فرمان آماده‌باش صادر کرد.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است.
در این شکایت‌نامه آمده است: ترامپ می‌دانست که لفاظی‌هایش درباره "دزدی را متوقف کنید" ممکن است منجر به آشوب و خشونت شود. رویداد‌های هولناک شش ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی از جمله مرگ دردآور افسر سیک‌نیک نتیجه مستقیم و قابل پیش‌بینی اقدامات غیرقانونی این متشاکی‌ها بودند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند رئیس‌جمهور سابق این کشور به علت مرگ یک پلیس در شورش ۶ ژانویه ۲۰۲۱، دادگاهی می‌شود.
تئوری‌های توطئه پیرامون مرگ و به خاک سپردن ایوانا ترامپ با توئیت‌ها و هشتگ‌های فعالان لیبرال در رسانه‌های اجتماعی تقویت شدند. هنگامی که پلیس فدرال (اف بی‌آی) برای بازیابی اسناد طبقه‌بندی شده به عمارت ترامپ در مارالاگو یورش برد هشتگ Resistance Twitter تلاش کرد تا ارتباطی میان مرگ ایوانا و مشکلات حقوقی ترامپ برقرار کند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در جمع هوادارانش جزئیات جدیدی از نحوه هجوم اخیر نیروهای پلیس فدرال این کشور (اف‌بی‌آی) به اقامتگاهش در ایالت فلوریدا را بیان کرد.
تازه‌ترین جزئیات پرونده یورش پلیس فدرال آمریکا(اف‌بی‌آی) به اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور، نشان می‌دهد که ۹۰پوشه توقیفی دارای علامت طبقه‌بندی‌شده، «خالی» بوده‌اند.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که به‌تازگی با یورش پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به اقامتگاهش در فلوریدا جنجال‌ساز شده، در مجموع دست کم ۳۰۰ فقره سند طبقه‌بندی‌شده را نزد خود نگه می‌داشته است.
دونالد ترامپ گفت: وزارت دادگستری و پلیس اف‌بی‌آی گذرنامه‌ام را به من برگرداندند. ممنونم، اما متاسفانه وقتی ۸ روز قبل (هشتم ماه اوت) به خانه من (مارالاگو) حمله کردند، هرچه به چشمشان خورد را زیر بغل زدند و رفتند. چنین اتفاقی نباید در آمریکا رخ دهد.
یکی از طرفداران رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام تهدیدکردن ماموران و کارمندان پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) بازداشت شد.
یکی از مقامات اف‌بی‌آی توضیح داد اف ‌بی ‌آی در اجرای حکم تفتیش، طبق دستور دادگاهها، مراحل تفتیش و توقیف را دنبال می‌کند و سپس اقلامی را که نیازی به نگهداری برای اجرای قانون ندارد، بازمی‌گرداند.
برادرزاده رئیس جمهور سابق آمریکا، داماد وی را فردی می داند که به احتمال فراوان موضوع اسناد محرمانه عمارت مارالاگو را برای پلیس این کشور افشار کرده است.
«مریک گارلند» دادستان کل ایالات‌متحده در بیانیه‌ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه "مار ئه لاگو" ترامپ را در "پالم بیچ" فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می‌شود این رئیس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.
کاخ سفید اعلام کرده که رئیس جمهور آمریکا در جریان یورش ماموران پلیس به خانه ترامپ نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ