اصفهان- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: قاتل محیط‌بان برومند نجفی تاکنون دستگیر نشده اما از طریق نیروی انتظامی و دستگاه قضا پیگیر دستگیری او هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای اردنی یک صهیونیست را هنگام تلاش برای ورود به این کشور دستگیر کردند.
پردیس- سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس از دستگیری دو قاتل متواری در پردیس خبر داد و گفت: با تلاش پلیس دو قبضه سلاح سرد که آلات قتل بودند نیز در محل حادثه کشف شد.
ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قاتل فراری پس از ۱۸ روز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.
اسحاق بالفوضل، مهاجم الجزایری با سابقه بازی در اینتر، به اتهام تلاش برای قتل خواهرش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، عامل تیرانداری به سمت مأموران یگان امداد و شهروندان که یکی از مخلان نظم و امنیت سطح یک بود، دستگیر و تحویل دادسرا شد.
پلیس پاکستان اقامتگاه نخست وزیر سابق این کشور را محاصره کرده و تلاش کرد او را بازداشت کند؛ اما طرفدارانش خانه او را حفاظت کرده و مانع تلاش های پلیس شده اند.
همزمان با تلاش پلیس برای دستگیری عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان؛ او یک پیام ویدئویی صادر کرد.
یک تبعه افغان به اتهام جاسوسی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در مازندران شناسایی و دستگیر شد.
یک تبعه افغان به اتهام جاسوسی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در مازندران شناسایی و دستگیر شد.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: فردی که دو روز قبل شهروند تبریزی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، امروز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تبریز دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش و پیگیری های پلیس ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی قاتل مأمور حراست نفت و گاز مارون دستگیر شد.
پلیس مرزی رومانی از دستگیری یک تبعه اوکراین که در حال قاچاق سلاح به انگلیس بود، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی تالش از قتل مردی ۵۳ ساله در پی اختلافات خانوادگی توسط پسرش در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در یکی از استان‌های مرزی دستگیر شد.
تالش- فرمانده انتظامی تالش با اشاره به قتل پدر توسط پسرش در این شهرستان گفت: قاتل در یکی از استان های مرزی شناسایی و دستگیر شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: این دو متهم با توجه به اینکه فاقد سابقه قبلی بودند با هماهنگی قضائی با اخذ تعهد آزاد شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان انزلی گفت: مظنونین قتل "مهران سماک" ۳۰ساله در شهرستان انزلی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی ضارب همچنان ادامه دارد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت برخورد قاطع با تروریست‌های مسلح و مخل امنیت عمومی مردم وظیفه دستگاه قضا است، تا به اشد مجازات برسند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش مأموران انتظامی، هفت متهم به اخلال در نظم و امنیت عمومی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
یک منبع آگاه اعلام کرد که با تلاش بی وقفه دستگاه‌های امنیتی در کمتر از ۲ روز قاتلی که اهل شهرستان نظرآباد است، دستگیر شد.
اصفهان - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از دستگیری «توماج صالحی» در یکی از استان‌های کشور خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به وقوع یک فقره قتل در مرکز استان، گفت: قاتل جوان سمنانی در کمتر از ۷۲ ساعت با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.
ساوه - فرمانده انتظامی ساوه گفت: با تلاش مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ ساوه، عامل قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی با اعتراف به ۱۴ فقره سوابق شرارت در مخفیگاهش در این شهرستان دستگیر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ