تمامی اسرا بر اعتصاب غذای متحد و یکپارچه تاکید دارند و همین مسئله به اقدام آنان اهمیت بیشتری خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع آمریکا از تحرک جدید این کشور در منطقه خلیج فارس خبر داد.
در حال حاضر به دلیل بی‌میلی رییس‌جمهور پیشین به پذیرش برنامه و کابینه دولت نجیب میقاتی، این دولت همچنان دولت پیشبرد امور است و مادامی که رییس‌جمهور جدید انتخاب نشود و نخست‌وزیر را به پارلمان معرفی نکند، اختیارات کابینه در حد دولت پیشبرد امور محدود باقی خواهد ماند. دوره ریاست رییس‌کل جنجالی بانک مرکزی هم کمتر از دو‌ماه دیگر به پایان می‌رسد و برای اینکه جایگاه ریاست بانک مرکزی خالی نماند، باید رییس‌جمهور جدید انتخاب شده‌باشد تا بتواند رییس کل جدید را معرفی کند.
دقایقی پیش، خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی آغاز شد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آگاه کردن جوانان نسبت به پیشرفت‌های ایران باعث می‌شود جوانان حس بهتری داشته باشند و ما هم در روایت پیشرفت‌ها باید تحرک بیشتری داشته باشیم.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه یادآور شد که در مدت زمان اندکی تحرکات علیه دولت چین رو به افزایش گذاشته است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار مطالبی درباره اینکه به زودی تعداد افرادی که از اسرائیل خارج می‌شوند به دو میلیون تن می‌رسد، هشدار‌های پی در پی مقام‌های صهیونیست به نزدیک بودن فروپاشی این رژیم را از دیگر نشانه‌های تضعیف صهیونیست‌ها دانستند و به کنایه گفتند: ما گفته بودیم ۲۵ سال دیگر را نمی‌بینند، اما گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.
ایران نسبت به احتمال هرگونه تحرک منفی در چارچوب نشست ماه مارس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هشدار می‌دهد و این حق را برای خود محفوظ می‌داند تا پاسخ متقابل نسبت به آن انجام دهد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی تحرک خود را به مرز ۹۰ درصد نزدیک کرده است که در ارتش‌های دنیا کم نظیر است.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که برداشتن گام‌های بیشتر در روز، همراه با ورزش بدنی متوسط تا شدید، می‌تواند خطر ابتلا به زوال عقل و اختلالات فکری را در زنان کاهش دهد.
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور  ایران در مصاحبه با بلومبرگ از تلاش آمریکا برای تداوم اعمال فشار به چین برای توقف خرید نفت از ایران سخن گفت.
میلیون‌ها بزرگسال زمان زیادی را پشت میز یا جلوی صفحه نمایشگر می‌گذرانند و کارشناسان مدت‌هاست که به آن‌ها توصیه می‌کنند کمتر بنشینند و بیشتر حرکت کنند. محققان توصیه می‌کنند اگر کاهش فشار خون، کاهش قند خون و بهبود خلق و خوی هدف باشد، حداقل حرکتی که می‌تواند مؤثر باشد چقدر است؟
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق تأکید کرد که دولت این کشور در حال انجام اقدامی واقعی برای مجازات کسانی است که در ترور فرماندهان پیروزی دست داشتند.
شرکت انرژی قطر اعلام کرد که شرکت انگلیسی «شل» به عنوان دومین شریک در پروژه توسعه بخش جنوبی میدان گازی «شمال» پس از توتال انرژیز فرانسه انتخاب شد.
­وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند تولید کالا در واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کشور در سال جاری چشمگیر و افزایشی است.
­وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند تولید کالا در واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کشور در سال جاری چشمگیر و افزایشی است.
نماینده پارلمان لبنان برای گرفتن طلب خود از یک بانک صبح امروز دست به تحصن زده است تا سپرده خود را بگیرد.
به گفته دبیر اجرایی ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک، مراسم امسال روز ملی پارالمپیک با شعار «تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی» برگزار خواهد شد.
روزنامه معاریو در گزارشی اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا در دیدار با نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به وی هشدار داده است.
انگلیس در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود، قصد دارد آموزگاران زبان چینی تحت حمایت پکن و شاغل در انگلیس را با مدرسان تایوانی جایگزین کند.
خطیب نماز جمعه تهران، گفت: دولت امید و اعتماد را تا حد زیادی به مردم بازگردانده است.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
بازار سهام طی معاملات امروز در حالی با قرمز پوش شدن نماگرهای منتخب خود مواجه شد که تحرک برخی خریداران برای جمع آوری سهام در شاخص سازها قابل توجه بود.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی را شروع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ