بزرگترین و اصلی‌ترین حزب اپوزیسیون ترکیه اعلام کرد شکایت‌هایی را علیه نحوه شمارش هزاران صندق رأی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور ثبت و تنظیم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اونا سیمون، دروازه بان اتلتیکو بیلبائو، از ورود دوربین های فیلمبرداری به داخل رختکن انتقاد کرد.
بعد از ساعتی انتظار و معطلی، پنج ستاره پرسپولیس جلو آمدند تا یک نطق تاریخی را مقابل تمام رسانه‌های تصویری فوتبال ایران انجام دهند.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات، طایفه اقلیت «دروزی» در فلسطین اشغالی را نیز به جبهه‌گیری وا داشت و در پیامی اعتراضی از مخالفت با خدمت سربازی اجباری فرزندان خود در ارتش خبر داد.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
اعتراض شدید خمز به وضع چمن نقش جهان
آرایش حزبی و گروهی در انتخابات مجلس دوازدهم چه شکل و شمایلی دارد و کدامین احزاب، جبهه‌ها، طیف‌ها و جناح‌ها تا به امروز در انتخابات اعلام حضور کرده و برای این آوردگاه مهم برنامه‌ریزی کرده‌اند؟ پس از رخداد‌های اعتراضی تابستان و پاییز ۱۴۰۱ و شکل‌گیری انتقادات و تجمعات فراوان، بسیاری از تحلیلگران و فعالان سیاسی تصور می‌کردند، اصلاحاتی در روند کلی تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به نفع مطالبات مردم شکل بگیرد.
دیدار ابتدایی پرسپوليس در استادیوم آزادی در شرایطی با تک گل نعمتی در جریان است که هر دو تیم نسبت به عملکرد داوری معترض هستند.
مدیر تیم پرسپوليس نسبت به عدم حضور تماشاگران در جدال این تیم مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
حزب عمران خان (تحریک انصاف پاکستان) در بیانیه‌ای وزارت اطلاعات را متهم به دست داشتن در تشدید خشونت‌های سراسری در نقاط مختلف پاکستان در اعتراض به بازداشت عمران خان طی هفته گذشته کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعوا‌های بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه‌ای که می‌خواهند باشند، استفاده کنند.
کیهان نوشت: درباره سخنان آقای انصاری گفتنی است؛ قطعا جناح بازی و حزب بازی امر مذمومی است که اتفاقا برخی چپ‌های سابق و شبه اصلاح‌طلبان سابق، مصداق تام این رذیله سیاسی هستند. برخی از آن‌ها در این مسیر انحرافی تا جایی پیش رفتند که دشمنان انقلاب را به دوستی و دوستان انقلاب را به دشمنی گرفتند و نهایتا شریک نقشه‌های دشمن در حوزه براندازی و ایجاد آشوب شدند. روشن است که در چنین موقعیتی نیرو‌های انقلابی نمی‌توانستند بی‌تفاوت و بیطرف باشند.
مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری درجمع اعضای هیات اجرایی این حزب با اشاره به آمادگی حزب مردم‌سالاری جهت برپایی تجمع اعتراضی ایران و مسالمت‌آمیز در چارچوب اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: ما همچنان منتظر صدور مجوز وزارت کشور در این زمینه هستیم و در ملاقات با مقامات وزارت کشور هم مجددا آن را اعلام کرده‌ایم.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
در ویدئو‌های متعددی، صدای مردم شنیده می‌شود که از شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین و حزب کمونیست خواستار «کناره‌گیری» شده‌اند. جمعیت همچنین شعار می‌دادند: «تست کووید نمی‌خواهیم، آزادی می‌خواهیم» و "دیکتاتوری نمی‌خواهیم، دموکراسی می‌خواهیم". برخی از ویدئو‌ها نشان می‌دهد که مردم در حال خواندن سرود ملی چین هستند و بنر‌هایی در اعتراض به اقدامات فوق‌العاده سخت‌گیرانه این کشور برای همه‌گیری در دست دارند.
پلیس پایتخت پاکستان، تدابیر امنیتی در این شهر را همزمان با برگزاری اعتراض حامیان حزب تحریک انصاف را تقویت کرد.
چندین هزار نفر، روز شنبه در مرکز برلین در پاسخ به فراخوان حزب «جایگزین برای آلمان» در اعتراض به سیاست دولت اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در زمینه انرژی تظاهرات کردند.
دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: راه‌حل معقول و درست برای مواجهه با فاجعه‌ای که بعد از مرگ مهسا امینی رخ داده، در وهله نخست به رسمیت شناختن اصل اعتراض شهروندان در جامعه ایرانی است.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: باید اعتراضات مردم را به رسمیت بشناسیم و با اغتشاش برخورد کنیم. ما با هرگونه اغتشاش مخالفیم و به عبارت دیگر می‌گوییم اعتراض آری و اغتشاش هرگز.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: باید با مردم کنار بیاییم و زبان عذرخواهی و اعتذار از مردم داشته باشیم. شاید در همین حادثه خانم مهسا امینی با عذرخواهی وزیر کشور بسیاری از مسائل حل می‌شد. باید زبان عذرخواهی را یاد بگیریم. جلب حمایت مردم و جذب همکاری و رضایت و پشتیبانی آنان، بزرگترین عامل تقویت نظام و پایداری آن است.
اعتراف ابراهیم علیزاده، سرکرده گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران به سازماندهی بودن اقدامات تحریک امیز و برنامه‌ریزی قبلی اجرای اعتراضات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اعتراف ابراهیم علیزاده، سرکرده گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران به سازماندهی بودن اقدامات تحریک امیز و برنامه‌ریزی قبلی اجرای اعتراضات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حزب ندای ایرانیان از دولت می‌خواهد شنونده حرف اعتراضی مردم باشد. نمی‌شود از مردم انتظار داشت تصمیمات سخت مسئولان دولتی را تحمل کنند اما این تصمیمات سخت هیچ‌گاه شامل دستگاه‌های دولتی و بودجه‌های فرهنگی نهادهای غیر پاسخگو نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ