تا زمانی که دادگاه CAS رأی پرونده استراماچونی را اعلام نکند، استقلال مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ماه‌های اخیر نام محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بیش از گذشته مطرح می‌شود. باهنر سعی داشت تا به‌گونه‌ای عمل کند که به‌عنوان شخصیت میانه‌رو مطرح شود.
کمتر از ۹ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است و فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبان در بلاتکلیفی خاصی قرار دارد. این بلاتکلیفی در کنار آرای متناقض و بعضا نظریات شاذ برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب موجب شده است که آینده سیاسی روشنی را برای آنان رقم نزند. رویه‌ای که با انتخاب آذر منصوری به‌عنوان رئیس جبهه اصلاحات مشخص است که باید انتظار مواضع رادیکال‌تری را از جریان اصلاح‌طلب داشته باشیم.
فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آن‌ها ائتلاف می‌کند.
طبق طرح «نظام تناسبی انتخابات» که در مجلس تصویب شده احزاب می‌توانند به میزانی که رأی از مردم گرفته‌اند، در کرسی‌های بهارستان سهیم باشند، اما این طرح با مشکلاتی زیرساختی در اجرا مواجه است.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران از کاهش مدت انتظار صدور رأی تطبیق مصادیق ایثارگری به یک ماه تا پایان سال جاری خبر داد.
رأی‌دهندگان در روز ۱۴ مه پای صندوق‌های رأی می‌روند تا در کمتر از سه ماه پس از زلزله ۶ فوریه که بیش از ۵۰ هزار نفر را کشت و بیش از ۵.۹ میلیون نفر را در جنوب ترکیه و شمال سوریه آواره کرد، سرنوشت دموکراسی ترکیه را تعیین کنند. تحلیلگران معتقدند، رأی‌دهندگان به افرادی که توانایی بیشتری در مدیریت پیامد‌های زلزله همچنین محافظت از کشور در برابر بلایای آینده دارند، رأی می‌دهند به اضافه اینکه محبوبیت اردوغان تاثیر سیاسی مورد انتظار را نداشته است.
لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.
رئیس فدراسیون قایقرانی پس از کسب رأی اعتماد مجدد در مجمع امروز این رشته گفت: تلاش می‌کنیم تا در چهارسال آینده اتفاقات خوبی در این رشته رقم بخورد.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش ۹۱ هزار میلیاردریالی این بانک بورسی رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: از ۳۰ سال پیش تا به امروز ۶۲ هزار رای ماده ۱۰۰ اجرا نشده داریم.
هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مسئله کاملاً فوتبالی رقم خورد و رأی فوتبالی هم درباره آن صادر می‌شود.
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بهتر است لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تا پایان سال بررسی و تصویب کنیم و سال بعد برنامه هفتم توسعه در مجلس رسیدگی شود.
ابوترابی گفت: نماینده مجلس دهم ۲۸۷ متر خانه در الهیه تهران با بازپرداخت اقساط ۵ ساله از وزیر راه و شهرسازی گرفت تا برای استیضاح نشدن وزیر رأی جلب کند. گزارش این موضوع را در قالب نامه‌ای هم به دادستان کل کشور دادیم، اما اتفاقی رخ نداده است.
میلیاردر آمریکایی و مالک جدید توئیتر از شهروندان این کشور خواست تا در انتخابات میان دوره ای کنگره به جمهوری خواهان رأی دهند.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، نسبت به حکم کمیته انضباطی، اشتباهات داوری و مکان سوپرجام اعتراض کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کمیسیون اجتماعی مجلس گزارش خود را تا سه شنبه ارائه دهد، رأی اعتماد وزیر پیشنهادی کار، چهارشنبه برگزار می‌شود.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای زاهدی وفا تا زمانی که رأی نگرفته است، اگر می‌خواهد سرپرست باشد باید با اجازه رهبری باشد و اگر این چنین نباشد باتوجه به ماده قانونی، هیچ چیزی را نمی‌تواند امضا کند و این کار خلاف است.
نماینده مجلس گفت: آقای زاهدی وفا تا زمانی که رأی نگرفته است، اگر می‌خواهد سرپرست باشد باید با اجازه رهبری باشد و اگر این چنین نباشد باتوجه به ماده قانونی، هیچ چیزی را نمی‌تواند امضا کند و این کار خلاف است.
قیمت در بازار خودرو اندکی تغییر کرده است و قیمت خودروهای پر متقاضی اندکی در مقایسه با روز گذشته افزایش یافتند. همچنین روز گذشته خبر مهمی درباره واردات خودرو منتشر شد که می تواند بر روی بازار خودرو تاثیرگذار باشد.
هم زمان با عید سعید فطر، با حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و با همکاری و هم‌دلی کارکنان، صادرات اتوبوس آتروس بنز از تولیدات شرکت ایران خودرو دیزل، به ترکمنستان آغاز شد.
علاوه بر افزایش جریمه‌ها ابزارهایی در اختیار تعزیرات قرار گرفته که باید به خوبی برای نظارت بر بازار استفاده شود این ابزارهای قانونی از جریمه هم مهمتر است؛ اکنون روسای شعب اختیار دارند قبل از صدور رأی اگر از تخلف آن واحد صنفی اطمینان یابند می توانند آن واحد را پلمب کنند و از این مهمتر نصب تابلو تخلف است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: امیدوارم تا چند ماه آینده رای پرونده کیفری عاملان شهادت سردار سلیمانی صادر شود.
من فکر می‌کردم اگر ظریف بیاید و تاییدصلاحیت بشود یا نشود، قطبیدگی ایجاد می‌کند و اگر رأی بیاورد یا نیاورد، باز هم قطبیدگی ایجاد می‌کند؛ براساس همین، آمدنم به هر شکلی را باعث باخت کشور می‌دیدم. [حضورم در انتخابات] در دو شکل باعث برد من می‌شد؛ یکی شورای نگهبان مرا رد می‌کرد و دیگری اینکه رأی نمی‌آوردم؛ این دو شکل را بینی و بین‌الله برای خودم برد می‌دانستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ