با اعلام حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، تیم تراکتور در مرحله پلی آف به مصاف برنده بازی نمایندگان امارات و بنگلادش می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان دیدار تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان و حذف استقلال از این مسابقات تأیید شد.
حمیدرضا آصفی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، حذف قطعی استقلال از آسیا را تأیید کرد.
حمیدرضا آصفی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، حذف قطعی استقلال از آسیا را تأیید کرد.
باشگاه استقلال بار دیگر اعلام کرد رای قطعی برای کسب مجوز حرفه‌ای صادر نشده است.
پایگاه خبری فوتی رنکینگ با اعلام برنامه مسابقات مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا؛ به قرار گرفتن نام باشگاه تراکتور به جای استقلال اشاره کرده است.
وب سایت فوتی رنکینگز از عدم صدور مجوز حرفه ای استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
وزیر ورزش و جوانان معتقد است استقلال و پرسپولیس تا پایان خردادماه برای ارسال مدارک به ای‌اف‌سی فرصت دارند.
اعطای مجوز حرفه‌ای به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به محل اختلاف بین مسئولان تصمیم‌گیر در فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
معاون وزیر ورزش تاکید کرد که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حذف شده است.
علامت تیک آبی در کنار نام یک فرد در توییتر به معنای آن است که این پلتفرم تایید می‌کند حساب مذکور متعلق به فرد یا شرکتی است که ادعا می‌کند.
با توجه به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس و مهدی تاج حذف استقلال از آسیا قطعی شده و 31 خرداد اعلام می‌شود.
مهدی تاج به تازگی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرده است.
در شرایطی که مدیرعامل استقلال و وزیر ورزش از احتمال بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خبر می دادند، مدیربرنامه ریکاردو ساپینتو بر حذف آبی‌ها از این رقابت‌ها تاکید کرد.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می‌شود.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که می خواهند در دیدار برابر تراکتور به پیروزی برسند و صعود کنند، گفت: جام حذفی مثل لیگ نیست که فرصت جبران داشته باشد و با یک اشتباه حذف می شوید.
کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی گفت: ابتدا از اتاق VAR تایید کردند که از دید ما هم هند رخ نداده اما در ادامه گفتند که نسبت به این اتفاق ۵۰ - ۵۰ هستیم.
محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی از همراهی بارسلونا توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید شد.
با تایید فدراسیون فوتبال در جلسه اجلاس فیفا، بحث تحریم تیم ملی در دستور کار قرار ندارد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن تایید درگیری با حامد حدادی و تاکید بر اینکه مشکل ایجاد شده برطرف شده است، در مورد دیدار پیش رو با ژاپن و شرایط ملی پوشان برای این رقابت توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ