پرایس علیرغم آن که مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد، در ادامه گفت: ما تعهد راسخی داریم که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جام مسی در آمریکا با سوپرگل و ضربات پنالتی
‌«لیزا فرانچتی» ۵۹ ساله اولین زنی است که، نیروی دریایی آمریکا را رهبری می‌کند. به راستی او کیست؟ چه کارنامه‌ای دارد و در خلیج فارس چه‌خواهد کرد؟
یک مقام عراقی به اخبار مربوط به معافیت تحریمی جدید آمریکا که به بغداد اجازه می دهد که هزینه گاز وارداتی از ایران را بپردازد، واکنش نشان داد.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: تصمیم آمریکا به ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، گویای عزم واشنگتن در استمرار و پیچیده‌تر کردن جنگ اوکراین است.
مربی تیم ملی والیبال درباره شرایط به وجود آمده برای ملی‌پوشان در روزهای اخیر توضیح داد.
وین رونی که به عنوان سرمربی در لیگ فوتبال آمریکا فعالیت دارد می‌گوید لیونل مسی در MLS به زمان نیاز داشته و نمی‌تواند فورا با شرایط خاص آمریکا سازگار شود.
قیمت بلیت‌های اولین بازی احتمالی لیونل مسی در آمریکا با ارقام نجومی به فروش می‌رسد.
نیروی دریایی آمریکا از عبور اولین قایق بدون سرنشین خود از طریق تنگه هرمز تحت رصد دقیق سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
مونتانا به اولین ایالت آمریکا مبدل شده که دسترسی به برنامه شبکه اجتماعی جنجالی تیک تاک را مسدود می‌کند. این کار بر مبنای مصوبه مجلس محلی این ایالت صورت می‌گیرد.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
ایالات متحده در حال آماده شدن برای ارائه بسته تسلیحاتی جدید ۲.۲ میلیارد دلاری به اوکراین است.
شاگردان گرگ برهالتر در دیدار تدارکاتی مقابل صربستان نتیجه را واگذار کردند.
زین الدین زیدان، مربی فرانسوی، پیشنهاد هدایت تیم ملی آمریکا را رد کرده است.
دولت آلمان اولین محموله گاز مایع را از کشور آمریکا دریافت کرد.
در اولین دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لاله‌های نارنجی به مصاف یانکی‌ها می‌روند.
دموکرات های مجلس نمایندگان ایالات متحده تصمیم گرفتند حکیم جفریس را به عنوان اولین رهبر حزب سیاه پوست انتخاب کنند.
کاربری طی توئیتی نوشت: بازی فردا (امروز) آمریکا و ایران در قطر اولین باری میشه که آمریکا در خاورمیانه میجنگه بدون اینکه دنبال نفت باشه
بایدن برای اولین بار پس از ورود به کاخ سفید به‌عنوان رئیس‌جمهور، با همتای چینی خود در حاشیه نشست G۲۰ در «بالی» اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رسانه‌های آمریکا بامداد چهارشنبه از بسته شدن مراکز رای دیگری در انتخابات میاندوره ای کنگره خبر دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط تلفنی آخرین تحولات مربوط به گفتگو برای لغو تحریم‌ها و پاسخ شب گذشته ارسال شده از سوی کشورمان برای هماهنگ کننده اروپایی را به اطلاع بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان رساند.
یکی از مقامات بهداشتی ایالت تگزاس آمریکا در این باره گفت: آبله میمونی یک بیماری جدی است به ویژه برای کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. ما همچنان از مردم می‌خواهیم که اگر در معرض خطر ابتلا به آبله میمونی قرار گرفته‌اند یا علائم این بیماری را دارند به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ