دادستان تهران، بر تشکیل قرارگاه تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف موجود در انبارها تاکید کرد و گفت: سرم‌های موجود در انبار فرودگاه امام (ره) ظرف ۴۸ ساعت تحویل مراکز درمانی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهمیه کالاهای اساسی مورد نیاز موکب ها در ایام اربعین به تفکیک سهمیه استان‌ها ابلاغ شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار کالای قاچاق در شهر تهران خبر داد.
کالاهای اسپانیایی روی دست ماند
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
برای تنظیم بازار کالاهای اساسی مانند مرغ، گوشت، روغن و… چند راه حل تجربه شده و تجربه نشده در میان کارشناسان کشور وجود دارد.
رئیس مجلس گفت: باید در برنامه هفتم توسعه تدبیری صورت گیرد که قیمت‌گذاری کالاهای اساسی طوری باشد که افزایش قیمت آن‌ها بیش از میزان افزایش حقوق‌ها نباشد.
رئیس پارلمان عربی خواستار واکنش قوی علیه دانمارک به خاطر هتاکی به قرآن در پایتخت این کشور شد.
ششمین مرحله نظر دستگاه، ارسالی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص ارز به کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی منتشر شد.
پس از نایابی شکر در چند هفته گذشته، این محصول با حجم کم در حال توزیع است و هر بسته ۳ کیلویی آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مبلغ ۱۰۲ هزار تومان قابل خرید است.
وزیر صنعت و تجارت دولت نجات ملی یمن از اجرایی‌شدن تحریم کالاهای سوئدی در یمن، در واکنش به هتک حرمت‌های مکرر به مقدسات اسلامی در سوئد خبر داد.
دفتر سیاسی  انصارالله یمن در واکنش به قرآن سوزی در سوئد، از مسلمانان خواست که کالاهای سوئدی، آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کنند.
آستارا- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: کالاهای اساسی در گمرک آستارا و انزلی با نظارت دستگاه قضائی به دست مردم رسیده و هیچگونه کالای فاسد شدنی و متروکه نداریم.
۵۰ درصد مطالبات گندم کاران در هفته جاری پرداخت شد در حالی که قیمت نهایی آن با اما و اگرهایی رو به رو است. همچنین نوسان قیمتی بازار کالاهای اساسی در هفته سوم خرداد هم ادامه داشت.
فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
در حالی که سال گذشته، بنادر و گمرکات کشور شاهد افزایش بی‌سابقه رسوب کالاهای اساسی بودند اما همچنان وضعیت لایحه پیشگیری از رسوب کالا در مبادی ورودی کشور بلاتکلیف و معطل مانده است.
شورای عالی سیاسی یمن خواهان منع واردات کالا از کشورهایی شد که اجازه هتک حرمت قرآن کریم را می‌دهند.
طرح عیدانه ویژه استاندارد تهران با محورهای نظارت بر بازار و ارائه خدمات استاندارد، از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده‌ و به مدت یک ماه ادامه دارد.
اهواز- معاون دادستان کل کشور گفت: کالاهای ممنوعه و اجناسی که قابلیت مصرف ندارند باید هرچه سریع‌تر امحاء و معدوم شود.
دادستان تهران از تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) بعد از ۱۶ سال خبر داد و گفت: با پیگیری دستگاه قضا وضعیت گمرکات به شرایط استاندارد انبارداری رسیده است.
ضعف در زیرساخت‌ها و کامل نبودن زنجیره تولید تا مصرف ، باعث شده است که محصولات و کالاهای صادراتی مازندران روی هوا و دریا و زمین بلاتکلیف باشند!
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در طرح کالابرگ قیمت کالاهای اساسی نباید بیشتر از شهریور ۱۴۰۰ به مردم عرضه شود و دولت باید مابه‌التفاوت آن را به شکلی برای مردم جبران کند.
دادستان تهران، بر تشکیل قرارگاه تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف موجود در انبارها تاکید کرد و گفت: سرم‌های موجود در انبار فرودگاه امام (ره) ظرف ۴۸ ساعت تحویل مراکز درمانی شوند.
رئیس قوه قضاییه ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: وضع موجود در انبار‌های گمرکات، بنادر و سازمان اموال تملیکی از حیث ساماندهی مناسب کالا‌های متروکه، قابل مقایسه با ده ماه گذشته نیست، اما موضوع تا نتیجه مطلوب دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ