سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس نسبت به پیامدهای تهدیدات صهیونیستها مبنی بر هتک حرمت مسجد الاقصی هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنشی مفعلانه به هتک‌حرمت به‌ ساحت مقدس قرآن کریم گفت: هتک حرمت به‌قرآن اقدامی توهین‌آمیز و یک حرکت تحریک‌ آمیز آشکار است.
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
یک گروه اسلام‌ستیز در دانمارک در اقدامی موهن، قرآن کریم را مقابل سفارت مصر در این کشور آتش‌زد.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم که در سایه حمایت پلیس برخی کشورها از جمله سوئد و دانمارک انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
دبیرکل گردان‌های حزب الله عراق به اقدام موهن یک شخص پناهنده در سوئد علیه قرآن کریم واکنش نشان داد.
دولت دانمارک امروز در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در این کشور اعلام کرد: سوزاندن متون مقدس و نمادهای دینی دیگر، اقدامی ننگین است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به هتک حرمت قرآن در سوئد محکوم است و دیگر نباید در آینده شاهد این اقدامات باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اقدام شنیع مزدوران استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در تعارض با ادعای آزادی بیان است.
سازمان ملل اعلام کرد هتک حرمت قرآن مجید در سوئد، اقدامی ناپسند و بی‌احترامی به مسلمانانی است که هم‌اکنون عید سعید قربان را جشن می‌گیرند.
دبیرکل ناتو در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در مقابل بزرگترین مسجد استکهلم، پایتخت سوئد گفت: متوجه احساسات و عواطف عمیقی که این اقدام برانگیخته است، می‌شوم. آتش زدن قرآن توهین‌آمیز و ناشایست است؛ اما لزوماً غیرقانونی نیست.
پلیس سوئد در ادامه اقدامات توهین‌آمیز مقامات این کشور علیه مقدسات اسلامی، مجوز برگزاری تجمع دیگری با هدف هتک حرمت به قرآن کریم را صادر کرد.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام شنیع شهرک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن و توهین به قرآن کریم را محکوم کرد.
وزیر امور خارجه مجارستان هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را اقدامی غیرقابل قبول دانست.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
رهبر شیعیان بحرین اقدام دولت سوئد مبنی بر حمایت از به آتش کشیدن قرآن کریم را محکوم کرد.
نخست وزیر سوئد هتک حرمت «قرآن» در استکهلم را محکوم کرد و آن را اقدامی «شدیدا گستاخانه» خواند.
وزارت امور خارجه اردن تعرض به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد و این اقدام را موجب دامن زدن به نفرت پراکنی و خشونت دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد گفت: این اقدام مصداق نفرت پراکنی و ترویج خشونت علیه تمام مسلمانان است و اینگونه اقدامات هیچ نسبتی با آزادی ندارد.
یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز اعلام کرد که هتک حرمت مسجد الاقصی توسط «بن گویر»، اقدامی «تحریک آمیز» بوده است.
امشب برخی از فرصت طلبان به بهانه فوت مهسا امینی اقدام به آتش زدن و تخریب اماکن عمومی و مذهبی در شهر رشت کردند و و این افراد با به آتش کشیدن مسجد سبز میدان مبادرت به هتک حرمت این مسجد کردند.
ناصر کنعانی گفت: این اقدام هتاکانه، مصداق بارز فتنه انگیزی و نفرت پراکنی است و از سوی همه مسلمانان، موحدان و وجدان‌های پاک و معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان قویا محکوم است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تحریک آمیز تعداد اندکی از معاندین در هتک حرمت کلام الله مجید و اهانت به مقدسات اسلامی در برابر مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ