اصفهان- مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: در نهضت ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال، در استان اصفهان طی چهارسال با مشارکت بخش دولتی و خصوصی ۲۰ میلیون درخت کاشته می‌شود.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه نساجی مازندران نسبت به عدم اخراج بازیکن مس رفسنجان معترض شد.
گرمسار - مدیر جهاد کشاورزی گرمسار سطح زیر کشت پنبه در این شهرستان را ۷۰۰ هکتار دانست و گفت: ۲۰ هزار تن پنبه امسال از این اراضی برداشت خواهد شد.
سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: ۲۰ هزار هکتار از دیمزارهای کشور در مناطق عشایری برای توسعه کشت گیاهان دارویی اختصاص می‌یابد.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
دبیر جشنواره نانو گفت: نانو در بخش کشاورزی با کشت حباب که تزریق آب در محصولات گلخانه ای با روش هیدروپونیک است راندمان تولید را ۲۰ درصد افزایش می دهد.
مجرمان با استفاده از ترفند‌های زیرکانه، مالباختگان را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود سریعاً کد‌هایی که از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود را بخوانند؛ شکات نیز با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود شدند.
روزنامه جمهوری اسلامی از اهدای کارت هدیه ۲میلیون تومانی به خبرنگاران حاضر در نشست خبری نماینده مدیرعامل طرح جنجالی پتروشیمی میانکاله مازندران خبر داد.
تغییرات درخواست کارت بازرگانی مبتنی بر آخرین اصلاحات ماده ۱۰ آئین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات اعلام شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری که با تعویض کارت های عابر بانک ۱۰۰ فقره کلاهبرداری دراین شهرستان مرتکب شده بود خبرداد.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
معاون وزیر جهاد کشاورزی از عملیاتی شدن ۱۵ تا ۲۰ درصد از سند الگوی کشت با کمک آموزش و ترویج خبر داد.
با خرید سیم کارت رایتل، در قرعه­ کشی ۲۰ میلیون تومانی شرکت کنید.
شاید باور نکنید، ولی میوه پاپایا در کشور ایران نیز کاشته می‌شود و به عنوان یکی از انواع میوه‌های وارداتی در بازار میوه و تره‌بار برخی از شهر‌ها وجود دارد. پاپایا در ظاهر ترکیبی از خربزه و گلابی است که ویژگی‌ها و خواص منحصربه‌فردی دارد. به طور معمول پاپایا در ابعاد ۱۵ الی ۲۰ سانتی‌متر دیده می‌شود.
رئیس پلیس مشهد گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند که ۳ تن از آنان بعد از تحمل ۹ سال زندان آزاد شده بودند، بیش از ۲۵ گرم طلا، ۲۵ سیم کارت، ۲۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی لوازم خانگی، یخچال، تلویزیون‌های ال سی دی، ماشین لباس شویی، تعدادی ضبط و پخش خودرو، ۶ قبضه خنجر و قمه، ۵ قوطی افشانه فلفل و ... کشف شد.
اهواز - سربازان گمنام امام زمان در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان موفق به کشف یک مزرعه ۲۰ هزار بوته‌ای کشت خشخاش در شهرستان دزفول شدند
سمنان- معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح جهش تولید در ۲۰ هزار هکتار اراضی دیم استان خبر داد و گفت: جهاد تسهیلات خوبی برای توسعه این نوع کشت در نظر گرفته است.
محمدجواد آزاده در فاصله بیست ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: خروجی سد زاینده رود از شامگاه فردا پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به منظور توزیع آب برای کشت کشاورزان شرق اصفهان بازگشایی می‌شود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل/ ازدواج یک ماهه!/ مسافر عصبانی راننده را کشت/ تیراندازی مرگبار در اتاق اصناف شمیرانات/ شاگرد مکانیکی در یک قدمی چوبه دار/ راز دستبرد عجیب به خودروها!/ دستگیری مردان شرور با ردیابی تلفن قربانی
طبق وعده مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، ۲۰ روز تا زمان اعلام تعرفه صادرات محصولات جالیزی​ باقی مانده در حالی که به اعتقاد کارشناسان، این تعرفه‌ها باید قبل از فصل کشت، به اطلاع کشاورزان برسد.
کاش عامل مرگ ۲۰ هزار ایرانی را به مسئولان معرفی کنید نه مردم!
نیما ۲۸ ساله بعد از بازداشت و انتقال به اداره آگاهی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من و سعید سال‌های زیادی بود که با هم رفاقت داشتیم. روز حادثه سر موضوعی باهم بحث کردیم و سعید به یکباره فحش ناموسی داد و من کنترلم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به او زدم تا بمیرد. می‌دانستم که اگر زنده بماند حتماً من را می‌کشد.
قرارگاه کشاورزی بنیاد احسان با همکاری گروه های جهادی تخصصی این حوزه در مناطق کم برخوردار اقدامات حمایتی خود از کشاورزان و عشایر را ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ