کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​صالح نیکبخت حقوقدان می‌گوید: برخی دادگاه‌ها با اعمال مجازات‌های تکمیلی مانند الزام به حضور در غسالخانه‌ها و شستن میت یا مراجعه به روان‌پزشکان و اخذ گواهی سلامت روانی که هیچ تناسبی با مجازات قانونی مقرر ندارد، نشان می‌دهند که از دانش حقوقی لازم بهره‌ای ندارند.
تیم شادکام نماینده مشهد در لیگ دسته سوم، از روز اول حضورش در این لیگ پر از اخبار و حواشی عجیب بوده است.
بادامکی، بازیکنان سرشناس سابق فوتبال مشهد هدایت تیم شهرش را بر عهده گرفت.
نیکبخت واحدی از ستارگان مهم فوتبال ایران در دو دهه ۱۳۷۰ و ۸۰ است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات یکی از مسابقات لیگ دسته سوم حکم داد که یکی از احکام به ستاره آشنای استقلالی است.
محکومیت نیکبخت توسط خبرنگاران بخاطر کتک‌زدن عکاس
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی شد. وی پس از برکناری سیدجواد ساداتی نژاد، برای این وزارتخانه کاندید شده بود. از مهمترین چالش های محد علی نیکبخت، حل مسئله گندم و مسئله خشکسالی در کشاورزی خواهد بود.
در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کردند.معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از سوابق محمدعلی نیکبخت است.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شد.
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: قول می‌دهیم با بهره گیری از همه امکانات دولتی و خصوصی، تکمیل نظام تامین و توزیع نهاده‌ها را ساماندهی کنیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: نیکبخت ۳۵ سال در جهاد کشاورزی به عنوان کارشناس پله به پله فعالیت خود را آغاز کرده و با سفارش این و آن ارتقا پیدا نکرده است.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نیکبخت کارشناس تمام عیار حوزه کشاورزی است و می تواند در حوزه ماموریتی و اجرای منویات رهبری و مطالبات مردم موفق باشد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بیش از دو میلیون هکتار جنگل در جنوب کشور وجود دارد که در حال از بین رفتن است و نیکبخت باید بگوید چه برنامه‌ای برای حراست از جنگل‌ها دارد.
نماینده مردم فرسان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیکبخت فردی متعهد و متخصص است و مسائل و مشکلات جهاد کشاورزی را به خوبی درک می‌کند و برنامه‌های خوبی هم برای حل مشکلات این حوزه دارد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت کاشت نهاده‌های دامی و گندم در برنامه‌های وزیر پیشنهادی وجود ندارد، در حالی که در حال حاضر با مشکل کمبود آرد و نان مواجه هستیم.
هافبک باتجربه سابق استقلال که از فوتبال خداحافظی کرده بود، در لیگ دسته سوم فوتبال خود را از سر گرفته است.
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است.
علیرضا نیکبخت واحدی در دومین تجربه سرمربیگری‌اش، نخستین پیروزی را برای تیمش جشن گرفت و نماینده مشهد را به رده دوم جدول رساند.
نیکبخت واحدی سرمربی یک تیم لیگی شد
علیرضا نیکبخت با پذیرش هدایت نماینده مشهد در لیگ سه کارش را به عنوان سرمربی آغاز کرد.
علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی یک تیم مشهدی شد.
تعداد زیادی از ستاره های لیگ برتر و لیگ یک عضو باشگاهی بودند که اسم سابقش برای همیشه به تاریخ پیوسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ