وزارت برق عراق امروز یکشنبه از مذاکرات با ایران برای افزایش واردات گاز خبر داد و اعلام کرد که طلب گازی به طور کامل پرداخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جولایی بابیان اینکه طی ۳روز گذشته از ابتدای مرداد روزانه حدود ۳۱۱میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های کشور تزریق شده است،اعلام کرد نیروگاه‌های متصل به شبکه گازهمچنان سوخت مایع استفاده نمی کنند.
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: بر اساس آمار به دست آمده از کشور مقصد روزانه ۴ تا ۵ هزار دام سبک از کشور به مقصد بندر خصب عمان قاچاق می‌شود.
مطالعه طولانی مدت نشان می‌دهد که حتی کمی ورزش روزانه می‌تواند به کاهش خطر افسردگی کمک کند.
براساس بیانیه این مرجع قانونی که در نروژ با نام Datatilsynet شناخته می‌شود، نقض قوانین توسط متا چنان آشکار بوده است که این کشور لازم دیده که همین حالا دست به مداخله بزند. این حکم پس از آنکه دادگاهی در اروپا متا را از گردآوری اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی، رفتار و اطلاعات مورد استفاده درزمینه تبلیغات منع کرده بود، منتشر می‌شود.
اصفهان- مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مصارف برق در تابستان، گفت: در اصفهان ۶ هزار مگاوات در ساعات اوج بار، برق مصرف می‌شود.
کرمان- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه ۶ کارخانه خودروسازی در استان مجوز فعالیت دارند، افزود: روزانه ۸۲۲ خودروی جدید در استان کرمان مونتاژ و تولید می شود.
طبق بیانیه انجمن قلب آمریکا، پیاده روی ساده ۲۰ دقیقه‌ای ممکن است یکی از راه‌های مفید برای افراد مبتلا به بیماری قلبی عروقی باشد.
بهترین روش فعلی برای تشخیص وضعیت ویتامین دی (به شکل 25(OH)D) اندازه‌گیری میزان آن در خون است و به طور کلی افرادی که غلظت 25(OH)D در خون آنها کمتر از ۱۲ نانوگرم در میلی‌لیتر (۳۰ نانومول در لیتر) باشد، در معرض خطر کمبود ویتامین دی هستند.
کامودیتی‌ها به چهار بازار فلزات گرانبها، فلزات پایه، نفت و انرژی و نیز بازار کالایی یا محصولات کشاورزی و دامی تقسیم بندی می‌شود. نبض بورس به صورت روزانه قیمت کالا‌های مهم این بازار‌ها را که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم بر بورس ایران موثر هستند مورد بررسی قرار می‌دهد.
ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین، تخمین می‌زند که روزانه ۲۰ فنجان چای می‌نوشد. او در سال ۲۰۱۶ به دیلی میل گفت: من مطمئن نیستم که چگونه بدون چای صبحانه انگلیسی زنده بمانم. برانسون روز خود را با سالاد میوه و موسلی برای صبحانه آغاز می‌کند.
مصرف فیبر خود را افزایش دهید. فیبر می‌تواند به کاهش یا تسکین کامل علائم یبوست شما کمک کند. فیبر به طور طبیعی در میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد. توصیه می‌شود حداقل ۲۰ تا ۳۵ گرم فیبر را به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه خود مصرف کنید.
یک مطالعه جدید بزرگ نشان می‌دهد که اگر بالای ۴۰ سال دارید، ورزش منظم نه تنها تناسب اندام شما را حفظ می‌کند، بلکه شما را از بیمارستان نیز دور نگه می‌دارد.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به انجام۲۰ میلیون سفر روزانه در شهر تهران گفت: در روزهای پایانی سال ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
دیابت بی‌مزه اختلالی است که در آن حجم ادرار افزایش پیدا می‌کند، به‌طورطبیعی روزانه بین یک تا سه لیتر ادرار تولید می‌شود، این میزان در دیابت بی‌مزه می‌تواند به ۲۰ لیتر در روز هم برسد.
به طور کلی برای حفظ سلامت استخوان‌ها و متابولیسم طبیعی کلسیم، افراد بین یک تا ۷۰ ساله باید روزانه ۶۰۰ واحد بین‌المللی (یا ۱۵ میکروگرم) از غذاها، مکمل‌ها یا هر دو، این ویتامین را دریافت کنند. همچنین افراد بالای ۷۰ سال باید ۸۰۰ واحد بین‌المللی از این ویتامین را دریافت کنند (۲۰ میکروگرم).
نتیجه یک مطالعه تازه نشان می‌دهد که اگر بیش از ۲۰ درصد کالری دریافتی روزانه شما را مواد غذایی فوق فرآوری شده تشکیل می‌دهند خطر ابتلای تان به زوال شناختی افزایش خواهد یافت.
نتایج بررسی‌ها حاکی از آن است: درصورتیکه بیش از ۲۰ درصد کالری دریافتی روزانه را غذا‌های فوق فرآوری شده تشکیل دهد، ممکن است خطر زوال شناختی افزایش پیدا کند. این مقدار معادل حدود ۴۰۰ کالری در روز در یک رژیم غذایی با ۲۰۰۰ کالری در روز است.
مقدار توصیه شده روزانه ویتامین D به سن فرد بستگی دارد. از ۱ تا ۷۰ سالگی، فرد باید روزانه ۱۵ میکروگرم ویتامین D دریافت کند. این مقدار برای بزرگسالان ۷۱ سال و بالاتر به ۲۰ میکروگرم افزایش می‌یابد.
مشهد ـ معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۲۰ هزار کیلوگرم گوشت ماهیان خاویاری در مزارع پرورش ماهی سبزوار، تولید و روانه بازار شده است.
معاون مدیر در تامین فرآورده‌های نفتی کشور گفت: در سه ماهه تابستان امسال روزانه به طور متوسط ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد.
تخمه آفتابگردان یکی از بهترین منابع گیاهی ویتامین B ۵ است. شما می‌توانید ۲۰ درصد از ارزش روزانه توصیه شده این ویتامین را تنها از ده گرم مغز تخمه دریافت کنید.
سیدناصر عمادی، متخصص پوست و عضو هیأت علمی علوم‌پزشکی تهران هر روز با بیمارانی روبه‌روست که از عوارض این اقدامات زیبایی در مراکز غیرقانونی رنج می‌برند. به‌گفته او، روزانه بین ۷ تا ۲۰ نفر با عوارض شدید پوستی به مرکز درمانی رازی مراجعه می‌کنند و تعداد زیادی از این بیماران برای همیشه دچار نقص‌های غیرقابل جبران می‌شوند.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز توضیحات وزیر ورزش و جوانان درباره اجرای قانون وظایف وزارت ورزش را قانع کننده ندانستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ