محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان تاکید کرد که باید بار روانی از روی بازیکنانش برداشته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوست موز به دلیل داشتن فیبر غذایی، ویتامین‌های آ، ث، ک، ایی و فولات و مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، فسفر، منیزیم و خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی برای از بین بردن جای زخم‌های آکنه مناسب است. این میوه خوشمزه پوست رامرطوب و سفت می‌کند و پتاسیم موجود در آن به جوانسازی و از بین بردن چین و چروک کمک می‌کند.
پوست موز به دلیل داشتن فیبر غذایی، ویتامین‌های آ، ث، ک، ایی و فولات و مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، فسفر، منیزیم و خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی برای از بین بردن جای زخم‌های آکنه مناسب است. این میوه خوشمزه پوست رامرطوب و سفت می‌کند و پتاسیم موجود در آن به جوانسازی و از بین بردن چین و چروک کمک می‌کند.
به‌عنوان دانش‌آموز تجربی که کنکور خود را داده و امیدی به نتیجه آن ندارد به موسسه مراجعه کردم. من مدرک زبان ندارم و دوست دارم بعد از فراغت از تحصیل به ایران بازگردم. زمانی که به خانم «م» درباره شرایطم گفتم، درباره محدودیت‌های ظرفیت پزشکی در دیگر کشور‌ها توضیح داد: «۳ کشوری که الان به‌خاطر بالا بردن رنکینگ خود، دانشجویان بین‌الملل را جذب می‌کنند، کشور‌های چین و ترکیه و روسیه هستند که الزامی برای داشتن مدرک زبان ندارند.»
چین در دومین بازی خود در جام جهانی فوتبال زنان توانست با یک گل هائیتی را شکست دهد.
چین تصمیم دارد در آینده گورخرماهی به ایستگاه فضایی خود در مدار زمین بفرستد.
تیم ملی والیبال ایران بعد از متحمل شدن دو باخت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، سرانجام در دیدار مقابل چین به پیروزی رسید تا به بازی‌های آینده امیدوارتر باشد.
تیم نیروی زمینی شهید شاملی در اولین دیدار خود در جام باشگاههای آسیا مقابل جونیور چین به برتری دست یافت.
۳ فضانورد چینی در مسیر خود به سمت ایستگاه فضایی تیانگونگ چین قرار دارند.
گوو، یکی از ثروتمندترین افراد تایوان، با دارایی خالص حدود ۷ میلیارد دلار، در یک لحظه ژئوپلیتیکی پردردسر وارد معرکه می‌شود و پیشنهادش برای از بین بردن سایه رو به رشد درگیری نظامی، گفتگو با همسایه‌ی آن سوی تنگه تایوان است. اما روابط عمیق شخصی و تجاری او با چین می‌تواند او را به یک پیغام‌رسان ناقص تبدیل کند.
اقتصاد چین درکتاب خیزش فناورانه وجهش اقتصادی از منظر«جهش اقتصادی» بررسی می‌شود؛ جهش اقتصادی به معنای از بین بردن شکاف میان اقتصادکشورهای عقب‌تر، مانند چین، و کشورهای پیشگامی، مانند آمریکاست.
سفر امانوئل مکرون به چین در روز‌های آینده با هدف گفتگو با شی جین پینگ رییس جمهوری این کشور درباره موضع پکن در رابطه با جنگ اوکراین و منصرف کردن او از ایجاد روابط نزدیک‌تر با مسکو، برای غربی‌ها چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.
چین یک ماهواره سنجش از راه دور محرمانه به نام Horus۱ به مدار زمین فرستاد. این درحالی است که کشور سعی دارد عملیات پرتاب خود را بیشتر کند.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به اینکه مذاکرات و توافقات ایران و چین توسط غربی‌ها رصد می‌شد، تأکید بر آن است که مفاد این توافقات محرمانه باشد تا فرایندهای آن وارد فاز اجرایی شود
محققان چینی ادعا می کنند نوعی موتور هواپیما ساخته اند که سوخت آن با کارآمدی ۷۹ درصد می سوزد و می تواند تا ۶ برابر سرعت صوت حرکت کند.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
چین مدعی است که یک موشک مافوق صوت در اختیار دارد که می‌تواند ناو‌های هواپیمابر آمریکا را نابود کند. تحلیلگران می‌گویند که موشک YJ-۲۱ با هدف بازداشتن مداخله آمریکا در صورت حمله چین به تایوان ساخته شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت که بالونی که بر فراز آمریکای لاتین رصد شده متعلق به این کشور و از مسیر خود منحرف شده است.
زردچوبه یکی از بهترین گزینه‌های غذایی برای کمک به از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و همچنین رفع التهاب است. این ادویه همچنین به افزایش سطح آنزیم گلوتاتیون-S-ترانسفراز در خون کمک می‌کند. این آنزیم نقش مهمی در سم زدایی، حفظ شفافیت پوست و سلامت آن دارد.
شکاف‌هایی در ازدواج سیاسی «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین و «ولادیمیر پوتین»رئیس جمهور روسیه ایجاد شده است. چالش کلیدی شی در آینده ممکن است ارتباط کمتری با اطمینان از پیروزی پوتین داشته باشد و بیش‌تر با پی بردن به این که چین مایل است تا چه حدی پیش برود تا مطمئن شود پوتین متحمل شکست نخواهد شد در ارتباط است.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: آمریکا از بحران انرژی که خود بانی آن بوده، کسب منفعت می کند.
محققان در چین پوششی از جنس هیدروژل برای شیشه ابداع کرده اند که ساختمان ها را بهتر خنک می کند. ماده به کار رفته در این فناوری گرمای خورشید را بدون از بین بردن نور، مسدود می کند.
دولت ژاپن قصد دارد تا با هدف تقابل با چین و از بین بردن «شکاف موشکی» با این کشور، یک هزار موشک کروز دور-بُرد را در جزایر مورد مناقشه با چین مستقر کند.
سخنگوی وزارت خارجه چین بار دیگر بر جدایی ناپذیر بودن تایوان از این کشور تاکید کرد.
وزیر خارجه چین با تاکید بر جدایی ناپذیر بودن تایوان از این کشور، از آمریکا خواست به تنش آفرینی های خود در این باره پایان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ