سرمربی نفت معتقد است تیمش می‌توانست با کسب مساوی با شادی به آبادان برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویسی امیدوار بود در کنار هواداران پرشور تیمش بتواند از نبرد با استقلال دست پر بیرون بیاید.
عبدالله ویسی به هواداران صنعت نفت آبادان وعده داد امسال از تماشای فوتبال این تیم لذت خواهند برد.
دو بازیکن تاثیرگذار صنعت نفت آبادان در فاز تهاجمی به تمرینات گروهی اضافه شدند تا احتمال حضورشان در نحستین بازی حساس وجود داشته باشد.
به بچه‌ها گفتم همیشه ما عزیزترین‌ها را از دست دادیم و ادامه دادیم؛ پس باید کاری کنیم که روحش شاد باشد...
مهاجم سابق شارلروا بلژیک در آستانه انتقال از فولاد خوزستان به صنعت نفت قرار دارد.
برترین گلزن لیگ دسته دوم فوتبال ایران با عقد قراردادی به عضویت صنعت نفت آبادان درآمد.
رئال را تصور کنید با کیلیان امباپه و وینیسیوس، دو پادشاه که قدرت این را دارند از رئال تیمی غیر قابل مهار بسازند یا اینکه همه چیز برعکس شود.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
«بازیکنی که سال قبل ۲۰۰ میلیون قرارداد بسته بود، روبروی من نشسته و می‌گوید ۱۵ میلیارد می‌خواهم. من این بازیکن را چه کار‌ کنم؟»
عبدالله ویسی به صنعت نفت آبادان یک هفته وقت داده که بعید به نظر می‌رسد تکلیف این باشگاه به این زودی‌ها روشن شود.
فرزین گروسیان امیدوار است با مدیریت خوب و همچنین ادامه حضور عبدالله ویسی در صنعت نفت، این تیم سال آینده شرایط بهتری داشته باشد.
سرمربی صنعت نفت کار بزرگی با حفظ این تیم در لیگ برتر انجام داد و روی دست‌ها به هوا پرتاب شد.
هیچ تیمی را پیدا نمی کنید امسال ۴ تا مربی عوض کرده باشد و مانده باشد شاید دوتا عوض کرد و ماند و شوک مثبت بود ولی ۴ تا شوک نمی شود
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس جونیور باید دست از درگیری و ایجاد جنجال در زمین بردارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دلایل توقف تیمش برابر صنعت نفت و تاکید بر اینکه تیمش خسته است، به عبدالله ویسی سرمربی نفت به شدت حمله کرد و گفت: این فرد باید دهانش را ببندد!
عبدالله ویسی پس از تساوی صنعت نفت برابر استقلال از رفتار ریکاردو ساپینتو در کنار زمین انتقاد کرد.
عبدالله ویسی و شاگردانش حالا یکی از مهم‌ترین مسابقات تاریخ خود را پشت سر خواهند گذاشت؛ جدال با نساجی مازندران.
صنعت نفت هنوز امید به بقاء را از دست نداده است، به خصوص که در هفته های اخیر و با آمدن عبدالله ویسی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بوده است.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از حضور کارلو آنچلوتی در تیم ملی برزیل استقبال می‌کند.
رئال تصمیم دارد فصل بعد پیراهن شماره 7 را به وینیسیوس بدهد و این حرکت می تواند نشان دهنده عدم تمایل قطعی باشگاه مادریدی به جذب کیلیان امباپه باشد.
ابراهیم تهامی بازیکن سابق تیم ملی معتقد است که باید یک گزینه باتجربه مانند عبدالله ویسی به عنوان سرمربی صنعت نفت انتخاب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ