امید نورافکن در جریان دیدار برابر نفت آبادان چند مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما اگرچه تیمش سه امتیاز را گرفت، اما شانس با او یار نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیل شریفات، بازیکنی که از استقلال شهره شد، با وجود ترک اردوی آبی‌پوشان همچنان شغل خود در سطح اول فوتبال ایران را حفظ کرده است.
کیلیان امباپه حق تمرین با پاری‌سن‌ژرمن را پیدا نکرده و همچنان بلاتکلیف‌ترین فوتبالیست اروپاست.
اعتراضات صهیونیست‌ها به‌تصویب قانون جنجالی «لغو برهان معقولیت»، همچنان ادامه دارد و بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر ترک خدمت را عملی کرده‌اند.
درحالیکه امروز قرار است تیم منتخب کشتی فرنگی تهران را به مقصد بوداپست ترک کند، یک فرنگی‌کار حضور در آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی را از دست داد.
هواپیمای مافوق صوت کنکورد انقلابی را در صنعت هوانوردی به‌وجود آورد اما به دلیل هزینه بالا و همچنین مسائل زیست‌محیطی خیلی زودتر از آنچه که تصورش می‌رفت، بازنشسته شد. پس از کنکورد تلاش‌ها برای ساخت یک جانشین مقرون‌ به‌صرف‌تر همچنان ادامه دارد و طرح‌های مختلفی در این خصوص ارائه شده است.
رویا با بازنشر ویدئو گفت: خانم عاطفه میرسیدی هستن مجری خبر که گویا حالا کلینیک زیبایی زدن! جناب رسانه ملی خواستم بگم تصویری که از آدما به خورد مخاطب میدید خیلی دورتر از خود واقعیشونه! ترک خوردیم.
میامی- «هلیا» یوز ماده همچنان محل تصادف فرزند خودش را ترک نمی‌کند.
بازار بورس تهران در اولین روز تابستانی با رویه منفی کار را آغاز کرد و شاخص بورس تهران با افت بیش از ۱۱ هزار واحدی همچنان در محدوده‌های ۲.۱۶۰ میلیون واحدی ایستاده است. امروز باز هم بازار نزولی خواهد بود؟
در حال حاضر به دلیل بی‌میلی رییس‌جمهور پیشین به پذیرش برنامه و کابینه دولت نجیب میقاتی، این دولت همچنان دولت پیشبرد امور است و مادامی که رییس‌جمهور جدید انتخاب نشود و نخست‌وزیر را به پارلمان معرفی نکند، اختیارات کابینه در حد دولت پیشبرد امور محدود باقی خواهد ماند. دوره ریاست رییس‌کل جنجالی بانک مرکزی هم کمتر از دو‌ماه دیگر به پایان می‌رسد و برای اینکه جایگاه ریاست بانک مرکزی خالی نماند، باید رییس‌جمهور جدید انتخاب شده‌باشد تا بتواند رییس کل جدید را معرفی کند.
هواپیمای ایرباس A۳۸۰ اگرچه دیگر مشتری در دنیا ندارد، اما همچنان یکی از شاهکار‌های صنعت هوانوردی به حساب می‌آید.
سفیر اوکراین در سوئیس می‌گوید که این کشور نمی‌تواند در بحبوحه حمله روسیه به کی‌یف، همچنان بی‌طرف بماند.
لیونل مسی تمایلی برای بازگشت به بارسلونا ندارد و اگر برگردد، 6 نفر باید این باشگاه را ترک کنند.
عمق فاجعه زلزله ترکیه گسترده است و در برابر آن واکنشهای سیاستمداران ترک برای تخریب یکدیگر همچنان ادامه دارد و مناطق زلزله زده عملا تبدیل به بستر کشمکش‌های سیاسی میان حزب حاکم و اپوزیسیون شد.
بر اساس گزارش‌های جدید، کیلیان امباپه می‌خواهد در تابستان 2024 به عنوان بازیکن آزاد پاریس را به مقصد مادرید ترک کند.
کارلوس کی‌روش همچنان گزینه تیم ملی است؛ آن هم در شرایطی که جمعه نام او به عنوان سرمربی جدید قطر اعلام شد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از هت تریک برای این تیم در لیگ پرتغال، گفت: سعی می‌کنم همچنان برای تیمم موثر باشم.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از هت تریک برای این تیم در لیگ پرتغال، گفت: سعی می‌کنم همچنان برای تیمم موثر باشم.
یورگن لوکادیا هم بدون اینکه رکورد آلن ویتل را بشکند، اردوی پرسپولیس را ترک کرد.
اگرچه نیمی از جمعیت شهر خارکف را به دلیل جنگ ترک کردند، اما نزدیک به یک میلیون نفر همچنان در این شهر زندگی می‌کنند و زندگی روزمره در آن ادامه دارد.
تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، همچنان ترجیح می‌دهد از کیلیان امباپه به جای ارلینگ هالند در ترکیب تیمش استفاده کند.
حکیم زیاش امید چندانی به انتقال به میلان ندارد، اما همچنان می خواهد در فصل تابستان امسال چلسی را به مقصد دیگری ترک کند.
تحصن هزاران نفر از حامیان مقتدا صدر، رهبر جنبش صدر که از چند روز پیش در پارلمان عراق آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. صالح محمد العراقی نزدیکترین شخص به مقتدا صدر در اطلاعیه‌ای از تحصن کنندگان در مجلس عراق خواسته ظرف ۷۲ ساعت آینده صحن مجلس را ترک و در مکانی دیگر خارج از مجلس به تحصن خود ادامه دهند. اگر چه در این اطلاعیه به مکان جدید تحصن اشاره‌ای نشده است، اما همچنان از طرفداران صدر خواسته شده است به تحصن خود پایان ندهند.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۵۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
مطابق با وعده‌های داده شده فردا یکشنبه ۱۵ اسفند قرار است که سهام سرخابی‌ها برای خرید متقاضیان عرضه شود. چگونه سهام پرسپولیس و استقلال را بخریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ