حامیان فلسطین در یونان جریان یک مسابقه بسکتبال که با حریفی اسرائیلی برگزار می‌شد، پرچم اشغالگران صهیونیست را به آتش کشیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده است و مطالبات گندم‌کاران به زودی پرداخت می‌شود.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که اگر کی‌یف استقلال کوزوو را به رسمیت بشناسد، به تمام آنچه که با بلگرد ساخته است، پشت پا خواهد زد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه به نتیجه رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم، گفت: لایحۀ حجاب پس از تبدیل شدن به قانون، با انسجام‌بخشی، به سردرگمی‌ها در این باره پایان خواهد داد.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی والیبالیست‌های نوجوان کشورمان در آسیا را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی والیبالیست‌های نوجوان کشورمان در آسیا را تبریک گفت.
دانشمندان در پژوهشی جدید دریافته‌اند که اثر منفی گیاه‌خواری روی محیط‌زیست تنها به‌اندازه 30 درصد کسانی است که گوشت زیادی مصرف می‌کنند.
اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات جنین بسنده کرد و صرفا به صورت کلامی گفت: عمیقاً نگران رویدادهای اخیر در جنین هستیم که منجر به تلفات غیرنظامیان شده است!
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز از ارائه کمک‌های این نهاد به‌ آسیب‌دیدگان ناشی از حمله به‌نیروگاه برق آبی«کاخوفکا» خبر داد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رهبری انقلاب با بیانات خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خواستند تصویر واقعی استکبار جهانی را که به دنبال نابودی و تجزیه کشور است، نشان دهند.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: علیرضابیگی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هیچ لیستی از نمایندگانی که به ادعای او خودرو دریافت کرده‌اند، ارائه نکرد.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: علیرضابیگی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هیچ لیستی از نمایندگانی که به ادعای او خودرو دریافت کرده‌اند، ارائه نکرد.
وزیر امور خارجه گفت: آمریکا و متحدان آن مسئولیت دارند به عنوان اشغالگر در عملکرد دو دهه گذشته خود در افغانستان، پاسخگوی شرایط به‌وجود آمده در این کشور باشند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح و آغاز به‌کار هزار و چهارصد و یکمین خانه محیط زیست کشور خبر داد و گفت: وجود خانه‌های محیط زیست در مساجد می‌تواند الگوی مناسبی جهت ارائه دستاوردها باشد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آماده‌باش در شب چهارشنبه‌ سوری گفت: از ساعت ۱۶ امروز همکاران با دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک مشغول رصد اتفاقات سطح شهر هستند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه فریضه امر به‌معروف و نهی از منکر از یک جایگاه بسیار والا در شریعت اسلام برخوردار است، گفت: امر به‌معروف و نهی از منکر پایه و اساس همه فرایض دینی است.
شهردار تهران گفت: شهرداری تهران به دنبال این است تا مبلغ بودجه آسفالت را در بستر مجوز افزایش دهد.
بازه زمانی یک دقیقه‌ای از لحظه دمیدن دکتر بیژن در سوت به نشانه پنالتی تا خروج از زمین، سخت‌ترین لحظات دوران ورزشی سیاوش یزدانی را در بر گرفت.
یک مقام مسئول با اشاره به اینکه سامانه پنجره واحد زمین هنوز در تمامی استان‌ها به بهره‌برداری نرسیده است گفت: تخلفات زمین‌خواری با بهره‌گیری ازپنجره واحدزمین ومراحل حقوقی آن درحال رسیدگی است.
صبح امروز خبری به نقل از رئیس قوه قضاییه با مضمون «برخورد سریع با متهمان اغتشاشات اخیر» منتشر شد که این خبر صحت ندارد.
مطالعات قبلی ارتباط بین زمان مصرف وعده‌های غذایی و افزایش وزن را مشخص کرده بودند اما محققان می‌خواستند این ارتباط را با دقت بیشتری بررسی و دلایل زیستی آن را کشف کنند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ۲۵ خودروی آتش‌نشانی طی ناآرامی‌های روزهای اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه یک خودروی آتش‌نشانی تهران به‌ طور کامل آتش زده شد و از بین رفت.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهوری فعلی این کشور با استفاده از جنگ اوکراین به‌دنبال مهندسی تغییر نظام در روسیه است.
این فیلم یکی از آثار شاخص روبر برسون، جزو آثار «فرار از زندان» است که با رویکردی مستندگونه یک فرار از زندان را متکی بر داستانی واقعی به تصویر کشیده است؛ اثری که نسبت به بسیاری از آثار دارای این موضوع، هیجان کمتری دارد، ولی فرم خاصش، باعث شد همچنان جزو فیلم‌های مورد علاقه منتقدین مشکل‌پسند باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ