نیروهای ارتش اوکراین پرچم روسیه را در شهر تازه آزاد شده ووفچانسک پاره کرده و به آتش کشیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر دلخراش از سرعت عمل پایین یک زن که باعث گیر کردنش بین در و خودرو شد و مرگ این زن را رقم زد. منبع:
سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: با این سیلاب ارتباط ۳۸ تا ۴۱ روستای بالادست و پایین دست رودخانه کاجو به مرکز شهرستان قطع شده است.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
احمدی وحیدی در اجلاس سراسری ستاد وصف: نرخ باروری در گیلان ۰.۹۵، در البرز ۰.۹۹ و در مازنداران ۱.۰۲ است که خیلی پایین است./نرخ جانشینی در کشور‌های غربی ۲.۱ درصد درصد در نظر گرفته شده است. اگر به نرخ جانشینی برسیم یعنی جمعیت کم نمی‌شود، ولی نرخ جانشینی پاسخگوی مساله ما نیست اگر به ۲.۱ هم می‌رسیدیم مشکل حل نمی‌شود./الان از نرخ جانشینی هم بسیار پایین‌تر هستیم و در برنامه پیش بینی شده که به ۲.۵ برسیم.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امسال بنده خر مسئولیت را یه وری سوار می‌شویم. مسئولان باید خر مسئولیت را یه وری سوار شوند که هر وقت به آن‌ها گفتند بپرید پایین، بپرند پایین!
درگیری لفظی رونالدو ستاره النصر با بازیکن حریف در پایان بازی دیشب که به تساوی کشیده شد.
شتر‌ها به شکل معمول حیواناتی رام و آرام هستند، اما در برخی اوقات خشمگین می‌شوند و به هر موجود زنده‌ای می‌توانند آسیب بزنند. در این ویدئو نیز می‌توانید لحظه‌های عصبانیت شتر‌ها در مقابل انسان‌ها و پایین انداختن شان را مشاهده کنید.
باز بودن میکروفون مامور همراه جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا نحوه هدایت مرحله به مرحله او را فاش کرد. باتوجه به سابقه سردرگمی‌ها و راه پیدا نکردن‌های بایدن او اکنون برای برداشتن هر قدم هدایت می‌شود. راهنما: بله، قربان، پایین سطح شیب دار... و در سمت چپ، چند نفر از رهبران و اعضای اتحادیه‌های کارگری را داریم که صف کشیده اند. علامت شما همان آبی سمت چپ است. شما یک علامت آبی دارید. بایدن: من در علامت آبی خود خواهم ماند.
یک کارگر خوزستانی به مخبر گفت: اگر نمی‌توانید استعفا دهید. تجربه نشان داده شما نمی‌توانید تورم را پایین بیاورید.
یوزپلنگ‌ها شکارچیانی سرعتی در حیات وحش هستند و حیواناتی هم اندازه و قدری بزرگتر از خودشان را مورد حمله قرار می‌دهند. اما در ویدئو می‌بینیم که یوزپلنگ‌ها در تلاشی عجیب سعی دارند زرافه ۶ متری را پایین بکشند.
روزی که آمریکایی‌ها بعد از ۲ هفته عملیات، عراق را تسخیر کردند و در حال پایین کشیدن مجسمه صدام بودند، اتفاق عجیبی در صدا و سیمای ایران افتاد، خبرنگار صدا و سیما در حال اجرای برنامه پخش زنده بود که ناگهان یک تفنگدار دریایی آمریکایی را دید که فارسی بلد بود.
یک شیر سمج چند دقیقه یک زرافه بالغ را تعقیب کرد و موفق شد این حیوان عظیم الجثه را خسته کند. در نهایت یک شیر دیگر به کمک آمد و هر دو موفق شدند زرافه ۶ متری را پایین بکشند و از پای در بیاورند.
شیر قصد شکار پلنگ را دارد و به او حمله می کند. جدالی کوتاه میان آن دو رغم می خورد. پلنگ از دست سلطان جنگل می گریزد و به درخت پناه می برد اما شیر درست پایین تک درخت منتظر بازگشت او می ماند.
صحبت های مجری ترکیه در مورد استحکام نبودن آپارتمان ها و کیفیت ساخت پایین ساختمان ها در ترکیه را ببینید.
یک عقاب جسور برای شکار یک بزکوهی سنگین وزن دست به اقدامی سنگدلانه زد. در واقع عقاب که می‌دانست نمی‌تواند بز کوهی را با خود ببرد، حیوان بی نوا را از آسمان پایین انداخت و بعد از مردن اش بر سر لاشه نشست و مشغول خوردن اش شد.
در این ویدئو می بینیم که بوفالو‌ها شیر را ترسانده اند و این شکارچی نگون بخت از ترس کشته شدن روی درخت فرار کرده است. اما گله بوفالو‌ها رهایش نمی‌کنند و منتظر هستند تا شیر از درخت پایین بیایید.
پلیس آلمان از جرثقیل برای پایین آوردن تظاهرکنندگانی که از درختان بالا رفته بودند استفاده کرد. این افراد در یک تجمع مقاومتی با هدف جلوگیری از تخریب یک روستای کوچک در آلمان شرکت کرده بود بازداشت کرد. فعالان محیط زیست تلاش داشتند جلوی تخریب این روستای کوچک که قرار است بخشی از طرح توسعه معدن زغال سنگ مجاور آن باشد، جلوگیری کنند.
تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که رئیس جمهور روسیه هنگام پایین آمدن از پله‌ها از هواپیمای خود، کمی پرش می‌کند.
ورزشکار جوان آمریکایی با وجود معلولیت موفق شد نخستین پیروزی خود در ورزش رزمی MMA را کسب کند.
نیمار ستاره برزیلی در یکی از تمرینات تیم ملی برزیل توانایی بالای خود در کنترل دریافت توپ از ارتفاع بالا را نشان داد. در ویدئوی منتشر شده توپ از ارتفاع ۳۵ متری توسط پهپاد به پایین پرتاب می‌شود و نیمار آن را کنترل می‌کند. بلافاصله پس از موفقیت شماره ۱۰ برزیل، دیگر بازیکنان دور او حلقه زده و به جشن و پایکوبی پرداختند.
در پایان سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مجمع دموکرات‌ها در پنسیلوانیا وقتی که او به لبه صحنه نزدیک شد، کامالا هریس با نگرانی او را عقب کشید و به پشت صحنه هدایت کرد.
هنرمند آرژانتینی ماکسیمیلیانو بانسکو نقاشی دیواری بزرگی را در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین به یاد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال کشیده است. نقاشی دیواری اسطوره فوتبال ۴۰ متر ارتفاع دارد و این هنرمند قصد دارد نقاشی را در سی ام همین ماه یعنی روز تولد مارادونا به پایان برساند. این نقاش همچنین می‌گوید که این نقاشی دیواری بلندترین نقاشی در جهان خواهد بود. وی افزود: نقاشی در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت است و مسافران در هر پروازی آن را مشاهده می‌کنند.
پرچم‌های روسیه در شهر لیمان اوکراین پس از آزادسازی این شهر پایین کشیده شد.
از طب سوزنی می‌توان برای بیماری‌هایی نیز استفاده کرد که روش درمانی دیگری ندارند. این مورد برای شیائومی، یک لابرادور نر ۱۲ ساله که از فشردگی عصب در قسمت پایین کمر خود رنج می‌برد صورت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ