شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به روستای «ابوغوش» اقدام به تخریب اموال اهالی و دیوارنویسی علیه فلسطینی‌ها کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمله به سفارت سوئد در عراق در پی خشم عمومی از این کشور بدلیل صدور مجوز سوزاندن کتب شریف آسمانی و بویژه قرآن کریم صورت گرفت است.
رسانه‌های مکزیکی اعلام کردند که در پی آتش‌سوزی در یک بازار بزرگ در مناطق مرکزی این کشور دست‌کم ۹ نفر کشته شدند.
هواداران اوساسونا بعد از گل تساوی مقابل رئال بخشی از سکوهای ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان را به آتش کشیدند.
دربی ریاض با حضور پرشور تماشاگران الهلال و النصر برگزار شد.
هواداران لاتزیو در آستانه دیدار امشب تیم‌شان مقابل اسپتزیا در هفته سی‌ام سری آ در شهر لااسپتزیا با هواداران حریف و پلیس به شدت درگیر شدند تا جایی که پلیس وضعیت اضطراری اعلام کرده است.
حامیان فلسطین در یونان جریان یک مسابقه بسکتبال که با حریفی اسرائیلی برگزار می‌شد، پرچم اشغالگران صهیونیست را به آتش کشیدند.
در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به ایرلند شمالی گروهی از جوانان مخالف با پرتاب کوکتل مولوتف یک خودروی پلیس را به آتش کشیدند.
در پی اعتراض به اصلاحات قانون بازنشستگی دولت مکرون مردم به خیابان رفته و مجسمه مکرون را به آتش کشیدند.
شماری از محافظه کاران در گرجستان امروز پرچم اتحادیه اروپا را از بالای ساختمان پارلمان این کشور به زیر کشیدند.
شهرک نشینان اسرائیلی پس از حمله به روستای بورین در جنوب نابلس دو خودروی فلسطینی را به آتش کشیدند.
یونانی‌ها با سردادن شعارهای «آمریکایی‌ها قاتل مردم هستند» و «برای آموزش و پرورش پول بدهید، نه برای کشتارگاه‌های ناتو»، در مقابل کنسولگری آمریکا در پایتخت یونان تظاهرات کردند.
به دنبال اوضاع نابسامان اقتصادی در لبنان، شماری از مردم این کشور تعدادی بانک را در لبنان به آتش کشیدند.
عسکری با ذکر اینکه ابعاد این ماجرا هنوز مشخص نیست، عنوان کرد: برای شناسایی عاملان این حادثه تلخ، به‌جد از مسئولان مربوطه شهرستانی پیگیر هستیم.
در ساعات ابتدایی روز جمعه افراد ناشناس یک خودروی سواری پژو پارس را در خیابان آیت‌الله نجفی دولت آباد به آتش کشیدند.
پس از اعطای مجوز به یک فرد تندرو برای سوزاندن قرآن با حمایت نیروهای پلیس این کشور، مردم خشمگین ترکیه پرچم سوئد را در مقابل سفارت این کشور در آنکارا یه آتش کشیدند.
روز دوشنبه، حامیان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور پیشین برزیل که در انتخابات شکست خورده با نیرو‌های پلیس درگیر شده و چند خودرو را به آتش کشیدند. شاهدان عینی به رویترز گفتند که هواداران بولسونارو که بسیاری از آن‌ها پیراهن تیم فوتبال برزیل را پوشیده بودند یا پرچم‌های برزیل را حمل می‌کردند با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
گروهی ناشناس دفتر بسیج دانشگاه شریف را شبانه به آتش کشیدند، کسانی که این روزها خشونت را زیر نقاب اعتراضات پنهان کرده و رفتارهای مبتذل را در زرورقی از تحرکات سیاسی و اجتماعی می‌پیچند.
مغربی ها تظاهرات گسترده ای مقابل پارلمان این کشور در همبستگی با ملت فلسطین و در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
شهرک نشینان صهیونیست بامداد امروز خودروهای فلسطینیان را در قدس اشغالی به آتش کشیدند و شعارهای نژادپرستانه بر روی دیوارهای منازل آنها نوشتند.
وی افزود: این افراد که تعدادشان بالغ بر ۱۵۰ نفر بود با استفاده از مواد آتش زا قسمت هایی از ساختمان بخشداری، شهرداری، بانک های عامل، جهاد کشاورزی و اداره پست مورموری را به آتش کشیدند.
خمام-آشوبگران این بار در استان گیلان به سراغ یک مدرسه ابتدایی رفتند و کلاس‌های درس را به آتش کشیدند!
نیروهای ارتش اوکراین پرچم روسیه را در شهر تازه آزاد شده ووفچانسک پاره کرده و به آتش کشیدند.
در جریان تظاهرات مردم در افغانستان در اعتراض به نقض حاکمیت کابل از سوی پهپادهای واشنگتن، معترضان پرچم آمریکا را لگدمال کرده و به آتش کشیدند.
مردم مغرب در حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی، پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ