طبق این تصاویر، دو نفر از چهار نفری که از بالای دیوار شرقی دانشگاه شریف وارد شده بودند، به سمت دفتر بسیج دانشجویی می‌روند و پس از اینکه مطمئن می‌شوند کسی داخل دفتر نیست، فرد دوم هم به وی ملحق می‌شود و به آتش زدن دفتر اقدام می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راننده عجیب و غریب که با زدن فندک در باک خودرو باعث آتش سوزی شد. منبع: چندثانیه
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
بعد از فروریختن یک گاراژ پارکینگ طبقاتی که منجر به مرگ یک نفر شد، اداره آتش نشانی شهر نیویورک تمام آتش‌نشانان را از این پارکینگ چهار طبقه بیرون کشید و جدیدترین عضو تیم خود که یک سگ رباتیک است را به محل اعزام کرد.
در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به ایرلند شمالی گروهی از جوانان مخالف با پرتاب کوکتل مولوتف یک خودروی پلیس را به آتش کشیدند.
هندو‌های افراطی کتابخانه ۱۱۰ ساله مسلمانان را که دارای بیش از ۴۵۰۰ نسخه کتاب بود را به آتش کشیدند. افراطیون هندو در استان بیهار هند، به کتابخانه معروف مسلمانان که به «مدرسه عزیزیه» شهرت دارد، حمله کردند و به آتش کشیدند و بیش از ۴۵۰۰ نسخه کتاب موجود در این کتابخانه را سوزاندند.
فردی به‌طور تصادفی یک پاوربانک موبایل را در خشک‌کن لباس قرار داد و با گرما، انفجاری مهیب ایجاد کرد که شیشه‌های فروشگاه را شکست و تکه‌هایی از سقف آن سقوط کرد.
در شهر بیرمنگام انگلستان مرد مسلمان سالخورده‌ای در حین بازگشت از مسجد توسط یک مرد جوان به آتش کشیده شد.
در پی اعتراض به اصلاحات قانون بازنشستگی دولت مکرون مردم به خیابان رفته و مجسمه مکرون را به آتش کشیدند.
دیشب یک ماشین توی مسکن‌های مهر گچساران می‌ایستد دوتا ماشین آتش می‌زند و فرار می‌کند. صحنه‌ای به آتش کشیده شدن این ماشین‌ها را مشاهده می‌کنید.
شهرک نشینان اسرائیلی پس از حمله به روستای بورین در جنوب نابلس دو خودروی فلسطینی را به آتش کشیدند.
رئال مادرید و ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد لیورپول و آینتراخت فرانکفورت گذشتند.
در ساعات ابتدایی روز جمعه افراد ناشناس یک خودروی سواری پژو پارس را در خیابان آیت‌الله نجفی دولت آباد به آتش کشیدند.
فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن، اباالفضل علمدار خامنه‌ای نگه دار، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین ازجمله شعار‌های معترضان در مقابل سفارت فرانسه در تهران بود.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
روز دوشنبه، حامیان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور پیشین برزیل که در انتخابات شکست خورده با نیرو‌های پلیس درگیر شده و چند خودرو را به آتش کشیدند. شاهدان عینی به رویترز گفتند که هواداران بولسونارو که بسیاری از آن‌ها پیراهن تیم فوتبال برزیل را پوشیده بودند یا پرچم‌های برزیل را حمل می‌کردند با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
اعتصاب دو روزه رانندگان تاکسی در کیپ تاون آفریقای جنوبی با حمله به اتوبوس‌هایی که مسافران را جابجا می‌کنند همراه بود.
همزمان با حمله مسلحانه به بازار مرکزی ایذه، حوزه علمیه این شهرستان به آتش کشیده شد.
کانال تلگرامی روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنر‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.
کانال تلگرامی روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنر‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.
در شهر ادنبریج، کنت، در جنوب شرقی انگلستان، مجسمه غول پیکر لیز تراس نخست وزیر سابق انگلیس، به عنوان "شخص مشهور" در جشن سالانه شب آتش سوزی به آتش کشیده شد.
معترضان از یک کامیون شرکت پپسی دزدیده شده برای نفوذ به کاخ دادگستری در ایالت گوئررو مکزیک استفاده کردند و پس از ورود با استفاده از ترقه و سنگ کامیون را به آتش کشیدند. تظاهرکنندگان خواستار اجرای عدالت برای ۴۳ دانش آموزی هستند که در سال ۲۰۱۴ ناپدید شدند.
یک سرباز اوکراینی با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت تابلوی طرفداران روسیه در نزدیکی خارکف آن را به آتش کشید.
نیروهای ارتش اوکراین پرچم روسیه را در شهر تازه آزاد شده ووفچانسک پاره کرده و به آتش کشیدند.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ