شیر‌ها حیوانات انفرادی نیستند. آن‌ها تمایل دارند گروهی در کنار هم زندگی کنند و سفر کنند. به طور معمول، یک گروه متشکل از ۳ تا ۱۲ ماده بالغ و توله‌های آن‌ها و همراه با یک یا چند شیر نر است. شیر‌های نر از ماده‌ها در مقابل نر‌های دیگر دفاع می‌کنند. البته هر چند سال یکبار گله نر‌های دیگر را از گروه بیرون می‌کنند و توله‌ها را می‌کشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به 5G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به ۵ G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
برای سی تی اسکن گرفتن از تمساح ابتدا می‌بایست بدن او را از چند ناحیه محکم به روی تخته بست و سپس آن را زیر دستگاه قرار داد.
به گفته ناوا، که مسئول اکثر کشفیات در موزه دیرینه‌شناسی در ماریلیا است، تخم‌های دایناسورها حدود ۱۲ تا ۱۳ سانتی‌متر طول و ۵ تا ۷ سانتی‌متر عرض دارند، در حالی که تخم‌های تمساح‌های باستانی معمولا بیش از ۷ تا ۸ سانتی‌متر نیستند.
دیاریو اسپورت در خبری اختصاصی مدعی شد بارسلونا در تماس‌هایی با لیورپول برای به خدمت گرفتن تیاگو آلکانترا ابراز علاقه کرده است.
یک خروس در لحظاتی عجیب و در شرایطی که بین انبوهی از تمساح ها گرفتار بود، گریخت.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره میلان و سرمربی فعلی تیم رجینا، با تماس‌هایی از سوی باشگاه‌های سعودی مواجه شده است.
اشک در تمساح‌ها ممکن است در نتیجه صدای خش خشی باشد که از خود تولید می‌کنند، رفتاری که با گرفتن طعمه و تغذیه همراه است و یک رفتار نمایشی و دفاعی است.
کروکودیل‌ها و تمساح‌ها هم علی رغم پیشینه‌ی تکاملی طولانی شان، تفاوت‌های مشخصی با یکدیگر دارند. یکی از تفاوت‌های چشمگیر آن‌ها شکل پوزه شان است. تمساح‌ها پوزه‌ی پهن و U شکلی دارند، اما پوزه‌ی کروکودیل‌ها باریک‌تر و V شکل است.
عدم اطمینان از آینده کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با توجه به شایعات انتقال او به تیم ملی برزیل باعث شده رئال تماس‌هایی با زین‌الدین زیدان برقرار کند.
صدای فریاد سرباز‌ها که بدنشان در آرواره‌های تمساح‌ها گیر کرده بود به گوش می‌رسید و در آن تاریکی هیچ کاری از دست هیچ کس ساخته نبود. صبح که شد نوبت لاشخور‌ها بود تا باقیمانده سفره تمساح‌ها را تمیز کنند. از ۹۰۰ سرباز ژاپنی آمار کاملا دقیقی وجود ندارد و بعضی‌ها گفته اند که حتی با وجود محاصره، ۵۰۰ سرباز از جزیره جان سالم به در برده اند، اما این ماجرا در گینس هم با نام «بزرگ‌ترین فاجعه به وسیله حیوانات» ثبت شده است.
تمساح‌های آمریکایی معمولاً به طول ۴/۵ مترو وزن ۹۰۷ کیلوگرم می‌رسند. آنها تقریباً به اندازه یک انسان ۱/۸ متری هستند. گاهی اوقات آنها بسیار بزرگ‌تر می‌شوند، تمساح‌ها در آمریکای مرکزی به ۶ متر می‌رسند.
تمساح‌ها با آرواره‌های قوی که دارند، شکارچیان راس هرم گوشتخواران هستند. در نبرد تمساح با شیر کوهی، جانور خزنده می‌تواند قسمت‌هایی از بدن شیر کوهی را به طور کامل ببلعد.
تمساح‌ها از ریه‌های خود برای شناور ماندن بر روی آب استفاده می‌کنند و به دلیل ظرفیت بالای ریه‌های خود می‌توانند به راحتی روی آب شناور بمانند.
کروکودیل‌ها در باتلاق‌هایی با آب شور در سراسر دنیا یافت می‌شوند و در مقایسه با تمساح‌ها، می توان گفت که اینگونه تهاجمی‌تر هستند.
تمساح‌ها به دلیل خونسرد بودن و متابولیسم پایین بدن می‌توانند مدت زیادی را بدون غذا تحمل کنند. تمساح‌های کوچک معمولاً از حشرات و ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند و به مرور از موجودات بزرگ‌تر مانند انواع ماهی‌ها، خزندگان و پستانداران و گاهی از بی‌مهرگانی مانند صدف‌ها و سخت‌پوستان یا تمساح‌های کوچک‌تر تغذیه می‌کنند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند اتلتیکو مادرید به جذب ممفیس دیپای علاقه‌مند شده و در این باره با بارسا تماس‌هایی برقرار کرده است.
تمساح‌های سیامی تقریباً تا لب تیغ انقراض شکار شدند. اکنون، تلاش‌ها برای بازپروری مجدد این گونه ممکن است موفق‌ترین داستان حفاظتی کامبوج باشد.
تمساح‌های سفید به آلبینیسم مبتلا هستند، یک ناهنجاری مادرزادی، که در نتیجه فقدان کامل رنگدانه تیره به نام ملانین ایجاد می‌شود. با این حال، تمساح‌های مبتلا به این بیماری کاملا سفید نیستند و رنگ زرد کمرنگی دارند.
با جدایی یورگن لوکادیا شنیده‌ها حاکی از این است که تماس‌هایی برای بازگشت دوباره مهاجم اسبق این تیم به تهران صورت گرفته است.
با جدایی یورگن لوکادیا شنیده‌ها حاکی از این است که تماس‌هایی برای بازگشت دوباره مهاجم اسبق این تیم به تهران صورت گرفته است.
کی‌روش یک هفته پس از پایان فعالیتش در تیم ملی فوتبال مصر مورد توجه مقامات فوتبال ایران برای هدایت مجدد تیم ملی قرار گرفته بود و با این مربی پرتغالی از همان زمان تماس‌هایی گرفته شد.
ظاهرا با وجود مخالفت فدراسیون فوتبال و مهدی تاج با استعفای شمسایی و تماس‌هایی که با او داشته اند، شمسایی هنوز با ادامه همکاری با تیم ملی فوتسال موافقت نکرده است.
برنامه تلویزیونی سوسیالیته اسپانیا با انتشار کلیپی از پیکه در کنار نامزد جدیدش در یک میهمانی، مدعی شد در تماس‌هایی که با منابع نزدیک به شکیرا داشته، مشخص شده که همسر سابق پیکه از نقض پیمان مدافع میانی بارسلونا بسیار ناراحت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ