سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان می‌گوید ندا شهسواری که سابقه حضور در دو دوره بازی‌های آسیایی را دارد، امیدوار است که ستاد عالی بازی‌های آسیایی با اعزامش به هانگژو موافقت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از مدال آوران این استان از  اضافه شدن اسم ندا شهسواری به لیست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو در صورت موافقت کمیته ملی المپیک خبر داد.
فوزی جلیلیان، صاحب یک آبمیوه‌فروشی در برج متروپل، ۲ پسرش آرین و عرفان و برادرزاده‌اش حمیدرضا هم جزو قربانیان متروپل بودند. پیکرشان یک هفته بعد از فاجعه پیدا شد. مردم، ندا جلیلیان، مادر خانواده را داغدارترین زن فاجعه متروپل نامیدند. او امروز، نسبت به برخورد پلیس اعتراض کرد و گفت که کمترین انتظار خانواده‌ها از مسوولان این بود که اجازه بدهند در محل حادثه مراسم یادبود و عزاداری برگزار کنند.
رده بندی جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز در حالی اعلام شد که نوشاد عالمیان با ۱۰ پله صعود به پیشتازی خود ادامه داد، در بخش بانوان اما ندا شهسواری سقوط عجیبی را تجربه کرده است.
اصفهان- ندا سپاهی خبرنگار خبرگزاری مهر اصفهان در نخستین دوره جشنواره استانی «قاصد آب» رتبه دوم بخش خبر را کسب کرد.
ندا جلیلیان از نتیجه دادگاه انتقاد می‌کند: «از رای دادگاه راضی نیستم. اصلا هیچ عدالتی اجرا نشد. انگار نه انگار که ۴۳ نفر زیر آوار مردند. همه‌چیز به راحتی تمام شد و رفت. می‌گویند چند نفر از محکومان فراری هستند، بقیه هم دارند در شهر می‌گردند. چند نفری را که گرفته‌اند فقط تا سه سال زندان می‌مانند. این چه عدالتی است؟ چه قانونی است؟ اصلا مانده‌ام در این رای دادگاه که چه شد.»
ندا محمد ندیم، وزیر آموزش عالی در دولت طالبان، تاکید کرده است که این ممنوعیت برای جلوگیری از اختلاط دو جنس در دانشگاه‌ها و به این دلیل که به اعتقاد او برخی از موضوعات تدریس شده، اصول اسلامی را نقض می‌کنند، ضروری است.
«ندا شمس» وکیل فائزه هاشمی: من چندین پرونده را اعلام وکالت کردم، همچنین در پرونده بازداشتی خانم فائزه هاشمی که وی را در اجتماعات گرفتند. پس منعی برای وکالت بازداشت‌شده‌ها وجود ندارد.
آن‌طور که «ندا فضل‌علی‌زاده» مدیر مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز می‌گوید: «از زمان آغاز پیک بیماری‌های تنفسی در مهر‌ماه تا ۶ دی‌ماه بیش از ۲۰ هزار کودک با مشکلات تنفسی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند که حدود سه هزار نفر آن‌ها بستری شده‌اند که بیشترین تعداد آن‌ها در یک‌ماهه اخیر بوده است.»
ندا محمد ندیم، وزیر تحصیلات عالی طالبان: فعالیت خوابگاه‌های دانشجویان دختر در ولایات که به باور او خلاف «غیرت افغانی و اسلام» است که دختران بدون اعضای خانوده در ولایتی دیگر برای تحصیل بروند و به این دلیل «بدون محرم شرعی» سفر کنند؛ عدم رعایت حجاب کامل از سوی دانشجویان دختر، مختلط بودن زن و مرد و حضور دانشجویان زن در رشته‌هایی «که مناسب زنان نیست و به عزت و وقار آن‌ها مساعد نیست» از جمله دلایل اصلی بود که وزیر تحصیلات عالی طالبان ذکر کرد.
ندا شمس اعلام کرد فائزه هاشمی متهم به اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی و اخلال در نظم و آسایش عمومی شده.
مربی تیم ملی تکواندو بانوان از پایان همکاری خود با تیم ملی کشورمان خبر داد.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که یک جریان مشخص سیاسی در کشور در فتنه ۸۸ کلید رمزشان ندا آقاسلطان بود و امروز مهسا امینی است.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
حمیده ایرانمنش در مورد کسب مدال انفرادی ندا شهسواری در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسی انتظار کسب مدال در بخش انفرادی را نداشت چون سرمایه‌گذاری روی بخش تیمی بود.
ندا شهسواری در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی بازی های کشورهای اسلامی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
پینگ‌پنگ‌باز ایران به مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسید.
ندا شهسواری در رقابت‌های تنیس روی میز پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی با شکست حریفی از کشور میزبان به فینال راه یافت.
ندا شهسواری با صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز بازی‌های اسلامی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ