وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس را در جریان آخرین تحولات سیاست خارجی و روابط بین الملل قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با عید سعید غدیر خم؛ عید وحدت آفرین عاشقان ولایت و امامت؛ دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس در موکب این بزرگ‌ترین عید تبیین حضور یافت.
دکتر علی لاریجانی امروز یکشنبه در مراسم ختم صبیه آیت الله حاج مجتبی تهرانی حضور یافت.
عادل فردوسی پور برای قدردانی و احترام به زنده یاد دکتر جلال مجیبیان که عادل را به دنیا آورد در بیمارستان محل تولدش در یزد حضور یافت و با فرزند ایشان خانم دکتر محیبان دیدار کرد.
شجاع خلیل‌زاده این روزها با حضور در کمپ تیم‌های ملی کار خود را زیر نظر کادر پزشکی ایران دنبال می‌کند.
دکتر نولان در صحبت‌هایش در کنفرانس SALT iConnection ۲۰۲۳ (کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند)، به این نکته اشاره کرد که به باور او هوش فرازمینی نه تنها از سیاره ما بازدید کرده، بلکه می‌توان یک گام فراتر نهاد و گفت که آن‌ها نه تنها از زمین بازدید کرده‌اند، بلکه مدت زیادی است که اینجا هستند و هنوز هم در زمین حضور دارند.
دکتر سیدحمید سجادی در ادامه حضور دوره‌ای خود در فدراسیون‌های ورزشی بعدازظهر امروز در فدراسیون تنیس حضور پیدا کرد.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
در اطلاعیه دفتر محسن رضایی آمده است: "دکتر محسن رضایی، هیچگونه برنامه‌ای برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس را ندارد و گمانه زنی‌ها در این رابطه کذب است".
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی با حضور کارگران مجتمع‌ها از آنان تجلیل و قدردانی کرد.
دکتر ابراهیم رئیسی به حضور بانوان در استادیوم‌ها با حفظ کرامت آنها در حین برگزاری رویدادهای ورزشی تاکید کرد.
حسن روشن که قطع چرخه حضور سرمربیان خارجی در تیم ملی را یک اتفاق مثبت می‌داند، از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ابراز خوشحالی کرد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همزمان با تحویل سال 1402 شمسی در مجتمع مس سونگون حضور یافت
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
حضور دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در روضةالشهیدین، گلزار شهدای حزب الله لبنان که برخی شهدای شاخص نبرد با رژیم صهیونیستی و شهدای لبنانی مدافع حرم در آن دفن شده اند.
آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: برخی‌ها که درکی از ورزش قهرمانی ندارند این زودتر رفتن تیم را برای ما حاشیه کردند.
آکادمی جودو ایران امروز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح شد.
دکتر امیرعبداللهیان حضور نیروهای بیگانه در قفقاز را نگرانی مشترک کشورهای منطقه دانست و بر مخالفت جمهوری اسلامی ایران با استقرار هرگونه نیروی خارجی در منطقه تأکید نمود.
به گفته دکتر محمد حسن زاده رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان، علوم پزشکی کردستان و علوم پزشکی مازندران در صدر دانشگاه‌های ایران و ورود به رتبه ۳۵۱ تا ۴۰۰ جهان و قرار گرفتن ایران در رتبه ششم در بین کشور‌های دارای بیش از ۵۰ نماینده در این رتبه بندی از جمله ویژگی‌های جالب این رتبه بندی بوده است.
دکتر علی رستمی با حضور در کربلا از کاروان اعزامی شرکت مس و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز اربعین بازدید کرد.
همانطور که سال گذشته هم در اردوی جهانی اسلو دکتر روانشناس در کنار ملی‌پوشان کشتی بود، از دو اردوی گذشته نیز یک روانشناس در خانه کشتی مستقر شده است.
فیزیوتراپ تیم ملی می‌گوید به زودی جلسه‌ای برای مشخص شدن زمان بازگشت امیری به فوتبال تشکیل خواهد شد.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ