سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طبق اصل ۸۵ قانونی اساسی موافقت کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست بررسی طرح تاسیس سازمان ملی اقامت براساس اصل ۸۵ قانون اساسی مخالفت کردند.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در طرح مولدسازی نظرات کارشناسان اخذ شده است، گفت: از سال ۱۳۹۷ موضوع مولدسازی تحت بررسی قرار گرفت. در اردیبهشت سال جاری نیز در همایش بین المللی خصوصی سازی نشست‌های متعدد در حوزه حکمرانی دارایی‌های دولت برگزار و از ۱۰۰ صاحب نظر خارجی و داخلی مشاوره گرفته شد و در نهایت طرح در آبان‌ماه به تایید رهبری رسید و ایشان تاکید کردند که باید مراقبت و نظارت صورت بگیرد.
ماده ۷ طرح مالیات بر عایدی سرمایه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد که در این ماده آمده تمام تراکنش‌های مالی حساب های تجاری به سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود.
سفیر روسیه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت درباره بررسی قطعنامه هسته ای ۲۰۱۵ ایران به طرح برخی اتهامات کشورهای غربی واکنش نشان داد.
طبق اعلام هیات رییسه قرار بود جلسه امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شود لذا اولین دستور مجلس بررسی جزییات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بود تا اینکه ساعت ۹ و با حضور پیدا نکردن رییس جمهور، مجلس وارد بررسی صلاحیت «بذرپاش» شد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بررسی طرح محله الگو با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران مسکن کشور خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت می پردازند.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود ضمن بررسی طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، نشست مشترکی با رئیس سازمان صدا و سیما خواهند داشت.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
خرم‌آباد- معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از بررسی وضعیت طرح «حدنگاری» در اراضی ملی و کشاورزی لرستان خبر داد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت.
نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که قرار است فردا چهارشنبه نشستی در شورای امنیت به منظور بررسی طرح پذیرش فلسطین در این سازمان ملل به عنوان یک عضو کامل برگزار شود.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این دور با بررسی آخرین وضعیت تامین زمین در استان قم آغاز شد.
عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۲ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی مستعد، در حال بررسی برای الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ