پژوهشگران، گروهی از موش‌ها را با یک ژل موضعی حاوی عصاره فنولی به دست آمده از بلوبری وحشی درمان کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دستگاه دولتی تصمیم بگیرد به کارمندانش برای حضور در مراسم اربعین مرخصی یا تسهیلات بدهد، قاعدتاً این اقدام آثار خطرناکی برای این مراسم خواهد داشت؛ چرا که عده‌ای از این پس که لزوماً رویکرد اعتقادی به این مراسم ندارند، با رویکرد توریستی از این ظرفیت استفاده می‌کنند و همانگونه که به دیگر سفرها می‌روند، سری هم به نجف و کربلا می‌زنند.
در سومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری»، «اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال»، «دی فای» و «مدیر در نقش کوچ» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و سخنرانی‌های «انقلاب در پلتفرم: وقتی داده تصمیم می‌گیرد» و «بلاکچین و دنیای غیرمتمرکزها» در قالب رویداد الکام تاکز با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن‌ ۸و۹ برگزار شد.
سخنگوی شهرداری تأکید کرد: مطالعات پل حافظ به طور کامل انجام شد و طبق مطالعات آمادگی برای این موضوع وجود دارد، اما در مورد زمان اجرا هنوز تصمیم گیری نشده است چرا که یک سری ملاحظات ترافیکی و انتخاب مسیر‌های جایگزین مدنظر است.
ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، ماندن یا رفتنش از این تیم را منوط به تصمیم رئیس باشگاه دانست.
بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی احتمال اینکه این تیم شمالی با سرمربی جدید خارجی در لیگ برتر شرکت کند، ‌وجود دارد.
فدراسیون بسکتبال با تغییر تصمیم خود تهران را به عنوان میزبان بازی سوم سری فینال لیگ برتر معرفی کرد.
ایوب و سه همکارش با دیدن افزایش سریع تعداد افراد مبتلا به زوال عقل تصمیم گرفتند فناوری حاضر را ابداع کنند. این بیماری، عملکرد مغز را محدود می‌کند و به سردرگمی، از دست دادن حافظه و ناتوانی منجر می‌شود. بسیاری از این افراد مبتلا به این بیماری، جای اشیای مورد استفاده روزمره را فراموش می‌کنند که کیفیت زندگی آن‌ها را پایین می‌آورد و بار اضافی بر دوش مراقبین آن‌ها قرار می‌دهد.
رئیس کمیته انضباطی طی مصاحبه‌ای از رسیدگی فوری به اتفاقات دربی 100 پایتخت گفته است.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه خرابی‌های شاهوار سریعا باید ترمیم شود، گفت: اجاره تمدید معدن بوکسیت در شاهوار را نمی‌دهیم.
محققان مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران موفق به طراحی زخم‌پوش‌های نوین ضدباکتریایی طبیعی برای ترمیم زخم‌های عمیق پوستی با خاصیت بندآورنده سریع خونریزی شدند.
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
عباس عبدی درباره تعطیل شدن ادارات تهران در روز یکشنبه نوشت: اگر برای موضوعی به این سرراستی و جمع و جوری نمی‌توان سریع و دقیق تصمیم گرفت و حتی تصمیم اول غیرمنطقی بود چگونه ممکن است که در امور اساسی‌تر و پیچیده‌تر مثل سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی و خارجی تصمیمات بخردانه و دقیق و به‌موقع گرفت؟
امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.
آندره‌آ آنیلی تصمیم خود برای کناره‌گیری از ریاست یوونتوس را توضیح داد.
تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره برخی از اعضای نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A بوده‌ایم، اما خبری از گلکسی A74 نبود و حالا ظاهراً دلیل این موضوع، عدم وجود چنین دستگاهی است.
تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه برای ادامه همکاری با دیدیه دشان به معنای بازگشت زین الدین زیدان به فوتبال باشگاهی است.
راستینه گفت: در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارتباطات دعوت شد تا سریعا شرایط مناسب برای فعالیت مشاغل در بستر پلتفرم‌های داخلی یا ارتقاء آن پلتفرم ها فراهم شود یا احیانا اگر احتیاج به پلتفرم ایجاد جدیدی است، سریعا آن را در دستور کار قرار دهیم.
راستینه گفت: در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارتباطات دعوت شد تا سریعا شرایط مناسب برای فعالیت مشاغل در بستر پلتفرم‌های داخلی یا ارتقاء آن پلتفرم ها فراهم شود یا احیانا اگر احتیاج به پلتفرم ایجاد جدیدی است، سریعا آن را در دستور کار قرار دهیم.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
هافبک آبی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی بحث زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم و حضور در فولاد شکل گرفته بود، در نهایت به کار در استقلال ادامه داد و اکنون از این تصمیم ابراز رضایت می‌کند.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به سفر وزیر کشور به عراق و وعده مسئولان عراقی برای انجام یک سری تعهدات افزود: این تعهدات هنوز عملیاتی نشده و آن شرایط نگران‌کننده هنوز پایدار است، لذا تصمیم گرفتیم که فعلاً زائرانی که هنوز سوار اتوبوس نشدند و بلیط برای آن‌ها برای صادر شده بلیط این زائرین باطل شود و بعداً وجه آن‌ها عودت داده خواهد شد.
هند تصمیم دارد استراتژی فرایند تست موازی را آزمایش کند تا به این ترتیب تایید ایمنی دستگاه های الکترونیکی جدید تسریع شود.
مشاور تیم مذاکره کننده گفت: اگر آمریکا تصمیم درستی بگیرد، توافق سریعا می‌تواند حاصل شود.
تصمیم بایدن برای عدم بازگشت سریع به توافق مقام‌های ایرانی را شگفت زده ساخت. ایران نیاز چندانی به تلاش برای نزدیکی با ایالات متحده غیر قابل اعتماد نمی‌بیند. قوی‌ترین راه برای اطمینان از پایبندی ایالات متحده به توافق هسته‌ای احتمالی تازه گشایش تجارت مستقیم ایران و آمریکا خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ