رئیس کمیته انضباطی طی مصاحبه‌ای از رسیدگی فوری به اتفاقات دربی 100 پایتخت گفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه آلومینیوم اراک از فدراسیون فوتبال درخواست دارد مجددا مصاحبه سرمربی این تیم را بازبینی کند.
بعد از حمله عجيب روزنامه ايران به سيدحميد سجادى، رئيس شوراى اطلاع رسانى دولت به اين ماجرا واكنش نشان داد.
در شرایطی که نیروهای واکنش سریع در بیانیه‌ای ارتش سودان را به کارشکنی در تثبیت روند آتش‌بس متهم کرده، یک دیپلمات سودانی احتمال دیدار ژنرال حمیدتی و عبدالفتاح البرهان را رد کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین اجلاس شورای حقوق بشر با واتسلاو بالک، رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل، دیدار کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر از اختصاص یک بیمارستان صحرایی در عرفات و حضور تیم‌های واکنش سریع در رمی جمره جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج خبر داد.
رییس جمهور پیشین آمریکا با تکرار این که میلی و وزارت دفاع آمریکا بوده‌اند که برنامه‌ای سری برای حمله نظامی به ایران داشتند، در بخش دیگری گفت: این اطلاعات سری است. ببینید، من به عنوان یک رییس جمهور می‌توانستن آن را فاش کنم. حالا نمی‌توانم. چون هنوز موضوعی محرمانه است.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش مدعی شد تغییرات در هیئت مدیره دو باشگاه سرخابی بعد از پایان لیگ برتر و جام حذفی انجام می‌شود.
وزیر خارجه مصر در تماس تلفنی با رئیس شورای حاکمیت سودان و فرمانده نیروهای واکنش سریع بر ضرورت آتش‌بس میان گروه‌های درگیر در سودان تاکید کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه با رئیس شورای حاکمیتی و همچنین فرمانده نیروهای واکنش سریع سودان درباره تحولات این کشور تلفنی گفتگو کرد.
رئیس جمهور بلاروس نسبت به هر گونه تجاوز به خاک این کشور هشدار داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت راه‌اندازی شهرک شبیه‌ساز زلزله در تهران و همچنین تربیت نیروهای جدید و تقویت توان تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر تاکید کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه سخنان طعنه آمیزی را درباره زیدان به کار برد و این باعث شد تا کیلیان ام باپه واکنش نشان دهد و به حمایت از اسطوره فوتبال فرانسه بپردازد.
تاکنون امتحانات نهایی در روز‌های سوم، پنجم، هفتم، دهم، دوازدهم و چهاردهم برگزار شده است و در این میان سؤالات دروسی، چون عربی، فیزیک، شیمی و... در رشته‌های مختلف بنا بر ادعای کانال‌های تلگرامی چند دقیقه بعد از شروع امتحان، منتشر شد که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در واکنش به این موضوع از شناسایی سریع حوزه‌های امتحانی که سؤالات از آنجا منتشرشده بود خبر داده و اعلام کرده نمرات دانش‌آموزانی که با ابزار و وسایل تقلب به جلسه امتحان رفته بودند "صفر" و با آن‌ها برخورد شده است.
حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج در این خصوص؛ گفت: «این شطرنج‌باز به صورت آزاد و با هزینه شخصی در مسابقات سریع جهان که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود حضور پیدا کرده است.»
استفانو باندکی، رئیس باشگاه ترنانا در سری B ایتالیا، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش برای تبریک کریسمس، به رفتار هواداران دو آتشه این باشگاه واکنش نشان داد.
رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد این کشور برای مواجهه با رویدادهای غیر منتظره نیروهای واکنش سریع خود را در ارتش به کار می گیرد.
یک خبرنگار که رئیس جمهور لیتوانی را با نخست وزیری اشتباه گرفته بود با وکانش سریع رئیس جمهور روبرو شد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آموزش ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال جاری برای تشکیل تیم‌های تخصصی واکنش سریع در شعب و مراکز استان‌ها خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از بازآموزی ۵ هزار امدادگر عضو تیم‌های واکنش سریع هلال احمر از هفته آینده خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: اگر واکنش سریع مسئولان نبود، قطعا آمار کشته های حادثه زندان اوین بیش از اینها بود.
شورای عالی قطر در واکنش به پیراهن خاص تیم ملی دانمارک برای جام جهانی 2022 بیانیه ای منتشر کرد.
مسلم معین نوشت: اگر سری به خیابان‌های تهران بزنید میبینید که بی حجابی بیداد می‌کند و خبری از کنترل هم نیست.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه در این بازی که در هیچ زمان دیگری به رختکن داوران نرفته‌ام.
در ادامه این بیانیه آمده است: اختیار طبقه‌بندی اسناد و خارج کردن آنها از حالت سری صرفاً با در اختیار رییس جمهور آمریکا است. این ایده که برای خارج کردن اسناد از حالت سری به تایید برخی از کارمندان نیاز است، پوچ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ