شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: کارهای مطالعاتی پروژه انتقال آب غدیر به شهرستان‌های شوش و کرخه آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
زمان آغاز روز بر ساعات بعدی روز تأثیر می‎گذارد، بنابراین یک برنامه صبحگاهی سرگرم کننده و انگیزشی شما را به محض بیدار شدن در چارچوب ذهنی مشخصی قرار می‎دهد، همچنین به افزایش بهره‎وری کمک می‎کند و این به ما احساس کنترل و تسلط بر اوضاع را می‌دهد، مخصوصاً اگر کار‌های زیادی داشته باشیم که باید آن‌ها را تمام کنیم.
دومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و به مدت سه روز برگزار می‌گردد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: آغاز اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه به مثابه پایان مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
فصل جدید لیگ NBA با دو دیدار جذاب و دیدنی شهرهای دنور و سانفرانسیسکو آغاز خواهد شد.
زمان آغاز روز بر ساعات بعدی روز تأثیر می‎گذارد، بنابراین یک برنامه صبحگاهی سرگرم کننده و انگیزشی شما را به محض بیدار شدن در چارچوب ذهنی مشخصی قرار می‎دهد، همچنین به افزایش بهره‎وری کمک می‎کند و این به ما احساس کنترل و تسلط بر اوضاع را می‌دهد، مخصوصاً اگر کار‌های زیادی داشته باشیم که باید آن‌ها را تمام کنیم.
خجسته مهرگفت:هم‌اکنون میدان نفتی مشترک تعیین تکلیف نشده‌ای بین ایران و عربستان وجود ندارد،از سوی دیگر با توجه به احیای روابط بین دو کشور کارهای مقدماتی برای انجام همکاری دوجانبه آغازشده است.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از آغاز دوره کارآموزی ۱۲۰۰ پذیرفته‌ شده در آزمون وکالت ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در اعطای پروانه وکالت تابع قانون تسهیل صدور مجوز برای برخی کسب و کارها هستیم.
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
صبح امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۱۰  و با حضور ۲۳۴ نماینده آغاز شد.در این روز نمایندگان مجلس در ۳ شیفت صبح ، عصر و شب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در بخش درآمدی تا تبصره ۶ بررسی نمودند.
پیکارهای کاراته قهرمانی قاره کهن با کسب یک نشان طلا، ۲ نقره و ۴ برنز برای نمایندگان ایران به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شد.
وزیر ارتباطات در دیدار تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها اشاره کرد و از آغاز پروژه توسط ده اپراتور در ۱۰ مرکز استان و ۶۵ شهر خبر داد.
مهلت شرکت در فراخوان حمایت از سکوهای اقتصاد دیجیتال که به دنبال تصویب آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال منتشر شد، پایان یافت و هم اکنون روند ارزیابی سکوها آغاز شده است.
دروازه‌بان خرافاتی انگلیسی در مورد کارهایی که باید قبل از هر بازی انجام دهد صحبت کرده است.
شهاب از وقتی به زندان رفته بود توبه و با خودش عهد کرد که در کار‌های خیر قدم بردارد. شهاب در این سال‌ها ادامه تحصیل داد و مدرک لیسانسش را پشت میله‌های زندان گرفت؛ همزمان حفظ قرآن کریم را آغاز کرد، او وقتی می‌دید که هم‌سلولی‌ها و هم‌بندی‌هایش محکوم به قصاص هستند با اولیای دم آن‌ها تماس می‌گرفت و سعی می‌کرد آن‌ها را به بخشش راضی کند که در این کار نیز موفق شد و توانست رضایت چند خانواده را برای گذشت جلب کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور می‌گوید: در آغاز به کار این دولت بحث استفاده از زاهدی وفا به عنوان وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی مطرح بود اما خود او کارهای علمی را ترجیح می‌داد.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری‌ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ