عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: آغاز اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه به مثابه پایان مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت که قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اجرای طرح همسان سازی و مناسب سازی قیمت نان در استان گفت: افزایش نرخ نهایی هفته جاری اعمال می شود.
یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اجرای طرح همسان سازی و مناسب سازی قیمت نان در استان گفت: افزایش نرخ نهایی هفته جاری اعمال می شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مقرر شد از ماه آینده به تدریج هر کدام از پروژه‌هایی که مورد توافق روسای جمهور ایران و چین قرار گرفته بود، اجرایی شوند.
براساس مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات، طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی کشور از ماه جاری اجرایی می شود.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت در مقاطعی از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
رشد ۱۳ برابری ظرفیت تولید برق کشور پس از انقلاب، امضای ۹ قرارداد در صنعت پتروشیمی و عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه لایه نفتی پارس جنوبی آغاز شد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آغاز شد.
عضو شورای شهر تهران از آغاز طرح رصد ۲ برای بررسی پروژه های شهری خبر داد.
فاز اجرایی پروژه مطالعاتی «ارتقای جایگاه کمیسیون ایمنی راه های ایران» با پشتیبانی اسکاپ و حمایت مالی صندوق ایمنی سازمان ملل متحد تحت راهبری کمیسیون ایمنی راه ها آغاز شد.
کمیسیون فرهنگی از آغاز مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته و بدین منظور صد‌ها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از آغاز اجرای بیمه زنان خانه‌دار خبر داد و گفت: طرح نظام واره شغلی برای زنان مورد توجه قرار گرفته است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز اجرای طرح ملی «منتظران ظهور» خبر داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از امروز در ۳ استان قزوین، گیلان و مرکزی خبر داد.
تعامل برای گسترش کمی و کیفی خدمات آموزش غیرمستقیم از طریق فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون به دانش‌آموزان موضوع تفاهم نامه اخیر سازمان پژوهش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
سازمان امور مالیاتی از آغاز اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان از اول آبان با صدور صورتحساب الکترونیکی از سوی شرکت های بورسی خبر داد.
با اجرای این توافق که با میانجیگری مصر صورت گرفته، دو طرف به درگیری‌های سه روزه که دست‌کم ۴۴ شهید فلسطینی برجای گذاشت، پایان دادند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند: قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌های مودیان، به شکل تدریجی اجرا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ