دروازه‌بان خرافاتی انگلیسی در مورد کارهایی که باید قبل از هر بازی انجام دهد صحبت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه در بیست‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا،به استان گلستان سفر کرد.
رئیس قوه قضاییه در بیست‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا،به استان گلستان سفر کرد.
الهلال در حالی امروز به مصاف الاهلی لیبی خواهد رفت که ستاره برزیلی اش بامداد امروز به اردوی تیمش اضافه شد.
محسن مرتضایی‌فر به عنوان مدیرکل جدید تشریفات وزارت‌ امور خارجه جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
محسن مرتضایی‌فر به عنوان مدیر کل جدید تشریفات وزارت‌ امورخارجه جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
پس از استقبال رسمی نیکلاس مادورو از حجت الاسلام رئیسی، گروه نوازندگان ونزوئلایی موسیقی سرود «ای ایران ای مرز پرگهر» را زنده اجرا کردند.
خلیلی گفت: از این پس شرکت‌های اکتشاف و تولید صاحب صلاحیت امکان دریافت پروانه فعالیت در صنعت نفت را دارند و این فرآیند در کمتر از یک سال انجام می شود.
مدیرکل تشریفات و ارتباطات بین‌المللی معاونت امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید میهمانان و کارشناسان مختلفی به ایران سفر کنند.
فدراسیون فوتبال تاکید کرد انتخاب سرمربی تیم ملی ایران در مرحله نهایی قرار دارد و پس از طی تشریفات اداری معرفی خواهد شد.
امیر قلعه‌‌نویی در آستانه دیدار با نفت مسجدسلیمان با چالش جدیدی روبه‌رو شده است.
فدراسیون فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی به زودی اعلام می شود.
اراک- رئیس قوه قضائیه گفت: قضات و تمامی کارکنان نظام قضائی جمهوری اسلامی ایران از تجمل‌گرایی و تشریفات در سفرهای استانی پرهیز کنند.
علی‌محمد بیدارمغز دیپلمات بازنشسته گفت: کشور‌ها به‌ندرت بیش از ۱۰ دیدار رسمی در سال تنظیم می‌کنند. ضمناً به‌دلیل طبیعت خبری این نوع دیدار‌ها علاقه‌مندان طرفین در فرودگاه یا در مسیر حرکت تجمع می‌کنند و البته مخالفان هم از فرصت استفاده می‌کنند و برنامه‌هایی تدارک می‌بینند.
طی مراسم و تشریفات ویژه با حضور مقامات سیاسی و ورزشی، پیکر سه ملی پوش فقید فوتبال قطع عضو کشورمان که در زلزله مهیب شهر مالاتیا ترکیه جان باخته بودند،به استان خوزستان انتقال داده شد.
رئیس قوه قضائیه بدون تشریفات و با پرواز عمومی وارد مشهد شد.
آخرین رئیس تشریفات دربار پهلوی گفت: «کار ما در دربار نظارت بر بسته‌بندی اثاث بود. اعلیحضرت و شهبانو صورت اثاثی را که قرار بود با خود ببرند می‌دادند و من براساس آن سیاهه به خدمتکاران مطمئن دستور می‌دادم آن‌ها را دقیقا بسته‌بندی کنند.»
محمد رشیدی، عضو هیئت رئیسه مجلس با انتقاد از تأخیر در ارائه لایحه بودجه از سوی دولت، گفت: لایحه بودجه‌ای که به مجلس ارسال شده، بدون انجام تشریفات قانونی مجلس و بدون لحاظ جداول و با تأخیر ارائه شده است.
در شرایطی که چندی پیش اعلام شد لایحه بودجه سال آینده به مجلس ارائه شده، اما این لایحه کامل نیست و جداول بودجه به مجلس ارسال نشده است.
نعیم رضا‌نظامی چهارمحالی، وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر قرار بود رانندگی ممنوع باشد، می‌توانستند پیش‌بینی کنند، اگر قرار بود رانندگی زنان جرم تلقی شود باید مطابق ماده دو مجازات اسلامی برایش مجازات تعیین می‌کردند، آن زمان با یک جرم مواجه بودیم. هدف از ممنوعیت چه چیزی است؟ حقی را که می‌تواند وجود داشته باشد، کنار بگذاریم. باید یک دلیل قانع‌کننده وجود داشته باشد، آن ممنوعیت در قالب قانون در مجلس شورای اسلامی برود، شورای نگهبان آن را تأیید کند، در روزنامه رسمی منتشر شود و بعد به مرحله اجرا برسد. اما اگر در برابر آن سکوت کرده، دال بر این است که موضوع مجاز است و به اصل برائت نظر کنیم و ممنوعیتی وجود نداشته باشد. اگر هم مسائل دیگری وجود دارد، می‌توانند قانون‌گذاری کنند که آن‌هم تشریفات خاص خودش را دارد.
فرایند واگذاری جایگاه تشریفات(cip) شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ورود سازمان بازرسی کل کشور اصلاح و درآمد دولت از این واگذاری یک هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان افزایش یافت.
رئیس کل گمرک ایران گفت: به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین تشریفات گمرکی خروج موقت ۶ هزار و ۸۸۹ کامیون حامل تجهیزات موکب ها در مدت ۲۱ روز انجام شد.
فیلم لحظه بیهوش شدن نیروی گارد سلطنتی هنگام برگزاری مراسم تشریفات تابوت الیزابت را مشاهده می‌کنید.
در هنگام برگزاری مراسم یادبود الیزابت دوم در کلیسای وست مینستر، یکی از اعضای گارد تشریفات بیهوش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ