منابع خبری از حمله جنگنده های ترکیه به شمال سوریه و تلفات ناشی از این حمله خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع تیم ملی ایران تمدید دو ساله قراردادش با کایسری اسپور ترکیه را تایید کرد.
وزارت دفاع اوکراین روز جمعه اعلام کرد که این کشور نیازمند دست کم ۴۸ فروند جنگنده اف-۱۶ بوده تا بتواند به مرز‌های خود در سال ۱۹۹۱ برسد.
منابع نظامی عراقی از اقدامات جدید برای تقویت نیروی هوایی خود از جمله در اختیار گرفتن جنگنده های پیشرفت فرانسوی خبر دادند.
پپ گواردیولا مصاحبه سال گذشته تونی کروس پس از بازی فصل قبل رئال-سیتی را از یاد نبرده بود و این را دیشب اعتراف کرد.
مراسم تشییع پیکر شهید «ایاد الحسنی» فرمانده عملیات «سرایا القدس» در غزه برگزار شد. الحسنی عصر جمعه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
گزارشگر بازی پرسپولیس پیکان واکنش جالبی به بیننده‌های تلویزیونی این مسابقه نشان داد.
بدون تردید رفراندوم در سیاست خارجی یا رفراندوم برای ورود سکولار‌ها (انتخابات آزاد) به حکومت هم خیانت به ملت، هم به امام، هم شهیدان انقلاب اسلامی است که قدرت‌خواهان با سوار شدن بر مشکلات حال کشور نسخه‌ای دروغین برای آن می‌پیچند.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
این جمله تاج در حالی است که حسن یزدانی تمرینات فردی و سنگینی را پشت سر می‌گذارد و مشخص نیست تاج قبلا او را کجا در لباس ورزشی دیده بود که چنین حرفی را زده است.
کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دانش آموزان در آستانه سیزدهم آبان‌ماه، درباره افول آمریکا و تغییر نظم کنونی جهان را به عنوان مهمترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال ۱۴۰۱ انتخاب کردند.
کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله «آمریکا ذره ذره آب می‌شود، خودتان را برای نظم جدید جهان آماده کنید» را به عنوان مهمترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال ۱۴۰۱ انتخاب کردند.
جمله میانی جواد خیابانی، این گزارشگر باتجربه فوتبال ایران، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و حتی ویدیوی آن در رسانه‌های رسمی نیز دست به دست شد تا او در آخرین روز سال هم با یک جمله قصار خودساخته، بار دیگر خبرساز شود.
جنگنده‌های سوخو-۲۷ ساخت اتحاد جماهیر شوروی و بعد فدراسیون روسیه، هستند. این ماشین پرنده طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است: از جمله مدرن‌ترین این نوع جنگنده‌ها، هواپیمای سوخو-۳۵ نسل ۴++ است.
ستاره مصری لیورپول بعد از این پیروزی درخشان به فکر استراحت است.
رئیس جمهور اوکراین قصد دارد تا فهرست سلاح‌های موردنیاز کی‌یف از جمله جنگنده‌های اف۱۶ را به واشنگتن ارسال کند.
موضوع بازگرداندن جنگنده‌های F ۱۴ از جمله مسایلی بود که به محل اختلاف جدی انقلابیون تبدیل شد. اعضای دولت موقت مصرانه خواستار بازگرداندن یا فروختن این جنگنده‌ها به آمریکا یا به هر کشوری که خواستار آن‌ها باشند، بودند و در سوی دیگر آن، یاران انقلابی امام به شدت این اتفاق را برای امنیت و مصالح کشور خطرناک می‌دیدند.
شرکت صنایع هوافضای روسیه، سوخو ۳۵ را تلفیقی از یک جنگنده با «ویژگی‌های جنگنده نسل نو» می‌داند که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قدرت مانور فوق‌العاده، سرعت فوق فراصوت و دوربرد اشاره کرد.
برگزاری رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه، با نام «درخت بلوط» که حدود «شش هزار و چهارصد» سرباز آمریکایی در کنار بیش از «یک‌هزار و پانصد» سرباز اسرائیلی و نیز «یکصد و چهل» فروند هواپیما از جمله بمب‌افکن‌های استراتژیک «ب-۵۲» و جنگنده‌های فوق پیشرفته «اف-۳۵» و همچنین «دوازده» شناور از جمله یک ناو هواپیمابر در آن شرکت می‌کنند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از حمله جنگنده های صهیونیست به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از حمله جنگنده های صهیونیست به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر دادند.
رئیس جمهور ترکیه به اظهار نظر درباره موضوعات مختلفی از جمله بحران اوکراین و انرژی اروپا، روابط با سوئد و پرونده خرید جنگنده های اف 16 از آمریکا پرداخت.
رکن اطلاعات ارتش انگلیس امروز (جمعه) گفت: «در نهم آگوست ۲۰۲۲، انفجار‌هایی در فرودگاه نظامی ساکی در غرب کریمه، که توسط روسیه اداره می‌شود، رخ داد. علت اصلی انفجار‌ها نامشخص است، اما ابر‌های قارچی بزرگی در ویدئوی شاهدان قابل مشاهده است».
در پی حمله عصر جمعه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که طی آن چند فلسطینی به شهادت رسیدند، تمامی پناهگاه‌ شهرهای جنوب فلسطین اشغالی بازگشایی شد.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و سه فلسطینی دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ