پپ گواردیولا مصاحبه سال گذشته تونی کروس پس از بازی فصل قبل رئال-سیتی را از یاد نبرده بود و این را دیشب اعتراف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی فردا (بامداد شنبه به وقت تهران) اولین بازی خود برای اینتر میامی را برابر کروز آسول انجام خواهد داد.
مدافع تیم ملی ایران تمدید دو ساله قراردادش با کایسری اسپور ترکیه را تایید کرد.
گزارشگر بازی پرسپولیس پیکان واکنش جالبی به بیننده‌های تلویزیونی این مسابقه نشان داد.
بدون تردید رفراندوم در سیاست خارجی یا رفراندوم برای ورود سکولار‌ها (انتخابات آزاد) به حکومت هم خیانت به ملت، هم به امام، هم شهیدان انقلاب اسلامی است که قدرت‌خواهان با سوار شدن بر مشکلات حال کشور نسخه‌ای دروغین برای آن می‌پیچند.
این جمله تاج در حالی است که حسن یزدانی تمرینات فردی و سنگینی را پشت سر می‌گذارد و مشخص نیست تاج قبلا او را کجا در لباس ورزشی دیده بود که چنین حرفی را زده است.
کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دانش آموزان در آستانه سیزدهم آبان‌ماه، درباره افول آمریکا و تغییر نظم کنونی جهان را به عنوان مهمترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال ۱۴۰۱ انتخاب کردند.
کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله «آمریکا ذره ذره آب می‌شود، خودتان را برای نظم جدید جهان آماده کنید» را به عنوان مهمترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال ۱۴۰۱ انتخاب کردند.
جمله میانی جواد خیابانی، این گزارشگر باتجربه فوتبال ایران، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و حتی ویدیوی آن در رسانه‌های رسمی نیز دست به دست شد تا او در آخرین روز سال هم با یک جمله قصار خودساخته، بار دیگر خبرساز شود.
مسابقه چندجانبه موتور کراس به میزبانی استان سمنان در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
مسابقه چندجانبه موتور کراس به میزبانی استان سمنان در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد .
ستاره مصری لیورپول بعد از این پیروزی درخشان به فکر استراحت است.
لوکا مودریچ در پاسخ به انتقادات اخیر و اینکه او و تونی کروس دیگر نباید کنار هم بازی کنند، پاسخی داد که باعث نگرانی رئالی ها شده است.
جمله تاریخی بلاژویچ در رختکن تیم ملی از زبان چلنگر
ژوزه مورایس در پایان صحبت هایش در نشست مطبوعاتی اش در سالن کنفرانس ورزشگاه نقش جهان جمله جالبی را در مورد کورس این تیم و پرسپولیس به زبان آورد.
جمله سیامک نعمتی برای نرم‌کردن دل یحیی!
کیهان نوشت: مسئولین و منتقدانی که در تمجید از این سریال با یکدیگر رقابت داشتند یک‌بار دیگر کارکرد بریده‌های این سریال را با هشتگ‌های «زن زندگی آزادی» و «اعدام نکنید» در فضای مجازی باید بررسی کنند.
«من دست چپم را روی شانه شهید انداختم و با یک سنگ به سرش ضربه زدم. سنگ وقتی به سرش خورد، خرد شد. بعد از اینکه سنگی به سر شهید زدم سه ضربه با مشت به سرش کوبیدم و دیدم که با چاقو و سنگ شهید را می‌زنند»؛ این قسمتی از دفاعیات محمدمهدی کرمی فرزند ماشاالله متهم ردیف اول پرونده قتل سیدروح الله عجمیان است که به عنوان اولین ضارب، حمله به شهید مظلوم کرجی را آغاز کرد.
پست اینستاگرامی کریستیانو رونالدو با واکنش‌های زیادی مواجه شده و کیلیان امباپه از جمله افرادی است که در ساعات گذشته به این پست ستاره بزرگ پرتغالی واکنش نشان داده است.
یک هوادار آرژانتین عبارت جنجالی "به چی نگاه می کنی احمق؟" را روی بدن خالکوبی خود کرده است.
محمدرضا احمدی گزارشگر دیدار ایران مقابل انگلیس در جام جهانی 2022 قطر بود. این مسابقه‌ای بود که سنگین‌تر شکست تاریخ فوتبال ایران در آن رقم خورد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
وعده راه اندازی بازارچه صنایع دستی، قول استفاده از ظرفیت کروز در جام جهانی قطر، ایجاد پایگاه ملی شهرری و امضای دو تفاهمنامه از جمله برنامه های وزیر میراث فرهنگی در سفر به شهرری بود.
حسین انصاری مدیر گروه قوای محرکه صنایع تولیدی کروز با بیان اینکه دانش طراحی و تولید مجموعه مدیریت موتور از جمله ECU در داخل کشور وجود دارد، گفت: صنایع تولیدی کروز ظرفیت تولید و تامین مورد نیاز خودروسازان را دارد.
حمید حاجی اسماعیلی عضو اسبق کارگری شورای عالی کار گفت: مستمری بازنشستگان باید به جای ۱۰ دصد باید یک افزایش ۳۸ درصدی + ۵۱۵ هزار تومانی، برای آن‌ها اعمال کند و حق مسکن کارگران نیز با افزایش ۱۰۰ درصدی تومانی دوباره از ۵۵۰ به ۶۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کند که این موضوع باید در اولین فرصت توسط دولت تصویب و اجرایی شود، زیرا از ابتدای سال تاکنون قشر بازنشسته با توجه به اینکه تنها ممر درآمد آن‌ها همین مستمری است، به اندازه سایر اقشار از افزایش مستمری که باید برخوردار می‌شدند، بهره‌مند نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ