کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله «آمریکا ذره ذره آب می‌شود، خودتان را برای نظم جدید جهان آماده کنید» را به عنوان مهمترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال ۱۴۰۱ انتخاب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
مدافع تیم ملی ایران تمدید دو ساله قراردادش با کایسری اسپور ترکیه را تایید کرد.
تیم منتخب کشتی آزاد ایران در روز اول آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، سه نماینده روی تشک خواهد داشت.
پپ گواردیولا مصاحبه سال گذشته تونی کروس پس از بازی فصل قبل رئال-سیتی را از یاد نبرده بود و این را دیشب اعتراف کرد.
گزارشگر بازی پرسپولیس پیکان واکنش جالبی به بیننده‌های تلویزیونی این مسابقه نشان داد.
بدون تردید رفراندوم در سیاست خارجی یا رفراندوم برای ورود سکولار‌ها (انتخابات آزاد) به حکومت هم خیانت به ملت، هم به امام، هم شهیدان انقلاب اسلامی است که قدرت‌خواهان با سوار شدن بر مشکلات حال کشور نسخه‌ای دروغین برای آن می‌پیچند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر کشور صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
این جمله تاج در حالی است که حسن یزدانی تمرینات فردی و سنگینی را پشت سر می‌گذارد و مشخص نیست تاج قبلا او را کجا در لباس ورزشی دیده بود که چنین حرفی را زده است.
کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دانش آموزان در آستانه سیزدهم آبان‌ماه، درباره افول آمریکا و تغییر نظم کنونی جهان را به عنوان مهمترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال ۱۴۰۱ انتخاب کردند.
جمله میانی جواد خیابانی، این گزارشگر باتجربه فوتبال ایران، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و حتی ویدیوی آن در رسانه‌های رسمی نیز دست به دست شد تا او در آخرین روز سال هم با یک جمله قصار خودساخته، بار دیگر خبرساز شود.
علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد گفت: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا (ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم (ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. این موضوعی نیست که دستگاه‌های امنیتی و اجرایی بخواهند مقتدرانه وارد عمل شوند و مسئله را با عملیات حکومتی حل کنند. این در گرو یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که باید به همت شما مردم به آن رسیدگی شود
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف از روز جمعه در یاکوتسک روسیه برگزار می شود و تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان با ۱۰ کشتی گیر در این مسابقات حضور یافته است.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف از روز جمعه در یاکوتسک روسیه برگزار می شود و تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان با ۱۰ کشتی گیر در این مسابقات حضور یافته است.
ستاره مصری لیورپول بعد از این پیروزی درخشان به فکر استراحت است.
هرچند عده‌ای مسمومیت‌ها را به نیروهای خارج از کشور و از جمله منافقین منتسب می‌کنند اما با توجه به گستردگی جغرافیایی و نبود تشکیلات منسجم و باقی نگذاشتن ردپا در این ماجرا، به نظر می‌رسد این ادعا نمی‌تواند چندان جدی باشد.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
بانک مرکزی اعلام کرد: شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، صادرات ایران،‌تجارت وسپه باهدف ارائه خدمت به متقاضیان دریافت ارز بابت مصارف ارزی در روز تعطیل فردا (جمعه، ۲۱ بهمن ماه) فعالیت می کنند
جمله تاریخی بلاژویچ در رختکن تیم ملی از زبان چلنگر
جمله سیامک نعمتی برای نرم‌کردن دل یحیی!
کیهان نوشت: مسئولین و منتقدانی که در تمجید از این سریال با یکدیگر رقابت داشتند یک‌بار دیگر کارکرد بریده‌های این سریال را با هشتگ‌های «زن زندگی آزادی» و «اعدام نکنید» در فضای مجازی باید بررسی کنند.
«من دست چپم را روی شانه شهید انداختم و با یک سنگ به سرش ضربه زدم. سنگ وقتی به سرش خورد، خرد شد. بعد از اینکه سنگی به سر شهید زدم سه ضربه با مشت به سرش کوبیدم و دیدم که با چاقو و سنگ شهید را می‌زنند»؛ این قسمتی از دفاعیات محمدمهدی کرمی فرزند ماشاالله متهم ردیف اول پرونده قتل سیدروح الله عجمیان است که به عنوان اولین ضارب، حمله به شهید مظلوم کرجی را آغاز کرد.
صبح امروز شنبه ۲۶ آذرماه، برخی از علما، روحانیون و مردم قم برای عرض تسلیت رحلت آیت الله سید محمد صادق روحانی قمی به فرزندان و ارادتمندان ایشان، به حسینیه امام صادق (ع) قم حاضر شده و در مراسم عزا و روضه صدیقه کبری (س) شرکت کردند. دفتر آیت الله روحانی روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روح حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی غروب روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ شمسى، ودر ساعات منتسب به حضرت بقیت الله الأعظم (عج) به اجداد طاهرینش پیوست.»
چهره های شناخته شده تیم ملی اروگوئه از جمله داروین نونیز، برای دیدار با تیم ملی ایران، خود را به اتریش رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ