باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس گفت: الان مرغ از سفره مردم پرواز کرده است. قیمت دیروز که در برخی از نقاط تهران دیدیدم ۱۲۰ هزار تومان بود در حالیکه دولت تعهد کرده بود با حذف ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه‌ها و تعیین قیمت نهاده‌های دامی با قیمت آزاد غیرممکن است مرغ بیشتر از ۶۰ هزار تومان برود، اما الان چه قیمتی دارد؟
اگر بایکال خواهان مقایسه عادلانه‌تری با تراشه‌های سرور اینتل بود، می‌بایست یکی از محصولات Xeon Platinum را که ۴۸ هسته یا بیشتر دارند، محک می‌زد. بنا به برخی دلایل عجیب، این کمپانی روسی، یک تراشه AMD را از آخرین مقایسه خود حذف کرد. این کمی تعجب‌آور است چرا که بایکال الکترونیکس با هیجان ادعا کرده بود که Baikal-S قابل مقایسه با EPYC ۷۳۵۱ از دوره Zen ۱ است.
اعتراض سرمربی وزنه‌برداری به حذف برخی اوزان در اعزام به هانگژو
معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
سخنگوی جبهه اصلاحات برخی می‌گویند اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم کردند، اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکردند. اتفاقا یکی از مسیر‌هایی که برای احقاق حقوق مردم و اصلاح این روند، می‌تواند موثر باشد صندوق رأی است. ولی در زمانی که ما کاندیدایی نداریم و به ما اجازه شرکت نمی‌دهند؛ در جمهوری اسلامی که احزاب اصلا جایگاهی ندارند، چه تصمیمی بگیریم؟
پژوهشگران با کمک نانوذرات، ویراستار ژن را وارد بدن موش کردند و با این کار برخی از سلول‌ها که موجب بیماری ریوی می‌شوند را حذف کردند.
خیلی‌ها لیزر بدن را مؤثر و بی‌ضرر می‌دانند؛ چون به نظر آنها این شیوه حذف موهای زائد هیچ خطر بلندمدتی برای سلامتی ندارد. اما برخی از افراد ممکن است بعد از مراحل درمان با لیزر، دچار عوارض جانبی موقتی شوند. توصیه می‌کنیم قبل از درمان با لیزر، با متخصص پوست مشورت کرده و تست انجام دهید.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
عادی‌سازی رابطۀ سعودی‌ها با اسرائیل، قاعدتاً برخی از محافل جمهوری اسلامی را که «مصادره به مطلوب» کردن سیاست عربستان در دستور کار تبلیغاتی‌شان قرار گرفته است، شوکه خواهد کرد، اما بسیار بعید است که این ماجرا به خودی خود، اختلال بزرگی در روند عادی‌سازی رابطۀ تهران و ریاض ایجاد کند و آن را به نقطۀ بحرانی قبل برگرداند.
برخی اپلیکیشن‌ها در عملکرد کلی گوشی اندرویدی اختلال ایجاد می‌کنند و برخی دیگر هم بدون هیچ استفاده خاصی، فضای حافظه دستگاه را اشغال می‌نمایند. بنابراین در صورتی که از یک اپلیکیشن استفاده زیادی نمی‌کنید، بهتر است به فکر حذف کردن آن‌ها باشید!
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه مجلس واردات خودروهای سواری کارکرده با عمر کمتر از 5 سال را از بودجه 1402 حذف کرده، تصریح کرد: موضوع واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 و صحن علنی مجلس تصویب شد؛ مجلس موضوعی را که به نفع مردم است و برای آن وقت گذاشته را بدون جهت حذف نمی کند.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دلایل حذف برخی متقاضیان خودروهای وارداتی را توضیح داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از ردیف‌های بودجه سازمان آتش نشانی به دلیل کالای لوکس بودن حذف شده است و از دولت می‌خواهم این موضوع را اصلاح کند.
جمعی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای به سران قوا نسبت به برخی اقدامات علنی گروهی علیه شفاف‌سازی معاملات در صنعت خودرو و جلوگیری از حذف رانت و قیمت‌گذاری دستوری هشدار دادند و اعلام کردند: قیمت‌گذاری دستوری ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی رانت از نصیب ویژه‌خواران کرده است.
«شب گذشته و طی ساعات اخیر خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه با موضوع ماجرای ممنوع الخروجی خانواده علی دایی در فضای مجازی منتشر شد، هر چند برخی منابع رسانه‌ای بلافاصله خبر خود را اصلاح و عنوان مرکز رسانه را از ان حذف کردند، اما همچنان این خبر در برخی صفحات در حال انتشار است.
انسیه خزعلی معان امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران سال گذشته یعنی کمتر از ۹ ماه پیش به عضویت کمیسیون مقام زن در سازمان ملل درآمد. وی افزود:، اما آمریکا و برخی از کشور‌ها با جوسازی‌ها و حرکت‌های رسانه‌ای و ایجاد رویه‌ای غلط که معمول نبود، ایران را از این کمیسیون حذف کردند. در حالی که مشابه این موارد در کشور‌های دیگر وجود داشته امام هیچگاه چنین پیشنهادی داده نشده بود.
برخی به ضرس قاطع می گویند علیرضا فغانی داور دیدار پرتغال – اروگوئه در اعلام پنالتی به سود تیم پرتغال اشتباه کرده است.
پاین مرحله گروهی در قطر که با حذف 16 تیم از جام جهانی همراه شد برای برخی بازیکنان خیلی سخت‌ و تلخ‌تر از سایرین تمام شد.
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های خارجی با مطرح کردن احتمال حذف تیم ملی ایران از جام جهانی به دنبال ایجاد حاشیه بودند و تلاش کردند با ارسال نامه‌هایی؛ فیفا را تخت فشار قرار دهند.
برخی از شرکت های بزرگ آگهی دهنده از جمله دایسون، مزدا، فوربس و PBS Kids کمپین های بازاریابی خود در توئیتر را به حالت تعلیق درآورده یا حذف کرده اند.
به نظر می‌رسد برخی از ملی پوشان هنوز از محتوایی که در اینستاگرام خود منتشر می‌کنند خبر ندارند و ساعاتی بعد از انتشار اقدام به پاک کردن آن می‌کنند.
آصفری گفت : با یکی از شرکت های تولیدکننده مواد لبنی صحبت می کردم تاکید داشتند که کاهش تولید داشتند و حتی برخی از تولیداتشان را در انبارها نگهداری می کنند مواد لبنی که می تواند برسلامت مردم اثر بگذارد از سفره شان حذف شده است. میوه آنقدر گران شده است که فکر کنم برخی خانواده ها کلا میوه را حذف کرده باشند.
بر اساس گزارش برخی کاربران فضای مجازی، سریال اوکراینی «خادم ملت» از فیلیمو حذف شده است و کاربران با سرچ این عنوان در این پلتفرم با ارور ۴۰۴ مواجه می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ