در ماه مبارک رمضان بهتر است از غذا‌های سرخ شده و پرچرب استفاده نکنید؛ زیرا علاوه بر افزایش چربی‌های خون موجب سوءهاضمه، ورم معده و اضافه وزن و چاقی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های هوشمند، سنسور‌های متفاوتی است که به کاربران اطلاعاتی درباره بدن آن‌ها می‌دهد و گاهاً باعث نجات جانشان می‌شود. از جمله این سنسور‌ها می‌توان به سنسور‌های ورزشی، سنسور خواب، سنسور ضربان قلب و ردیاب GPS اشاره کرد.
یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل پخت این غذا، مرحله سرخ کردن سبزی قورمه است. در این مطلب شما یاد می‌گیرید با رعایت چند نکته ساده یک قورمه سبزی خوش‌عطر و خوش رنگ بپزید و میل کنید.
لیونل مسی در جریان ماراتون 8 گله اینترمیامی و اف‌سی دالاس در یک‌هشتم نهایی لیگز کاپ دو گل به ثمر رساند تا بار دیگر مهم‌ترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد.
شماره‌های عیسی آل‌کثیر و رضا شکاری از مهمترین نکات رونمایی از پیراهن بازیکنان سپاهان بود.
وقتی صحبت از یک رژیم زیبایی موثر می‌شود، نکات زیادی مطرح هستند. اما تنها چیزی که هرگز در مورد آن به اندازه کافی نمی‌شنوید، همان مهم‌ترین عامل است: خواب برای زیبایی! خوابی خوب می‌تواند به شما کمک کند تا با احساس شادابی و زیبایی از خواب بیدار شوید.
انتخاب رنگ فرش یک تصمیم مهمی است که باید به آن توجه داشت چراکه فرش یکی از مهمترین وسایل خانه است که سالیان سال از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین با توجه به روانشناسی رنگ‌ها سعی کنید فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون فعلی و آینده شما هماهنگ باشد و حس خوبی را القا کند، اما برای انتخاب رنگ فرش مناسب کافی است به نکات زیر توجه کنید.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل دادگستری درباره فساد در قوه‌قضائیه به هم‌میهن گفت: «به نظر می‌رسد این مسئله به‌قدری حاد شده که مقام رهبری مجبور شدند بر نکاتی بسیار حساس و اصولی مجددا تاکید کنند. دستگاه قضایی کشور یکی از مهم‌ترین تشکیلات و یکی از قوای مهم است که نبض همه مسائل را در اختیار دارد. اگر قرار بر این است که سایر دستگاه‌ها عملکرد درستی داشته باشند و فسادی در آنها نباشد در وهله اول دستگاه قضایی باید به‌عنوان الگو و نمونه عملکردی بسیار شفاف و سالم داشته باشد تا مایه عبرت سایر دستگاه‌ها باشد.»
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ مورد مثبت مبتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در کشور شناسایی شدند، درعین حال مهم‌ترین نکات ذبح دام در آستانه عید سعید قربان را تشریح کرد.
فوت و فن خورش قیمه؛ در این مطلب می‌توانید مهمترین نکات تهیه خورشت قیمه را یاد بگیرید.
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهار ماه گذشته، مهم‌ترین فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
خمیر پیتزا از مهمترین مواد اولیه برای تهیه پیتزا یا پیراشکی است که در طعم و مزه پیتزا نقش مهمی دارد و تهیه آن در منزل نیاز به رعایت نکات خاصی دارد.
بچه‌هایی را می‌شناسد که افسرده شده‌اند؛ کسانی که بدون اغراق در طول یک ماه حتی یک متر هم جابه‌جا نمی‌شوند و باید به تمام مشکلات‌شان سوءتغذیه و ناتوانی مالی در خرید دارو‌ها را هم اضافه کرد: «شب سیزده به در، یکی از مددجویان ضایعه نخاعی که دچار افسردگی شدید است برای بار دوم قرص مصرف کرده بود در حالی که تنها آرزویش ویلچر برقی است. با مسوولیت خودم با اورژانس تماس گرفتم و خوشبختانه نجات یافت. ده‌ها و صد‌ها مورد اینچنینی وجود دارد و یکی از مهم‌ترین مشکلات معلولان در کنار معیشت، نداشتن تفریح است.»
شست‌وشو، ضدعفونی و گندزدایی میوه و سبزیجات از مهم‌ترین نکاتی است که در خانه‌داری باید رعایت شود.
یک فوق تخصص اطفال، در خصوص حساسیت برخی نوزادان به شیر، نکاتی را متذکر شد.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
مهمترین نکاتی که باید در خرید گوشی دست دوم بدانید
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
در این مطلب می‌توانید مهمترین نکات تهیه خورشت قیمه را یاد بگیرید و از آن برای خوشمزه‌تر شدن غذای خود استفاده کنید.
نکاتی مبهم درباره مهاجرت سارا وجود دارد که احتمالا نیاز به واکاوی بیشتر دارد. اولین و مهم‌ترین آن نکات می‌تواند بررسی‌کردن دلیل مهاجرتش باشد؛ آیا او به دلیل مسائل سیاسی از ایران رفته است؟
برای علاقمندان به فوتبال یکی از مهم‌ترین نکات حین تماشای یک مسابقه این است که چه کسی آن را گزارش می‌کند.
روزبه چشمی یکی از مهمترین قطع توپ های دیدار استقلال و هوادار را انجام داد.
این روزها آمار کلین شیت تبدیل به مهم‌ترین نکته در سنجش عملکرد دروازه‌بان‌ها شده است.
در حالی که چیزی نمانده بود تیم الاهلی ۳ امتیاز بازی برابر الوکره را به این تیم تقدیم کند، مدافع ملی پوش ایرانی با حرکتی دیدنی و در دو مرحله مهم‌ترین توپ بازی را از روی خط دروازه برگشت داد.
غذا‌های جامد نخورید، سعی کنید مواد غذایی نیمه جامد و مایع مصرف کنید، زیرا این نوع مواد غذایی فشار روی دستگاه گوارش شما را کاهش می‌دهند و به بهبودی سریع کمک می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ