این روزها آمار کلین شیت تبدیل به مهم‌ترین نکته در سنجش عملکرد دروازه‌بان‌ها شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی با جذب رابرت سانچز و انتخاب او به عنوان دروازه‌بان شماره یک اشتباه بزرگی را مرتکب شد.
بحران دروازه‌بانی بایرن مونیخ پیچیده‌تر شد و یکی از نامزدهای پست دروازه‌بانی این باشگاه به درخواست باواریایی‌ها پاسخ منفی داد و گفت منتظر رئال مادرید خواهد ماند.
شاید نسل امروزی و حتی نسلی که دهه 60 را به یاد دارد، دروازه‌بان وحدت را به یاد نمی‌آورد.
بایرن مونیخ به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است و دومینیک کوتارسکی، دروازه‌بان 23ساله پائوک سالونیک یونان را هدف گرفته است.
دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، با پیشنهادهای بیشتری مواجه شده است.
جواد نکونام به سبک دروازه‌بانی علیرضا رضایی علاقه‌مند است و به احتمال فراوان تلاش‌های او برای جدایی از استقلال به جایی نمی‌رسد.
گلر اتریشی تیم فوتبال فولاد در جدال با استقلال چند واکنش خوب از خود به نمایش گذاشت.
کریستوفر کنت، دروازه بان اتریشی فولاد، نقش مهمی در کسب یک امتیاز این تیم در بازی مقابل مس کرمان داشت.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، در یک موقعیت تک به تک دروازه‌ تیمش را نجات داد تا بورنموث به گل دوم نرسد و کار شاگردان آرتتا برای بازگشت دشوارتر نشود.
دروازه‌بان ملی‌پوش الهلال، شب درخشانی را مقابل شباب الاهلی امارات پشت سر گذاشت و مانع از گلزنی ستاره سوری شد.
در جریان پیروزی النصر عربستان مقابل الوحده، کریس رونالدو در حالی با پوکر خود برد تیمش را رقم زد که دروازه بان رقیب تنها ۷۵ هزار یورو ارزش داشت و همین موضوع سوژه رسانه‌ها شد.
دو مهار توپ دروازه‌بان گل‌گهر کاری کرد تا این تیم به بازی با مس رفسنجان برگردد و امتیاز بگیرد.
منصور رشیدی که سابقه دروازه‌بانی و مربیگری در سطح اول فوتبال را در کارنامه دارد، وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای نود و نهمین شهرآورد را بررسی کرد.
«جعفر شهری» در کتاب تهران قدیم دراین‌باره چنین نوشته است: دروازه‌های دوازده‌گانه اطراف شهر تهران تنها راه خروج و ورود به تهران بود که از اذان صبح باز و کمی بعد از اذان مغرب بسته می‌شد و مردم فقط در این زمان می‌توانستند از شهر خارج یا به شهر وارد شوند و در ساعات غیرمجاز فقط با راضی ساختن دروازه‌بانان و دادن پول و رشوه اجازه عبور و مرور داشتند و در غیر این صورت باید تا باز شدن آن‌ها صبر می‌کردند، دو اتاق در اطراف این دروازه‌ها ساخته شده بود، یکی برای ماموران اخذ عوارض و دیگری جهت دروازه‌بانان بود که بستن و گشودن دروازه‌ها را در اختیار داشتند.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در ثانیه‌های پایانی بازی با استرالیا با یک سیو زیبا، تیمش را نجات داد تا هواداران و هم تیمی‌هایش را اندازه زدن یک گل شاد کند.
مربیان دروازه‌بانی استقلال و هوادار یک ویژگی مشترک جالب دارند.
با انتخاب‌های امروز کی‌روش در خط دروازه تکلیف پست دروازه‌بانی یک سره شد.
تصاویر شوخی و خنده‌های کریستیانو رونالدو با دروازه‌بان اومونیا که دیشب مانع از به ثمر رسیدن گل هفتصد و یکم باشگاهی او شد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
تصاویر شوخی و خنده‌های کریستیانو رونالدو با دروازه‌بان اومونیا که دیشب مانع از به ثمر رسیدن گل هفتصد و یکم باشگاهی او شد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
هادی طباطبایی، دروازه اسبق تیم ملی و استقلال تهران، به یادماندنی‌ترین روز تاریخ ورزشی خود را در شهر کپنهاگ دانمارک رقم زد.
هادی طباطبایی دروازه اسبق تیم ملی و استقلال تهران، به یاد ماندنی ترین روز تاریخ ورزشی خود را در شهر کپنهاگ دانمارک رقم زد
پیام نیازمند حتی در آن روزهای ابتدایی حضورش در لیگ برتر هم دروازه‌بانی مطمئن و قابل اعتماد نشان داد.
تیم ملی ایران با دروازه‌بانی علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده دروازه خود را بسته نگه داشت.
کسی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند می‌داند ممکن است ده سال به این پست نرسد اما زمانی که برسد، می‌تواند با عملکرد خوب ده سال جایگاه خودش را حفظ کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ