روابط عمومی ستادامر به معروف و نهی از منکر، جمعه شب سه مکان کافه رستوران آوریل، غرفه‌ای در باغ مقیطیه و کافه رستوران سی یل به علت تخلفاتی از جمله برگزاری مراسمات مختلط، رقص و موسیقی ناهنجار زنده، مطلبق با شکایات و اعتراض متعدد مردم توسط اداره اماکن پلمب شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به شباهت‌های قیام عاشورای ۶۱ هجری با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: واقعه عاشورا با هدف برپایی امر به معروف و نهی از منکر به وقوع پیوسته است؛ امروز نیز که در حال گذار از تحریم ها، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ... هستیم به تعبیری انقلاب درحال تصفیه شدن است؛ برای پیروزی نهایی نیازمند حضور نیروهای مخلص در میدان هستیم.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شباهت‌های قیام عاشورای ۶۱ هجری با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: واقعه عاشورا با هدف برپایی امر به معروف و نهی از منکر به وقوع پیوسته است؛ امروز نیز که در حال گذار از تحریم ها، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ... هستیم به تعبیری انقلاب درحال تصفیه شدن است؛ برای پیروزی نهایی نیازمند حضور نیروهای مخلص در میدان هستیم.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.
محمدحسین طاهری آکِردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
مراسم معرفی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و تجلیل از تلاش‌های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق این ستاد امروز، یکشنبه هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
حجت الاسلام دکتر محمد حسین طاهری آکردی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور منصوب شد.
مراسم معرفی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و تجلیل از تلاش‌های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق این ستاد امروز، یکشنبه هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
صدیقی یادآور شد: تعداد کسانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند بسیار کم هستند و باید در قبال این منکر، همیشه با صبر و متانت برخورد کنیم. نباید در راستای حفظ انقلاب از کنایه‌ها و زخم‌زبان‌ها بترسیم بلکه استقامت می‌تواند ما را به اهداف‌مان برساند.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر جواب نامه مجتبی توانگر، نماینده تهران و عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس را منتشر کرد.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: باور ما بر این است که اگر مسوولان با مردم شفاف باشند، مردم بیشتر همکاری می‌کنند. اینکه مسوولان شفاف نیستند و برخی از مسوولان در جلسات خصوصی‌شان تند برخورد می‌کنند و نکات تندی می‌گویند بعد در مقابل دوربین نگاه‌شان را عوض می‌کنند، نگاه اشتباهی است. ما باید با مردم شفاف باشیم و در حوزه عفاف و حجاب با مردم شفاف باشیم و دیدگاه‌ها را بگوییم. در همین حوادث اخیر مساله فقط شال و روسری نبود.
سخنگو ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌گوید: خیلی از خانواده‌های شهدا مطالبه تصویب قوانین سفت و سخت در خصوص حجاب و عفاف را دارند که باید با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، برخورد کنید. نباید اجازه دهیم هر کسی هر هنجارشکنی که دوست داشت انجام دهد و با همین هنجارشکنی فضای جامعه را به هم بریزد.
دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی گفت: طبق اصل هشت قانون اساسی و قانون حمایت از آمرین به معروف، همه مردم در مرتبه زبانی می‌توانند امر به معروف و نهی از منکر کنند اما حوزه عملی صرفا در قانون وظیفه حاکمیت است و آمرین به معروف نباید در حوزه عملی وارد شوند.
دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی گفت: طبق اصل هشت قانون اساسی و قانون حمایت از آمرین به معروف، همه مردم در مرتبه زبانی می‌توانند امر به معروف و نهی از منکر کنند اما حوزه عملی صرفا در قانون وظیفه حاکمیت است و آمرین به معروف نباید در حوزه عملی وارد شوند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برخورد قاطع حاکمیت اسلامی با هنجارشکنان، متجاهران و قبح شکنان را سبب بازگشت آرامش روانی به جامعه دانست و گفت: جمهوری اسلامی باید با قبح شکنی‌ها در فضای حقیقی و مجازی مقابله کند تا مردم همچنان از نظام اسلامی به واسطه پایبندی به اصول دینی حمایت کنند.
وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد: ما تلاش‌های خود را برای دفاع از زنان و دختران افزایش می‌دهیم و از همه ابزار‌هایی که در اختیار داریم برای مقابله با نابرابری‌های باقی مانده استفاده خواهیم کرد.»
خان محمدی گفت: ما خود تحریمی داریم، یعنی در عین حال که اتحادیه اروپا ما را تحریم کرده، ستاد در تحریم صدا و سیما هم هست. یعنی صدا و سیما‌ی ما توجهی به مسائل ستاد ندارد و متاسفانه هم در حوزه بازنشر اخبار و هم در حوزه همکاری‌های با ستاد بسیار ضعیف عمل کرده است. گلایه ما دراین حوزه بیشتر است، چون وضعیت دشمن که مشخص است و حتما حرکت‌ها واقداماتی در ستاد دیده است که این تحریم‌ها را انجام داه است.
«گشت‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی که برقرار بوده با دستور دادستانی و مرجع قضایی توسط فراجا انجام می شده و الآن مأموریتش تمام شده است. اینکه بخواهد با چه شیوه ای باشد، قطعا در مورد بودن یا نبودن اینها در سطح اجتماع، مسئولان مختلف باید تصمیم بگیرند و جمع بندی کنند.»
سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: کشف حجاب در قانون ما جرم است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز از مواضع خود در مورد حجاب کوتاه نخواهد آمد.
سران سه قوه باید بارها و بارها پشت تریبون از رفتارهای سلیقه‌ای اعلام برائت کنند تا این اتهام متوجه حاکمیت نشود. آیا کسی تا کنون هزینه ایجاد شده ناشی از اظهارات آقای هاشمی گلپایگانی را محاسبه کرده است؟
حمله ستاد امر معروف به مربی زن خارجی در تیم هندبال زنان سپاهان
با توجه به رخدادهای کنونی، تورم فرانسه به بالاترین حد خود در ۳۱ سال گذشته رسید.
دبیر ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر کشور در نشست دبیران ستاد‌های استانی امر به معروف سراسر کشور در مشهد گفته است: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه در سال ۱۴۰۱ داشتیم که بیشتر آن هم برای فعال کردن ستاد‌های ۴۲۶ شهرستان کشور بود. سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی افزود: دولت، بودجه ما را به میزان ۵۸۰ میلیارد ریال تقدیم مجلس کرد و مجلس نیز بودجه را ارتقا داد و در نهایت توانستیم برای امسال هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ