روابط عمومی دادگستری مازندران در اطلاعیه‌ای آورده است: در پی انتشار فیلم رقص خانم‌های بدون حجاب در این واحد تفریحی که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شد؛ این مرکز تفریحی پلمب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
رییس کل دادگستری استان فارس گفت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت. ‏ ‏مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی پلمب شد. ‏
رییس کل دادگستری استان فارس گفت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت. ‏ ‏مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی پلمب شد. ‏
مجموعه سینمایی گلشن مشهد به دلیل نقض قوانین مربوط به کشف حجاب در اماکن عمومی پلمب شد.
فاضلی مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی : طبقه دوم ورزشگاه آزادی فک پلمپ شد
رئیس مجموعه ورزشی آزادی از فک پلمب طبقه دوم این استادیوم خبر داد.
چنانچه دخترانی یا زنانی با روسری وارد مجموعه شدند ولی بعد آن را از سر برداشتند مسوولیت با کیست؟
مجموعه اپال به علت‌عدم توجه و تمکین به تذکرات صادر شده و اخطار پلمب اعلام شده، پلمب شد.
این رستوران برای امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران است، اما رستوران را به شخص دیگری اجاره داده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت می‌کنند، شرعا و قانونا مکلفند از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در چارچوب قانون به‌صورت لسانی تذکر می‌دهند، حمایت کنند، در غیر اینصورت وفق مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.
کاشان - یکی از مجموعه های گردشگری کاشان به دلیل عدم رعایت قانون نظام صنفی از جمله رعایت نکردن شئونات اسلامی پلمب شد.
یکی از مجموعه‌های گردشگری در کاشان به دلیل عدم رعایت ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و همچنین عدم رعایت شئونات اسلامی از سوی مراجعین و بعضا کارکنان پلمب شد.
مدیر مجموعه ورزشی شیرودی دلیل پلمب هیات دوومیدانی استان تهران را ایمن نبودن این مجموعه دانست و گفت: هیات دو ماه فرصت خواست تا محل جدیدی را پیدا کند اما متاسفانه هیچ اقدامی در خصوص جابجایی نکرد و فقط می‌گفتند مسئولیت جان آدم‌ها را می‌پذیریم.
صدیق با اشاره به بیش از ۵هزار واحد صنفی پوشاک که در زیر مجموعه اتحادیه پوشاک البرز قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد واحد‌های صنفی پوشاک در پاساژ‌ها مشغول به فعالیت هستند باید بیشتر رعایت کنند و مدیریت شود که با چند مورد بی‌حجابی، این مشکل همه‌گیر نشود.
مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان گفت: افتتاح خط تولید محصول جدید پمپ هیدرولیک فرمان، همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو آذربایجان، با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، استاندار آذربایجان شرقی و مقامات استانی برگزار خواهد شد.
عصر دیروز دو رییس صنف طلا و جواهرات و رستوران‌داران تهران در مورد پلمب مجموعه‌های علی دایی اظهار بی‌اطلاعی کردند. این در حالی است که طبق قانون پلمب مجموعه صنفی باید اتحادیه در جریان قرار بگیرد.
سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی رفع پلمب شد.
به دنبال مذاکره دکتر سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن مسابقات وزنه برداری واقع در مجموعه آزادی رفع پلمب شد.
به دنبال مذاکره دکتر سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن مسابقات وزنه برداری واقع در مجموعه آزادی رفع پلمپ شد.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری توضیحاتی را در مورد پلمب سالن این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی ارائه کرد.
شهرداری تهران به دلیل بدهی مجموعه ورزشی نوروز آباد مانع خروج افراد از این مجموعه شده است.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...
به تعطیلی کشاندن یک مجموعه فرهنگی و هنری که همین هفته گذشته برگه استحکام تازه‌اش صادر شده و تاییدیه دیگر مجموعه‌های مرتبط از جمله آتش نشانی را نیز در اختیار دارد، آن هم در دوران کرونا که فشار اقتصادی فشار حداکثری به ما وارد کرده، امری قابل دفاع نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ