رقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه در رده ی سنی جوانان روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر آنتالیا برگزار می شود. تیم ایران هم در این دوره از مسابقات حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدال میلیمتری ایران و آمریکا سر قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان
نمایندگان ایران در پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان به 2 مدال طلا و 1 مدال نقره دست یافتند.
مدیر فنی تیم والیبال جوانان ایتالیا گفت: تیم ایران به واسطه توان جسمی و ذهنی فشار زیادی به حریفان وارد می‌کند.
رئیس دستگاه قضا گفت: در اغتشاشات پارسال دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌های داخلی، کشور را به هم بریزد، اما مردم و مسئولان هوشیار بودند و توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.
ورامین- رئیس قوه قضائیه با بیان این که دشمن در نیمه دوم سال گذشته قصد برهم زدن آرامش کشور را داشت، گفت: صف اغتشاشگران از صف جوانان و نوجوانان جدا می شود.
وضعیت کرانه باختری یک نبرد واقعی میان دو راهبرد است؛ الحاق از سوی صهیونیست ها و تثبیت مقاومت مسلحانه از سوی جوانان فلسطینی، تقابلی است که وضعیت کرانه باختری را برای همه حیرت‌انگیز کرده است.
جلال مداحی و محمدحسین اسلامی جوانترین بازیکنان دیدار استقلال - ذوب‌آهن محسوب می‌شوند.
واکنش مرفاوی به جدال حساس با عراق برای صعود به جام‌جهانی جوانان
مصاف جوانان ایران و عراق برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی، این بازی فردا در تاشکند برگزار می شود و تیم پیروز به مرحله نیمه نهایی جام ملت ها صعود می کند.
هافبک پیکان ابراز امیدواری کرد نفرات جوان خودروسازان در 9 بازی آینده جواب اعتماد مجتبی حسینی را بدهند و در جدول بالا بیایند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان خوش‌نام ورزش ایران است و اتحادیه اروپا ثابت کرد ورزش تحت تاثیر سیاست است .
عزت پورقاز مدافع و کاپیتان باتجربه هوادار می گوید از بازی در کنار جوانان تیم لذت می برد.
سپاهان برای رسیدن به صدر جدول و پیکان برای خروج از نیمه پایینی جدول سخت به امتیازات این مسابقه احتیاج دارند.
دور دوم رقابت‌ها در گروه E، امشب با جدال تماشایی اسپانیا و آلمان به پایان خواهد رسید.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ما جوانانی را که به کف خیابان می آیند، ضدانقلاب و ضدنظام نمی‌دانیم، اما اگر اعتراض دارند، باید صف خود را از صف معاندان جدا کنند.
تیم‌ ملی والیبال جوانان پسر ایران با چهار پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از مدت‌ها که بحث دو فدراسیون شدن قایقرانی بود، وزیر تاکید کرد که این اتفاق بیفتد و جدا شدن این دو فدراسیون انجام می‌گیرد.
سنندج- وزیر کشور گفت: حساب اغتشاشگران و تحریک‌کننده، از جوانان ما جداست چون برخی جوانان به دلیل تبلیغات فراوان فریب خورده‌اند.
سرمربی تیم جوانان ایران مدعی است که در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام جهانی، نمایش ایران در جدال تدارکاتی مقابل اروگوئه امیدوارکننده بوده است.
امروز لیگ فوتبال جوانان تهران محل برگزاری یک جدال جذاب بود.
پیکان در دو هفته آینده لیگ برتر دو بازی سخت با قهرمان های فصل گذشته جام حذفی و لیگ برتر پیش رو خواهد داشت.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزش‌های همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.
در جریان بازی‌های روز دوم بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا، جدال هم گروهی‌های ایران به سود ژاپن تمام شد.
مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در حالی از فردا (یک‌شنبه) آغاز می‌شود که تیم ایران شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ