کریستیانو رونالدو پرتغالی، ستاره باشگاه النصر از جو رقابتی موجود در لیگ حرفه‌ای عربستان تمجید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به تغییرات اعمال شده در روند برگزاری مسابقات دیویس کاپ و صعود این تیم به گروه دوم جهانی، گفت: دنبال دیده شدن نیستیم وگرنه این صعود کار خیلی بزرگی بود.
سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به تغییرات اعمال شده در روند برگزاری مسابقات دیویس کاپ و صعود این تیم به گروه دوم جهانی، گفت: دنبال دیده شدن نیستیم وگرنه این صعود کار خیلی بزرگی بود.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمی‌توانم در این جلسه به جزئیات مذاکرات وزیر امور خارجه عمان اشاره کنم، اما عمان همواره دوست و شریک ایران در مسائل مختلف بوده است. دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال احقاق حقوق ملت ایران است و در این مسیر از همکاری با هیچ دولتی دریغ نمی‌کنیم.
تنیسور شماره 3 جهان درباره رفتارهای خود در زمین مسابقه مطالبی بیان کرد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس پس از برتری 1-0 مقابل اودینزه تایید کرد در حال مذاکره برای جدایی از این تیم نیست.
لاریجانی ظاهرا همچنان از رویه فراگیر شده در درون جبهه اصول‌گرایان دلخور است، اما این بدین معنا نیست که او کلیت حضور در صحنه و انتخابات را رد کند. او می‌خواهد به جریان نواصول‌گرایان طرفدار یک‌دست شدن حاکمیت که همچنان دغدغه‌شان تداوم یکپارچه ماندن قدرت نزد خودشان است، اطمینان دهد که فعلا نمی‌خواهد چالشی برای آن‌ها باشد
الیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ، درباره وضعیت این تیم در هفته های اخیر را صحبت کرد.
عیسی آل‌کثیر می‌گوید پرسپولیس به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و برای بازیکنان این تیم تفاوتی ندارد که برابر چه حریفی قرار بگیرند.
کول پروچاسکا که رویای کاهش وزن در سر داشت، پس از کاهش بیش از ۱۵۲ کیلوگرم از وزن خود، وضعیت بدنش را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت.
سرمربی استقلال از هواداران تیمش خواست فردا حضور بیشتری در ورزشگاه داشته باشند و به حمایت از آبی‌ها بپردازند.
میکا ریچاردز، مدافع سابق منچسترسیتی، دوست ندارد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به رئال مادرید برخورد کنند.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی می‌گوید نمی‌خواهد اتفاقی که برای مهاجم ایرانی‌اش رخ داده برای دیگر بازیکنان سیتی رخ بدهد.
فدراسیون فوتبال هیچگونه اشاره‌ای به مجموع دستمزد دستیاران پرتغالی کی‌روش در جام‌جهانی قطر نکرد، نکته ای که اختلاف اصلی بر سر آن شکل گرفته و به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون با زیرکی از زیر بار آن فراد می‌کند و نمی‌خواهد در موردش حرف بزند.
ادر میلیتائو، مدافع تیم ملی برزیل، مدعی شد بابت حضور در اولین جام جهانی خود بسیار خوشحال است.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد به روسای باشگاه گفته که دیگر نمی‌خواهد کریستیانو رونالدو در رختکن ببیند.
وزیر آموزش‌وپرورش درباره حذف دروس عمومی از کنکور سراسری گفت: دروس عمومی از کنکور حذف شده‌اند، ولی از پایه دهم، یازدهم و دوازدهم حذف نشده‌اند و به صورت تشریحی در قالب امتحانات نهایی، سنجیده می‌شوند. نمی‌توان دروس عمومی را صرفا در قالب آزمون‌های چهارگزینه‌ای مورد ارزیابی و سنجش قرار داد. نمی‌خواهم بگویم آزمون چهارگزینه‌ای را به طور کامل رد می‌کنم، اما سوالات تشریحی در لایه «تفهی» قرار می‌گیرد.
متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، پس از پیروزی برابر وستهم از این که توانسته به برد تیمش در این بازی کمک کند ابراز خوشحالی کرد.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، بار دیگر نمایشی درخشان را در دیدار برابر الچه ارائه کرد.
این دانش‌آموز در پاسخ به سوال درباره رشته تحصیلی‌اش و روز حادثه می‌گوید: «من رشته‌ام مکانیک است. قضیه آن روز موضوع خاصی نبود. حادثه را فراموش کنید. خبر مربوط به ماجرای من به قدر کافی در فضای مجازی منتشر شده است و نمی‌خواهم مانند ماجرای «مهسا امینی» جریان من هم ادامه پیدا کند. از دفتر ریاست‌جمهوری با آموزش و پرورش شهرستان بهار هم تماس گرفتند. ما به معلم‌مان رضایت دادیم. یک اتفاق کوچک بود و تمام شد.»
نیمار، ستاره برزیلی، بار دیگر نشان داد که رابطه‌اش با کیلیان امباپه بسیار سرد شده است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید دیدار دوستانه برابر گل گهر آنها را به خوبی آمده شروع دوباره مسابقات کرده است.
میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، از پاسخ دادن به سوالی درباره تصمیمش برای آینده خودداری کرد.
سرمربی پیکان واکنش جالبی به شعار هواداران استقلال علیه خود داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ