سردار تنگسیری گفت: در مدت یک سال و نیم درگیری مستقیم با آمریکایی‌ها توانستیم بیش از ۵۲ نفر تلفات بگیریم و در مقابل، ما ۹ شهید دادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری ، صدها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با هدف شرکت در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، وارد سن‌پترزبورگ در روسیه شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با هدف شرکت در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، وارد سن‌پترزبورگ در روسیه شد.
آیین الحاق سامانه سلاح کروز راهبردی برد بلند دریایی ابومهدی به نیروی دریایی ارتش و سپاه با حضور امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع، دریادار حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش و سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار شد.
امیر دریادار شهرام ایرانی درباره سامانه ها و تجهیزات ناوشکن دماوند که به زودی رونمایی می شود، گفت: با برنامه ریزی انجام شده این تجهیزات به‌روز، در همه ناوشکن‌ها نصب می‌شود. ناوشکن دماوند ۲ هم به موشک‌ های پدافندی و هم به موشک‌ های تهاجمی مجهز خواهد بود.
امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتشبد ظهیر احمد بابر فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار کرد.
امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتشبد ظهیر احمد بابر فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
معاون عملیات ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها از چنین توانمندی‌ای برخوردار نیستند.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» گفت: نیروی دریایی سپاه مفتخر است که هم‌اکنون با ۳۲ دانشگاه کشور ارتباط دارد؛ ارتباطی که خروجی آن با ساخت شناورها، موشک ها، پهپاد‌ها و... قابل مشاهده است.
امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از گلوگاه‌های سخت و نفس‌گیر گذشته است، گفت: نیروی انسانی و تجهیزات به‌روز دفاعی و نظامی به‌عنوان دو مؤلفه اصلی قدرت بازدارندگی است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از گلوگاه‌های سخت و نفس‌گیر گذشته است، گفت: نیروی انسانی و تجهیزات به‌روز دفاعی و نظامی به‌عنوان دو مؤلفه اصلی قدرت بازدارندگی است.
دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در آینده سرعت شناورهای سپاه چند برابر سرعت شناورهای آمریکایی می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش که به کشور عمان سفر کرده است، با وزیر مکتب سلطانی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش که به کشور عمان سفر کرده است، با وزیر مکتب سلطانی این کشور دیدار و گفتگو کرد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: زمان جنگ ما در سامانه پدافند هوایی فقط سامانه موشکی زمین به هوای هاگ و توپ ۲۳ میلی‌متری داشتیم، اما امروز در رزمایش‌هایی که برگزار می‌کنیم، واقعا نمی‌دانیم از کدام سامانه پدافندی استفاده کنیم؛ چون سامانه‌های پدافندی متعددی داریم که کاملا بومی هم هستند، به عنوان مثال سامانه باور ۳۷۳ برابر با اس ۴۰۰ روس‌ها است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر بخواهیم در هندسه قدرت جایگاه خود را حفظ کرده و این درخت که ریشه ۱۴۰۰ ساله دارد تنومند بماند، راهی جز آنکه از باور خود دفاع کرده و از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم، نداریم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: شبکه‌های معاند، چون اینترنشنال بدانند باید بر روی جنازه ما رد شوند که بتوانند به ولایت توهین کنند و نمی‌گذاریم خطری مواجه امام دوم انقلاب ما شود.‌
فرمانده نیروی دریای ارتش گفت: زیردریایی ناوشکن ناوچه موشک انداز، هواناو، دیزل دریایی، پهپاد و انواع تجهیزات مورد نیازمان را خودمان طراحی کرده و می‌سازیم.
دریادار سیاری درباره جزئیات حوادث رخ داده در دریای سرخ توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در خصوص حضور و درگیری با تعداد زیادی از دزدان دریایی اقدامات زیادی انجام شده و موفق بودیم و به نظر ۲۵۰ یا ۲۶۰ کشتی که تا حالا مورد تهاجم قرار گرفته بود، توسط نیروی دریایی نجات یافته‌اند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اگر می‌خواهیم روی پیای خود بایستیم و اگر می‌خواهیم دنباله رو کسی نباشیم باید پژوهشی انجام دهیم که مرز دانش را بشکند و ما را در مسیر تعالی و نحو قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ