رییس دفتر حافظ منافع ایران در مصر شرایط سفر ایرانیان به مصر را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
به منظور پیگیری توافقات دو و چند جانبه سال گذشته هیئتی به سرپرستی مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار امروز عازم بغداد می‌شود.
سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه‌شنبه، ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
اتباع ایرانی در حال حاضر می‌توانند به ۱۵ کشور بدون ویزا سفر کنند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در اطلاعیه‌ای از هموطنانی که قصد سفر به جمهوری‌آذربایجان دارند خواست که قبل از سفر و از طریق سامانه «آسان ویزا» اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی کرده و یا جهت دریافت روادید در گذرنامه حضورا به نمایندگی های دیپلماتیک و سرکنسولگری های این کشور مراجعه کنند.
مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: یکی از ابتکارات رئیس جمهور در جریان سفر آتی به آذربایجان شرقی، دعوت از تجار و بازرگانان ایرانی مقیم خارج از کشور به این استان است.
وزیر گردشگری مصر تاکید کرد که شهروندان ایرانی تنها از طریق شرکت‌های گردشگری می‌توانند وارد مصر شوند و در حال حاضر تنها می‌توانند به جنوب سینا سفر کنند.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در ادامه سفر خود به ژنو جهت شرکت در اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل با جمعی از ایرانیان و اعضای نمایندگی ایران در ژنو دیدار و گفتگو کرد.
بهادری جهرمی در ادامه درباره سامانه و جزئیات کامل اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: سامانه مولدسازی در راستای شفافیت رونمایی شده و تمامی جزئیات مولدسازی اموال دولتی در سامانه قابل دسترسی است. همه طرح‌ها جهت اطلاع عموم در سامانه قرار گرفته و حتی طرح‌هایی که اجرایی نشده است نیز قابل مشاهده است.
کشور روسیه با داشتن غرفه ای در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تلاش کرده شهرهای گردشگری خود را معرفی و ایرانی‌های بیشتری را جذب کند.
به مناسبت سالروز ولادت امام اول شیعیان حاج مهدی رسولی مداح سرشناس ایرانی در مراسمی که در لاهور و اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.
حقیقت پور: نیاز نیست آقای رئیسی روزی چند سخنرانی انجام دهد یا هفته ای چند سفر استانی برود، کافی است او چند تصمیم درست برای اداره کشور بگیرد تا از مهاجرت ثروت و فرار مغزها جلوگیری کند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌های سفرش به بلگراد، با ایرانیان مقیم صربستان دیدار کرد. این نشست آخرین برنامه سفر دو روزه‌ی وزیر امور خارجه خارجه به صربستان بود.
سفر یکروزه تماشاگران ایرانی از کیش به دوحه هم هوا شد!
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تشدید درگیری‌ها و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری کنند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تشدید درگیری‌ها و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی با بیان این‌که درحال حاضر ۵۸۰۰ زائر در قالب کاروان‌های سازمان حج و زیارت در عراق بسر می‌برند، گفت: از ۲۸ شهریور ماه تا ۲۸ مهرماه برای اعزام ۲۸ هزار زائر به عتبات عالیات ظرفیت‌سازی شده که تاکنون ۲۱ هزار نفر ثبت نام کرده اند و از این تعداد ۸ هزار نفر اعزام شدند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایرانی‌ها می‌توانند صبح با استفاده از کشتی کروز به قطر مسافرت کنند و بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و شب به کشور برگردند.
هم زمان با سفر رییس جمهور به نیویورک، بخش صدور کارت ملی ایرانیان مقیم آمریکا توسط دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن راه اندازی شد.
مقتدی صدر در بیانیه ای کناره گیری خود از صحنه سیاسی عراق را اعلام کرد که پس از آن، هواداران منسوب به جریان صدر اعتراض کردند و سطح تنش ها در برخی از شهرهای عراق افزایش یافته است. در پی این تحولات وزارت کشور ایران اعلام کرد زائران ایرانی تا اطلاع ثانوی به عراق سفر نکنند.
سفارت ایران در بغداد از هم وطنانی که به عراق سفر کردند درخواست کرد تا اطلاع ثانوی از تردد بین شهرهای بغداد، کاظمین و سامراء خودداری کنند.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
ده مسافر ایرانی که به تازگی قصد سفر به بلغارستان را داشتند در فرودگاه وارنا مورد بی احترامی و برخورد فیزیکی قرار گرفتند و با ممنوعیت ۵ ساله ورود به اروپا دیپورت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ