گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور خرید همچنین صادر نکردن فاکتور از یک سو و از طرف دیگر تخلف بهداشتی یکی از واحد‌ها به دلیل استفاده از پارکینگ برای تولید بامیه و زولبیا از جمله تخلفات در این گشت ویژه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واعظی دبیر نظارت بر اماکن میراث فرهنگی دادسرای مرکز استان اعلام کرد: یک واحد بومگردی در منطقه الولک به علت برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب پلمب و برای تشکیل پرونده قضایی این واحد متخلف اقدام شد.
اهواز- دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در این استان خبر داد.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، ۱۰ شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.
کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان‌های مسکن مهر و «ندایی» واقع در اسلام‌شهر، «رنگین‌کمان» و «حافظ» واقع در اندیشه، «استاد شهریار» واقع در نسیم‌شهر، «شهدای گمنام» واقع در تهرانسر و شهربازی «ایما» واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.
پلمب ۱۰ شهربازی و پارک آبی در تهران
ستایشی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود؛ باید به استحضار برسانم که پرونده قضائی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر پلمب یا توقیف‌هایی صورت پذیرفته است بدون اطلاع و صدور دستور مربوطه از سوی قوه قضائیه بوده و ما تاکنون دستوری مبنی بر پلمب اماکن صادر نکرده‌ایم.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
یز: رئیس اداره منابع آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان‌های تفت و مهریز از شناسایی و پلمب ۶۰ حلقه چاه غیر مجاز در این دو شهرستان خبر داد.
امروز مجتمع تجاری اپال بعد از پلمب به علت کشف حجاب بازگشایی شد، اما دو واحد صنفی گرند کیدز و مک استور در همین مجتمع تجاری که با درج استوری با ارایه تخفیف مشتریان را تحریک به حضور در محل بدون حجاب شرعی می‌کرد پلمب شدند.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو پیرو تعامل ایجاد شده با پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و اداره آگاهی تهران بزرگ، دو فروشگاه توزیع کننده لوازم ‌یدکی تقلبی در تهران و شیراز را شناسایی و پلمب کرد.
رستوران چیلای بوستان نهج‌البلاغه و زئوس سعادت آباد به علت عدم رعایت موازین اخلاقی و قانونی و عدم توجه و تمکین به تذکرات و اخطار پلمب صادر شده، پلمب شدند.
دو رستوران‌ بزرگ در بوستان نهج‌البلاغه توسط مأموران پلیس امنیت اخلاقی به‌دلیل عدم رعایت قانون حجاب و عفاف پلمب شدند.
رستوران‌های "زئوس" در سعادت آباد و "چیلای" در بوستان نهج البلاغه توسط ماموران پلیس امنیت به دلیل رعایت حجاب پلمپ شدند.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
انتشار فیلمی در فضای مجازی در روز جمعه ۱۱ فروردین ماه مبنی بر خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد تبدیل به یکی از اخبار جنجالی شد. صبح شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز، فیلم دیگری مبنی بر پلمب این مغازه واکنش های گسترده دیگری در فضای مجازی به دنبال داشت.
سرهنگ رضا سبزواری در سخنانی، اظهار داشت: در پی بازدید‌ها و دریافت برخی اخبار و مستندات مبنی بر اینکه یک تالار و یک رستوران شئونات اسلامی و ضوابط و مقررات مربوطه را رعایت نمی‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
لبنیاتی هاجرپور مشهد که بعد از فیلم خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری پلمب شده بود، فک پلمب شد
مشهد ـ دو واحد صنفی متخلف عرضه مواد خوراکی و کیف و اسباب بازی فروشی در مشهد به دلیل گران فروشی پلمب شد.
مدیر مجموعه ورزشی شیرودی دلیل پلمب هیات دوومیدانی استان تهران را ایمن نبودن این مجموعه دانست و گفت: هیات دو ماه فرصت خواست تا محل جدیدی را پیدا کند اما متاسفانه هیچ اقدامی در خصوص جابجایی نکرد و فقط می‌گفتند مسئولیت جان آدم‌ها را می‌پذیریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: دو واحد صنفی در مجتمع تجاری دیپلمات سنتز به دلیل بی حجابی فروشندگان با دستور دادستان بروجرد پلمب شد.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
عصر دیروز دو رییس صنف طلا و جواهرات و رستوران‌داران تهران در مورد پلمب مجموعه‌های علی دایی اظهار بی‌اطلاعی کردند. این در حالی است که طبق قانون پلمب مجموعه صنفی باید اتحادیه در جریان قرار بگیرد.
درهای طبقه سوم موزه رضا عباسی در حالی به روی دو نفر از بازدیدکنندگان پلمب شده بود که آنها هنوز از موزه خارج نشده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ