پس از برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش سرمربی این تیم ناچار است بر روی نام یکی از چهار دروازه‌بانی که به اردو دعوت کرده برای حضور در جام‌جهانی خط قرمز بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرتضی شریفی به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن اردوی تیم ملی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.
حالا سوال از مدیران باشگاه سپاهان به خصوص محمدرضا ساکت این است که آیا بازیکنی که هم اکنون به جرم تبانی در فوتبال کشورش محروم شده، صلاحیت اخلاقی ادامه حضور در تیم اصفهانی و لیگ ایران را دارد؟
آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا به دلیل قطع همکاری آئورلیو دی لورنتیس با لوچانو اسپالتی انتقادش را مطرح کرد.
دادگاهی بازیکن پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال برزیل را به خاطر تجاوز جنسی به ۹ سال زندان محکوم کرد.
طی مراسم و تشریفات ویژه با حضور مقامات سیاسی و ورزشی، پیکر سه ملی پوش فقید فوتبال قطع عضو کشورمان که در زلزله مهیب شهر مالاتیا ترکیه جان باخته بودند،به استان خوزستان انتقال داده شد.
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل‌محمدی پاسخ می‌دهد، اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل محمدی پاسخ می‌دهد اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
بازیکن واموس اندونزی گفت: با توجه به سوابق خوب وحید شمسایی، او قطعاً می‌تواند به تیم ملی کمک کند.
کای هاورتز ستاره تیم ملی فوتبال آلمان بعد از به ثمر رساندن دو گل و دریافت جایزه بهترین بازیکن، با ناراحتی زمین بازی را ترک کرد.
علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فضا برای حریفی باکیفیت مثل انگلیس باز شد که باعث شد گل‌های زیادی دریافت کنیم. نیمه دوم بهتر بودیم ولی کافی نبود.
جرمین جناس، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، برخورد روزبه چشمی با هری مگوایر قطعا پنالتی بود.
سرمربی تیم ملی انگلیس از غیبت دو بازیکن خود در مسابقه با ایران خبر داد.
قطعا ضربان نبض بازیکنانی که در اردوی اخیر تیم ملی ایران حضور داشتند تا قبل از اعلام لیست نهایی مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بالاترین حد خود رسید تا از فهرست این تیم رونمایی شود.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان حضور سه بازیکن از این تیم در لیست تیم ملی برای جام جهانی را قطعی دانست.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
کارلوس کی‌روش در حالی چهار دروازه‌بان را در خط دروازه به تیم ملی دعوت کرده است که قطعا از این جمع یک یا دو بازیکن خط می‌خورد.
به‌نظر می‌رسد حضور ۴ نفر در ترکیب اصلی تیم ملی در جام‌جهانی قطعی است
مدافع میانی، مدافع چپ و هافبک میانی، سخت‌ترین انتخاب‌های کی‌روش برای ترکیب اصلی ایران هستند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی به این مسابقات اعزام شوند اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.
در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی به این مسابقات اعزام شوند، اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ