تیم فوتبال مصافی‌الوسط عراق برای برپایی اردوی تدارکاتی به ایران آمده و اعضای این تیم در انزلی حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همام طارق جدیدترین بازیکن عراقی است که حال مذاکره با تیم نساجی بوده و در صورت توافق، راهی این تیم می شود.
یک بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان ایران به تیم دربندی‌خان عراق پیوست.
تیم تنیس روی میز جوانان ایران با غلبه بر عراق به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.
تیم تنیس روی میز جوانان ایران با غلبه بر عراق به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.
یک رسانه عراقی ادعا کرد که بازیکن تیم کربلا از لیگ ایران پیشنهاد دارد.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
تیم فوتبال امید عراق با یک اشتباه عجیب داوری حریف ایران در فینال غرب آسیا شد.
تیم امید ایران بعد از مصاف با اردن امروز در هتل محل اقامت خود ریکاوری کرد و بدون حتی یک جلسه تمرین فردا در فینال به مصاف عراق می رود.
تیم فوتبال امید عراق با یک گل از سد عمان گذشت و به فینال رسید.
تیم های ملی جودو ایران و عراق از روز یک شنبه ۲۱ خردادماه در سالن جودو ورزشگاه آزادی اردوی مشترکی را آغاز خواهند کرد.
تیم جوانان عراق با ارائه یک بازی برتر جوانان ایران را از دور مسابقات قهرمانی آسیا خارج کرد و خود به جام جهانی رفت.
تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران با شکست یک بر صفر برابر عراق، جام جهانی جوانان را از دست داد و عراق به جای این تیم به جام جهانی رفت.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
تیم فوتبال جوانان ایران یک برد دیگر برای صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال نیاز دارد.
مدافع تیم جوانان ایران می‌گوید انگیزه زیادی برای شکست دادن عراق و رسیدن به موفقیت در آسیا دارند.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با عراق گفت: شناخت کاملی از حریف داریم و امیدوارم بتوانیم تیم پیروز میدان باشیم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با عراق گفت:
فدراسیون بسکتبال عراق هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر خود را به یک مربی ایرانی سپرد.
تیم فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف عراق خواهد رفت.
اولین مورد که سال‌هاست در ایران تبدیل به یک بحران عجیب شده است، حضور تماشاگران زن در ورزشگاه به‌صورت خانوادگی بود. هم در عربستان و هم در عراق که عقاید مشابهی وجود دارد، تماشاگران زن بدون محدودیت خاصی در ورزشگاه‌های فوتبال حاضر شده و در کنار دیگر اعضای خانواده‌شان به تشویق تیم مدنظرشان پرداختند. این موضوع در عراق که بعد از مدت‌ها توانسته بود یک میزبانی مهم به دست بیاورد، بیشتر خودنمایی کرد.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
تیم «الالتصالات» که آرین غلامی ملی پوش شطرنج ایران را در اختیار عنوان قهرمانی لیگ عراق را از آن خود کرد و سهمیه حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را به دست آورد.
یک رسانه عراقی فاش کرد دراگان اسکوچیچ قصد داشته بعد از اخراج از تیم ملی ایران سرمربی عراق بشود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب او مخالفت کرده است.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ